Gå til innhold

Smitteverntiltakene på treningssentrene er latterlige

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Haha. Ikke at jeg bryr meg så veldig (Korona er ufarlig), men dette er direkte komisk. Litt håndspriting når man kommer og går, og drar noe vått papir raskt over treningsutstyret når man er ferdig.. Kan ikke tenke meg at dette har noen som helst effekt. Folk trener som normalt der jeg trener. Knapt noen som holder noe mer avstand enn vanlig.

Anonymkode: dcb32...efe

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Helt enig med deg. Sats har gjort noen små tiltak for syns skyld, og det er det. 

Anonymkode: 49af5...824

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Helt enig med deg. Sats har gjort noen små tiltak for syns skyld, og det er det. 

Anonymkode: 49af5...824

En ting jeg lurer på er om det er noe såpemiddel i de sprayflaskene? For det lukter absolutt ingenting av dem der jeg trener. Ser ut som vann. 

Anonymkode: a2a3c...001

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor trene inne nå lurer jeg på?

Anonymkode: e2165...1a7

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor trene inne nå lurer jeg på?

Anonymkode: e2165...1a7

Løfte vekter. Lykke til med å trene knebøy, benkpress, markløft og lignende ute..

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Er jo bare tull med tiltak i det hele tatt. Når titusenvis kunne demonstrere lovlig må jo alt annet være greit også.

Anonymkode: 6efce...35f

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Frisørene har vært åpne lenge nå, og der nytter det ikke med en meters avstand. Og ofte sitter man ganske lenge hos frisøren, det tar sin tid å farge hår, klippe, forme frisyre etc. Så det er på tide at treningssenter også kan brukes igjen. 

Anonymkode: 1e085...8d1

• Liker 2
Skrevet
40 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Haha. Ikke at jeg bryr meg så veldig (Korona er ufarlig), men dette er direkte komisk. Litt håndspriting når man kommer og går, og drar noe vått papir raskt over treningsutstyret når man er ferdig.. Kan ikke tenke meg at dette har noen som helst effekt. Folk trener som normalt der jeg trener. Knapt noen som holder noe mer avstand enn vanlig.

Gode muligheter for at regjeringen stenger treningssenterne til høsten/vinteren når neste bølge kommer når de holder på sånn. 

• Liker 3
Skrevet
1 minutt siden, NorthernLight skrev:

Gode muligheter for at regjeringen stenger treningssenterne til høsten/vinteren når neste bølge kommer når de holder på sånn. 

Jeg tenkte også dette. Det er direkte uansvarlig. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
36 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Løfte vekter. Lykke til med å trene knebøy, benkpress, markløft og lignende ute..

Hvorfor skulle ikke DET gå an da? 

Anonymkode: a9786...2b2

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
50 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det våte papiret har antibac på  seg så dersom man gjør det riktig så dreper det virus det. Men det er jo opptil alle å holde avstand om man vil at senteret skal være åpent, for kontroll kan komme og senter kan bli stengt om det er for dårlig. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Tiltakene til treningsstudioene har samme virkning som alt det tullet som ble innført på skolene: de er kun innført for å roe ned de mest hysteriske der ute. 

Anonymkode: 4ff7b...7a5

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor skulle ikke DET gå an da? 

Har du et knebøystativ, benk, stang og vektskiver - til sånn circa 15.000-40.000 kr - liggende klar til at jeg kan bruke? Jeg har det ikke.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tiltakene til treningsstudioene har samme virkning som alt det tullet som ble innført på skolene: de er kun innført for å roe ned de mest hysteriske der ute. 

Anonymkode: 4ff7b...7a5

Jepp. Samme som munnbind på fly. Hysterikerne for roa angsten litt ned, og vi andre kan leve litt mer normalt.

• Liker 3
Skrevet
18 timer siden, AnonymBruker skrev:

treningssentre bryr seg ikke, så lenge de kan åpne og tjene penger igjen gir de en faen. samfunnet har også gitt en faen. folk står klin oppi hverandre på rema 1000 køen. mange dumme mennesker i samfunnet vårt, vi kan ikke ha demokrati når så mange er retards

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Reglene er jo ikke nødvendige. Trener selv 3 ganger i uka å ser at de fleste ikke vasker rent utstyret.

Enkel regel å følge uansett om det er corona eller ikke:

Vask hendene ved ankomst.

Aldri ta deg i ansiktet under økta, tørk heller svetten i hodet/ansiktet med papir. Tørk av svetten du evt legger igjen på benkpress el.lignende.

Vask hendene etter trening.

Enkelt og greit.

Anonymkode: 2d54c...e8f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg vet ikke om de har helt antibac i sprayflaskene med såpe. Skulle ønske de kunne gjøre det. Jeg må bruke min egen antibac og spraye apparatene. 

Anonymkode: 61982...d87

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
18 hours ago, AnonymBruker said:

En ting jeg lurer på er om det er noe såpemiddel i de sprayflaskene? For det lukter absolutt ingenting av dem der jeg trener. Ser ut som vann. 

Anonymkode: a2a3c...001

Det er mest sannsynlig antibakteriell uten alkohol, som visstnok er like sikkert, men lukter ingenting. Finnes de som blir allergiske eller får veldig såre hender av de med alkohol, med denne andre så slipper de det.

Anonymkode: 9f14a...675

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Vi som trener kampsport venter og venter på å få lov til å gå fullkontakt igjen, samtidig som folk ligger som silt i tønne på stranda eller står tett i tett i barer. Vi sloss mot de samme på hver trening og er vel langt mindre utsatt for smitte en andre sånn sett. 

Anonymkode: 265ce...327

• Liker 3
  • Opprett ny...