Gjest snålt Skrevet 3. juli 2005 #1 Skrevet 3. juli 2005 Kan jeg ha angst og depresjon når ikke antideppressiva virker på meg? Når jeg har prøvd ca.7 forskjellige typer hver på ca. tre måneder? Jeg føler jeg har angst og er depremert, men nå begynner jeg å lure siden medisinene ikke virker.?
Gjest Mito24 Skrevet 3. juli 2005 #2 Skrevet 3. juli 2005 Ja, absolutt. Medisiner mot depresjoner og andre psykiske problemer er i stor grad bygget på gjetting, prøving og feiling. Ingen kan eksakt forklare hva som er "galt" med hjernens kjemiske tilstand når man føler seg deprimert. Har du prøvd trening?
Gjest Ananas Skrevet 3. juli 2005 #3 Skrevet 3. juli 2005 Jeg synes 3 måneder på hvert preparat er lite, til å kunne konkludere med virkning. Tablettspising mot angst/depresjon er symptomdemping og hjelper ikke mot de underliggende årsakene (mener jeg da). Uansett er det mange andre ting du kan gjøre som å trene litt. bare litt hjelper mye. å spise omega 3. En liten boks makrell i tomat om dagen for eksempel. kognitiv terapi. Det finnes mange selvhjelpsbøker om temaet og kurs man kan gå på der man kan lære seg å styre tankemønstre og på den måten kvitte deg med uønskede følelser. Lykke til i alle fall.
lillesky Skrevet 3. juli 2005 #4 Skrevet 3. juli 2005 Ja, ikke alle merker noen effekt av antidepressiva.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå