Gå til innhold

Viser denne bikinitrusa "for mye"?

Anbefalte innlegg

Gjest HegeMarie
Skrevet
1 time siden, Paramount skrev:

Er ikke helt sikker på om jeg forstår deg rett, men jeg tror jeg tenker på samme måte. Å være så påkledd, og samtidig vise rumpa, er dårlig stil. Trusa burde vært mindre, og hun burde vært toppløs, da blir antrekket mer "riktig" og finere. For meg er det mer et spørsmål om hvordan hun kler seg, enn om hun viser for mye.

Jeg syns den var fin, jeg. Men enig i at string bikini ser bedre ut, og gir selvfølgelig også bedre farge.

Skrevet

Jeg syntes overhodet ikke det er fint. Heldigvis er det valgfritt å gå med 😉

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor er der så mye stoff på trusa over rompa? Ser ut som om en vanlig truse er dratt oppi...

Anonymkode: 99e43...f21

AnonymBruker
Skrevet

«Alle» tenåringer bruker sånne nå, så avhengig av din alder vil jeg si.

Jeg på 40 ville aldri brukt sånn selvom rumpa mi er stram nok (?) til det ;)

Anonymkode: 87195...47d

• Liker 1
Skrevet
På 19.6.2020 den 18.12, AnonymBruker skrev:

Helt i orden på steder hvor det ikke er barn. 

Anonymkode: 5869c...cb7

Å, hva tror du barn tenker når de ser den?

Vet at noen steder er det forbudt for toppløse kvinner når det er barn til stede. Det må vel være for at de er redd for at småbarna skal bli sultne. Barn som ikke har kommet godt opp i puberteten tenker vel neppe på sex om de ser en rumpe eller en pupp.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
På 23.6.2020 den 10.25, AnonymBruker skrev:

Mulig det bare er meg men når jeg ser sånne og stringtruser klarer jeg ikke la være å tenke på stoffet som knukker mot anus og anus betyr rester av bæsj. Så tenker en går rundt med bæsj på stoff.. 😳😳

Anonymkode: 5c9fb...0ef

I alle dager:sjokkert:

Klarer du ikke å tørke deg skikkelig etter at du har vært på do? 😦

Går du virkelig rundt med bæsj klint inntil rumpesprekken offentlig? Fy faen du er ekkel..

Anonymkode: 7f252...5ec

• Liker 1
Skrevet
På 19.6.2020 den 17.47, AnonymBruker skrev:

spesielt på strand i Norge

Hvorfor er geografien relevant? Forandrer trusa seg i utlandet?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
På 19.6.2020 den 21.36, AnonymBruker skrev:

Jeg skulle ønske jeg kunne gå med en sånn, men hadde aldri turt. Nå har jeg ikke kroppen til det, og da jeg hadde kroppen til det våget jeg ikke. 

Anonymkode: 04eaf...3a6

Ingen har kroppen til det. Det er stygt enten du veier 50 elle 200.

Anonymkode: 78709...e0e

AnonymBruker
Skrevet

Nei, den er for mye. Seriøst. Det må være noe bedre der ute OG som ikke viser for mye. Den der er for drøy. 

Anonymkode: 9db39...72f

AnonymBruker
Skrevet

Noen ganger blir det så lite at jeg synes det er mer tekkelig og anstendig og faktisk gå helt naken. Jeg har vært på nakenstrender hvor det ikke har vært noe som helst seksuelt ved å være naken. De minimale klærne man bruker på enkelte "anstendige" strender roper etter oppmerksomhet og å bli betraktet som et sexobjekt: "Se på meg!" "Jeg har noe fryktelig spennende å skjule!" "Jeg er fryktelig spennende!" "Jeg er helt uimotståelig hvis jeg tar av resten! Da klarer ikke mannfolka å styre seg!"

Anonymkode: 01ec9...f2e

AnonymBruker
Skrevet

Spørs hva du mener med innafor? Det er stort sett sosialt akseptert, men det finnes også mange som kommer til å dømme deg av ulike grunner dersom du kler deg slik. Spørsmålet er egentlig om du bryr deg mest om oppmerksomhet/se deilig ut, eller om du bryr deg mest om å bli respektert.

Anonymkode: c9090...0b2

Skrevet

Hadde hatt null problemer med å gå i den 😊

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...