AnonymBruker Skrevet 19. juni 2020 #1 Skrevet 19. juni 2020 Synes det er mange tråder med innhold som handler om seksualisering i mange perverse retninger. Er det mange grisete menn her inne som en del tråder kanskje gir inntrykk av? Anonymkode: 403e7...00d 5
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2020 #3 Skrevet 19. juni 2020 Har ikke langt merke til slike tråder. Anonymkode: 95d72...7ef 3
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2020 #4 Skrevet 19. juni 2020 Har du lest reglene på KG? Det er forbudt å diskutere om pedofile! Sitat Liberale holdninger til pedofili, eller på noen måte formidling av kontakt til pedofile/ websider med pedofilt innhold. Du bryter ikke reglen ennå, men du er i gråsonen! Anonymkode: a2755...67d 5
000VF000 Skrevet 19. juni 2020 #5 Skrevet 19. juni 2020 1 hour ago, AnonymBruker said: Synes det er mange tråder med innhold som handler om seksualisering i mange perverse retninger. Er det mange grisete menn her inne som en del tråder kanskje gir inntrykk av? Anonymkode: 403e7...00d Det er mange grisete menn ja, men jeg har enda ikke sett noen som snakker om ting som kan relateres til pedofili. 1
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2020 #6 Skrevet 19. juni 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har du lest reglene på KG? Det er forbudt å diskutere om pedofile! Du bryter ikke reglen ennå, men du er i gråsonen! Anonymkode: a2755...67d Haha! Jeg har ingen liberale holdninger til pedofile, tvert i mot. Ser bare en del ingresser som jeg oppfatter som svært uapetittelig og ekle. Anonymkode: 403e7...00d 1
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2020 #8 Skrevet 19. juni 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har du lest reglene på KG? Det er forbudt å diskutere om pedofile! Du bryter ikke reglen ennå, men du er i gråsonen! Anonymkode: a2755...67d Klarer du ikke å lese? Reglene sier ikke at man ikke kan diskutere pedofile. Anonymkode: a6017...ac7 4
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2020 #9 Skrevet 19. juni 2020 Du har helt rett ts, jeg blir så forbanna. Og spesielt i dag ser jeg mange av dem her. Anonymkode: a6017...ac7
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2020 #10 Skrevet 19. juni 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Eksempel? Anonymkode: e9fff...3a2 De dukker opp her og der. Både i barn og familie og andre undergrupper. Bare håpe det ikke stemmer, men får enkelte ganger følelsen av at noen legger ut tråder som kan oppfattes som innenfor normalen, men samtidig ikke. Litt vanskelig å forklare det. Vet ikke om det er andre som har samme oppfatning? Anonymkode: 403e7...00d 1
MyMichelle Skrevet 19. juni 2020 #11 Skrevet 19. juni 2020 (endret) Det er vel individuelt hva noen synes er perverst. Folk har forskjellige sexpreferanser, og så lenge alle parter som deltar liker det samme, er alt i orden. Å kalle noe «perverst» sier mer om ens egne holdninger, enn om trådene de snakker om. Noe kriminelt har jeg aldri sett her. Forhåpentligvis blir tråder som er imot reglene straks slettet. Det er bare å klikke på det lille flagget om en ser regelbrudd, så avgjør moderator om tråden er innafor eller ikke. Endret 19. juni 2020 av MyMichelle 2
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2020 #12 Skrevet 19. juni 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: De dukker opp her og der. Både i barn og familie og andre undergrupper. Bare håpe det ikke stemmer, men får enkelte ganger følelsen av at noen legger ut tråder som kan oppfattes som innenfor normalen, men samtidig ikke. Litt vanskelig å forklare det. Vet ikke om det er andre som har samme oppfatning? Anonymkode: 403e7...00d Så hvis man lar ungen sin bade naken er man pedofil? Anonymkode: e9fff...3a2 1
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2020 #13 Skrevet 19. juni 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: De dukker opp her og der. Både i barn og familie og andre undergrupper. Bare håpe det ikke stemmer, men får enkelte ganger følelsen av at noen legger ut tråder som kan oppfattes som innenfor normalen, men samtidig ikke. Litt vanskelig å forklare det. Vet ikke om det er andre som har samme oppfatning? Anonymkode: 403e7...00d Har lagt merke til det jeg også. De prøver alltid å gå rundt grøten, men det er veldig tydelig hva slags holdninger de har selv om de ikke sier det rett ut. Veldig lett å gjennomskue. Anonymkode: f272a...b24 3
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2020 #14 Skrevet 19. juni 2020 En sånn amerikansk hysterisk holdning der alt som har med barn og nakenhet er pedofili er helt tåpelig. Hjemme hos meg henger det nakenbilder av meg og min bror på stranda når vi var 3 år. Det er helt naturlig og uskyldig. Pedofili hysteri er det ingen grunn til å bedrive. Ikke alle menn er pedofile. Og om man liker å se en 16 åring i bikini er man ikke pedofil. Anonymkode: e9fff...3a2 9
MyMichelle Skrevet 19. juni 2020 #15 Skrevet 19. juni 2020 (endret) Nå var jeg innom «Barn og familie», og jeg tror jeg skjønner hva du mener. Flere sa det er greit om noen tar bilder av deres nakne barn, og runker til det! Herregud, de vil jo også spre det til likesinnede på sosiale media. Det er jo en mening, så er kanskje ikke regelbrudd, MEN FYSJ! Endret 19. juni 2020 av MyMichelle
MyMichelle Skrevet 19. juni 2020 #16 Skrevet 19. juni 2020 (endret) 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: En sånn amerikansk hysterisk holdning der alt som har med barn og nakenhet er pedofili er helt tåpelig. Hjemme hos meg henger det nakenbilder av meg og min bror på stranda når vi var 3 år. Det er helt naturlig og uskyldig. Pedofili hysteri er det ingen grunn til å bedrive. Ikke alle menn er pedofile. Og om man liker å se en 16 åring i bikini er man ikke pedofil. Anonymkode: e9fff...3a2 Jeg tror ikke det er det Ts mener. Er stor forskjell på å la barna bade nakne, og å si det er greit at menn runker til bilder av barna. Det siste er ikke uskyldig. Jeg har flere ganger sett foreldre som lar dattra bade naken ved en kafé. Få meter unna utebordene. Tror ikke noen bryr seg. Jeg tenker bare som jeg alltid gjør når jeg ser småbarn på stranda: «Håper de husker solkrem». Endret 19. juni 2020 av MyMichelle
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2020 #17 Skrevet 19. juni 2020 48 minutter siden, MyMichelle skrev: Nå var jeg innom «Barn og familie», og jeg tror jeg skjønner hva du mener. Flere sa det er greit om noen tar bilder av deres nakne barn, og runker til det! Herregud, de vil jo også spre det til likesinnede på sosiale media. Det er jo en mening, så er kanskje ikke regelbrudd, MEN FYSJ! Jeg er ganske sikker på at det er regelbrudd. Anonymkode: a6017...ac7 1
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2020 #18 Skrevet 19. juni 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Haha! Jeg har ingen liberale holdninger til pedofile, tvert i mot. Ser bare en del ingresser som jeg oppfatter som svært uapetittelig og ekle. Anonymkode: 403e7...00d Ingresser..? Anonymkode: a128a...7fb 1
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2020 #19 Skrevet 19. juni 2020 Jeg skjønner virkelig ikke hva dere mener? Er det noen som skriver at pedofili er greit?? Kan dere komme med noen konkrete eksempler? 😊 Anonymkode: c6b1e...6b7 3
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2020 #20 Skrevet 19. juni 2020 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ingresser..? Anonymkode: a128a...7fb Tråder.. Anonymkode: 403e7...00d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå