Gå til innhold

Er hjemmet ditt instagramvennlig?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hadde det vært en drøm for en influencer/blogger å være hos deg å legge ut bilder fra huset/leiligheten din og hage/terasse?

Anonymkode: a99cf...b87

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Absolutt ikke 😂 ikke vil jeg ha et sånn hjem heller. 

Anonymkode: ff074...4b2

• Liker 7
Skrevet

Hadde det vært det så hadde jeg endret det på trass.

• Liker 5
Gjest loveli
Skrevet

Jeg har veldig stilren stil og tror faktisk det. Uten at jeg bryr meg, har verken blogg eller Insta. Men får høre mye fint av folk som kommer på besøk. :)

AnonymBruker
Skrevet

Nei, heldigvis ikke for bloggeren, for ingen blogger ville noen sinne fått lov til å ta bilder av hjemmet mitt.

Anonymkode: a847a...7c5

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ikke på alle rom, men siden jeg har interesse for interiør og har en stil som Kanskje kan kalles som litt spennende, kunne det nok blitt tatt en drøss med IG-vennlige bilder her. Kunne ikke tenkt meg ig-konto selv, men liker å følge litt med på andre med samme stil som meg som inspirasjon og drømmer..

Anonymkode: 0ab90...f52

AnonymBruker
Skrevet

Ja, det er nok det😆 i hvert fall etter korona da vi har fått fikset og ordnet mye. Har ikke Instagram da, så det er jo synd🤣

Anonymkode: 7e820...72c

• Liker 1
Skrevet

Har ikke peiling.

Skrevet

Absolutt ikke. Jeg har noen innerdører som burde blitt malt ferdig. For fem år siden. ;)

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Kommer nok an på hva slags blogger det er snakk om. Vi har litt sånn gammel-bygård-hipster-leilighet med masse planter, teak, bambus og rotting. Veldig urban jungle.

Anonymkode: 41ad1...043

AnonymBruker
Skrevet

Hvis det er ein influenser som fokuserer på rot så kunne jeg hatt et perfekt hjem for det! Bryr meg veldig lite om å ha et perfekt hjem, vil heller ha et bra liv. 

Anonymkode: 7dbef...314

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Nei,tvert i mot. Her ser det ut som at det bor folk.

Anonymkode: 52ced...157

• Liker 3
Skrevet
12 minutter siden, visp skrev:

Hadde det vært det så hadde jeg endret det på trass.

jeg også

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jada, kaos og støv! Malerisk og spennende, noe som skiller seg ut fra drepende kjedelige "stiler".

Anonymkode: df374...bb3

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja, jeg blir sprø av rot og vil ha det pent rundt meg. Det er for øvrig en prøvelse med småbarn oppi dette, plastleker og sånt gjør meg gal 🙈

Anonymkode: fe58a...1cb

AnonymBruker
Skrevet

Nja. Tror ikke en influenser hadde tenkt det var spennende nok. Hagen min er nok veldig insta vennlig, mest på grunn av utsikten. Ellers har jeg en gjennomført stil som folk sier de liker, jeg liker den jo veldig godt, så jeg vet ikke. Vaskerommet mitt er absolutt ikke instavennlig, med mindre noen vil bruke hasjtaggen bakfasaden

Anonymkode: 4c7d9...bf1

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Nei på ingen måte 🤭 Følger hverken interiørtrender eller har et særlig moderne hjem - og nå som det er så varmt og fint ute er det ganske bomba fordi jeg nekter å kaste bort disse nydelige dagene på rydding og vasking. Eneste som blir gjort er «livsnødvendig» oppvask og klesvask 🙈

Anonymkode: 5d9ab...ec1

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Ja. Stilrent, gjennomtenkt, ryddig, rent, mange stilige løsninger, ingenting som blir umoderne om 2-5 år. Har brukt både hagearkitekt, byggarkitekt og interiørdesigner, da jeg liker å ha det fint rundt meg, og ikke har tid eller kunnskap selv til å få det slik jeg vil. Så tror det er en del fine bilder man kunne tatt.

Men har aldri lagt ut noe på sosiale medier, og kommer ikke til å gjøre det heller. Dette har vi gjort for oss selv. 

Anonymkode: 89118...b1a

• Liker 2
Skrevet

Fargemessig er stua Instagram vennlig, resten så absolutt ikke. Her bor lever vi og koser oss, lekerplass i spisestua. Vegger med bilder av familien, jeg ønsker at hjemmet vårt skal være familievennlig med koselige bilder og et sted VI som bor kan kose oss, hva besøkene måtte tenke om farger og interiør bryr jeg meg ikke om, det er tross alt vi som skal trives her. 

AnonymBruker
Skrevet

Nei, og hadde noen prøvd å legge ut noe sånt på instagram fra mitt hus hadde jeg ikke blitt fornøyd. 

Det er ryddig og rent her, men jeg nekter å følge trender og ha det som er "in" :) 

Anonymkode: 7d037...999

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...