AnonymBruker Skrevet 19. juni 2020 #1 Del Skrevet 19. juni 2020 Hei, jeg skal strikke min første snøløvgenser og oppdaget nå at der er snurr på strikketøyet. Må jeg rekke opp alt nå, eller fins det en annen løsning for meg?😩 Hilsen nybegynner. Anonymkode: 065ff...9fe 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stinali Skrevet 19. juni 2020 #2 Del Skrevet 19. juni 2020 Dessverre så er det bare å rekke opp. Alle har vi gjort den tabben om det skal være noen trøst. 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2020 #3 Del Skrevet 19. juni 2020 Ja, dessverre må du det i dette tilfellet. Anonymkode: ed0b9...bec Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2020 #4 Del Skrevet 19. juni 2020 46 minutter siden, Stinali skrev: Dessverre så er det bare å rekke opp. Alle har vi gjort den tabben om det skal være noen trøst. 42 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, dessverre må du det i dette tilfellet. Anonymkode: ed0b9...bec Æsj, så kjedelig😩 Anonymkode: 065ff...9fe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2020 #5 Del Skrevet 19. juni 2020 Et lite triks jeg bruker av og til, er å strikke vrangborden frem og tilbake. Strikker rundt først når den er ferdig. Syr sammen vrangborden etterpå, det blir helt usynlig. Da slipper jeg å ta sjansen på snurr, iallfall om jeg har veldig mange masker. Da er det veldig kjedelig å rekke opp! Anonymkode: 93d28...d71 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2020 #6 Del Skrevet 19. juni 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Et lite triks jeg bruker av og til, er å strikke vrangborden frem og tilbake. Strikker rundt først når den er ferdig. Syr sammen vrangborden etterpå, det blir helt usynlig. Da slipper jeg å ta sjansen på snurr, iallfall om jeg har veldig mange masker. Da er det veldig kjedelig å rekke opp! Anonymkode: 93d28...d71 Takk for tipset! Anonymkode: 065ff...9fe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2020 #7 Del Skrevet 20. juni 2020 På 19.6.2020 den 18.38, AnonymBruker skrev: Hei, jeg skal strikke min første snøløvgenser og oppdaget nå at der er snurr på strikketøyet. Må jeg rekke opp alt nå, eller fins det en annen løsning for meg?😩 Hilsen nybegynner. Anonymkode: 065ff...9fe Sorry, been there done that 😆 Anonymkode: 3cff1...f19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiniMjau Skrevet 21. juni 2020 #8 Del Skrevet 21. juni 2020 På 19.6.2020 den 19.48, AnonymBruker skrev: Et lite triks jeg bruker av og til, er å strikke vrangborden frem og tilbake. Strikker rundt først når den er ferdig. Syr sammen vrangborden etterpå, det blir helt usynlig. Da slipper jeg å ta sjansen på snurr, iallfall om jeg har veldig mange masker. Da er det veldig kjedelig å rekke opp! Anonymkode: 93d28...d71 Veldig godt tips! For med mange masker og tynt garn, så er ikke alltid lett å se snurr! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå