Gå til innhold

Hvilken dukke?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Mini på 2 år er begynt å interessere seg for dukker. Hvilken dukke er det som er "Best"? Som det finns klær og utstyr til osv. Er myk kropp eller hard ala baby born best osv? 

Anonymkode: e2019...3ba

Skrevet

Babyborn har vært min favoritt til mine jenter.

Og er du glad i å strikke /sy finnes det mange fine mønster til klær som (i min mening) er mye finere enn de man får kjøpt.

Vi hadde en Leo-dukke fra Asi, veldig dyr og fin men synes den tålte lite☺️

AnonymBruker
Skrevet

Kan anbefale babydukkene fra Rubens barn. De er myke, men har samtidig litt tyngde. Jeg kjøper babytøy på salg til dukka. Mye billigere og har bedre kvalitet enn dukketøy.

Anonymkode: 5d6d6...c62

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kan anbefale babydukkene fra Rubens barn. De er myke, men har samtidig litt tyngde. Jeg kjøper babytøy på salg til dukka. Mye billigere og har bedre kvalitet enn dukketøy.

Denne var fin! Men hvordan er det hvis den blir skitten? Tegnet på etc? Husker lillesøsteren min var fæl å tegne på dukkene sine 😅 

4 timer siden, Glufseguri skrev:

Babyborn har vært min favoritt til mine jenter.

Og er du glad i å strikke /sy finnes det mange fine mønster til klær som (i min mening) er mye finere enn de man får kjøpt.

Vi hadde en Leo-dukke fra Asi, veldig dyr og fin men synes den tålte lite☺️

Ja, jeg liker jo å strikke så er litt tanken også. Men er ikke baby born litt kjip, som er så stiv og plastikk hele greia? 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har en treåring som elsker dukker. :) Det varierer hva som er populært hos henne men: en dukke med myk kropp og som kan si «mamma» var lenge mest populær. Dukkene som kan lukke øyne er mer populære, fordi hun kan legge de for å sove, og de «sover». Virker som hun foretrekker større dukker framfor de mindre. Hun vil være like interessert i gammel dukke med nytt tøy, som ny dukke. Og når hun fikk velge dukka selv engang, så valgte hun ei dukke som hadde hår. Ja, det er sant jo, alle disse babyen hennes har bare plast, så det var visst spennende med hår. Men den dukka ble alikevel aldri favoritten, tror den er litt for stor og stiv. :) 

Anonymkode: 9d472...06a

Skrevet
18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Denne var fin! Men hvordan er det hvis den blir skitten? Tegnet på etc? Husker lillesøsteren min var fæl å tegne på dukkene sine 😅 

Ja, jeg liker jo å strikke så er litt tanken også. Men er ikke baby born litt kjip, som er så stiv og plastikk hele greia? 

Jo, stiv i kroppen.

Men synes den var lettere å holde ren.
Ihvertall med mine jenter🙈

AnonymBruker
Skrevet

Babyborn er lett å holde ren.Mange fine strikkeoppskrifter til dem også.

Datteren min har også en fra Olli Ella,tøydukke. Jeg synes de er penere enn Rubens barn 🙈

Anonymkode: b1298...2a4

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Dukkene fra Rubens barn kan maskinvaskes på 30 grader finvask. Blyanter og tusjer får du holde unna barnet så unngår du at dukken blir tegnet på.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...