Gå til innhold

Hun holder penisen min i hånden og lager barnestemme.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Når penisen min er slapp er den veldig lite. Kjæresten min bruker av og til å holde den i hånden og lage barnestemme. Hva synes dere om dette?

Anonymkode: 222ed...341

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hva syns du?

Anonymkode: 76e68...aca

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Høres ut som det er helt på sin plass.

Anonymkode: 495a0...075

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det er for jævelig.... 

Anonymkode: 9d0de...57e

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Teit. Om du ikke liker det,så si i fra.

Anonymkode: e19c7...d4a

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

🤢

Anonymkode: 0fb84...bfb

• Liker 4
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Når penisen min er slapp er den veldig lite. Kjæresten min bruker av og til å holde den i hånden og lage barnestemme. Hva synes dere om dette?

Neste gang hun gjør det der kan du si: Sug kuken min no, bitch!!

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Barnslig oppførsel..............

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Du får fornærme henne tilbake, da slutter hun nok. 

Anonymkode: e638c...74b

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, O.G. said:

Neste gang hun gjør det der kan du si: Sug kuken min no, bitch!!

Er veldig turn-off med den type dialekt. 

Anonymkode: 07993...6f7

• Liker 2
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Er veldig turn-off med den type dialekt. 

Anonymkode: 07993...6f7

Så si det i den dialekten du liker da....

Skrevet

Huff så mye rart det er på denne jorda... den er vel liten og nusselig da... dikke dikke 

• Liker 2
Skrevet

Bra at hun er trygg og kan tulle litt med deg.

For all del ikke bli sur. DET ville vært barnslig. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes det er idiotisk og barnslig oppførsel. Hvis du liker det, greit nok. Hvis du ikke liker det, si fra. Hun tror vel at du liker det, hvis du ikke sier noe. Menn protesterer sjelden, og det gjør at noen kvinner tror de kan gjøre som de vil. Vil du hun skal slutte, så må du fortelle henne det. Hun vil sikkert forstå. Selv om hun kanskje synes den er liten og søt, og mener det positivt, betyr ikke det at du må like det. Også menn trenger å sette grenser.

Anonymkode: c376c...04d

• Liker 5
Skrevet

Hun er glad i kosedyret sitt :)

• Liker 4
Skrevet

Det samme gjorde dama til Skjervald (med) Skrukka har jeg hørt.

Skrevet (endret)

Ekkelt og fornærmende. Jeg skjønner ikke at du finner deg i det, hvis du ikke liker det. Hvis hun hadde bittesmå pupper, og ikke var fornøyde med dem, ville hun likt at du gjorde slikt med henne? Noen sa at du skulle fornærme henne tilbake, det tror ikke jeg er lurt, for hun mener vel ikke fornærme deg. Nei, vær en mann, og si «Slutt å snakke slik!» Den er verken baby eller kosedyr.  Eller «Hold kjeft, bitch», det ville vel også fungert, og dessuten vært mer mandig — men kunne fått uønskede konsekvenser. Vil du ikke gjøre henne sur, kan du fortelle henne hva du liker at hun gjør, og så si at du ikke liker at hun snakker slik. Ta alvorspraten i en romantisk, eller ufarlig setting, når dere har klærne på. Eventuelt kan du la henne lese tråden.

Endret av Lancelottie
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg kan gjøre det med gubben også. Men han er ganske trygg på seg selv og han vet også at han er en grower, så...

Men hadde aldri gjort det om jeg ønsket sex, det er ikke akkurat turn-on for noen av oss. 😛 Jeg synes bare det er gøy å kødde med mannen når vi pusser tenner f.eks.

Anonymkode: ffa4c...358

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Uansett, du liker det ikke og må si at du ikke liker det. 

Anonymkode: ffa4c...358

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tviler på at hun hadde gjort dette dersom hun trodde /overhodet tenker i de baner at det kan være ufint. Jeg vil gjette at hun tillater seg å tulle slik fordi hun tenker at du like godt som henne vet at liten og søt som slapp ikke er noe problem. 

Jeg har flere ganger tullet med penisen til min kjære også. Han har en shower, så det er ganske liten forskjell på slapp og stiv, bortsett fra når han er kald. Da trekker den seg (som normalt) veldig sammen. Sist vi badet nakne i sjøen tok jeg tak i den like etterpå og sa "Nei nå var du liten, søt og veldig grei å håndtere. Kan du holde deg slik en stund tror du?" 

Min mann bare lo og sa han skulle gjøre sitt beste. 

Den holdt seg ikke slik veldig lenge. Ekstremt kort tid, synes jeg, for jeg syntes oppriktig at den var søt og veldig grei å håndtere. Jeg kunne gjerne fått lov til å kose med den slik litt lengre... men det fungerer ikke slik. Slik er det bare. 😄

Anonymkode: b8929...264

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...