AnonymBruker Skrevet 20. juni 2020 #41 Del Skrevet 20. juni 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det finnes badetøy som passer dine ønsker. Dessverre ikke i norge. Selv har jeg lyst på denne, men bestiller ikke pga toll. Derfor lar jeg heller være å bade. Håper dette kommer i Norske butikker. Jeg er ikke overvektig, jeg ønsker bare ikke å vise kroppen min. Den beskytter forresten mot sol også Anonymkode: b64af...08f Den var kjempefin! Hvis du bor i Oslo, så kan du gå innom hijabhus, (de har nettside), der hadde de badetøy som dekker til kneet eller ned til foten, både kortarmet og langermet, litt dyrt, men hvis man vil ha kjapt så kan man gå dit 😊 kanskje de sender også.. Synd at de ikke selger slikt i vanlige butikker, det er ikke alle som er komfortable med å vise kroppen sin eller være naken. Tbh det er ikke det at jeg tror noen vil se på meg eller om de hadde sett meg, så tror jeg ikke det gjør noe, men jeg føler meg ikke komfortabel uten å være dekket. Må liksom skynde meg å kle på meg etter dusj og sånt 😂 og synes selvsagt jeg har fin kropp 😅 Anonymkode: 3082f...9fc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hr. Aktiv Skrevet 20. juni 2020 #42 Del Skrevet 20. juni 2020 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Hæ? Sier folk sånn til deg på stranda? Hvor i landet er det egentlig? Har aldri opplevd kommentarer på stranda. Eller hørt noen si sånn til andre. Jeg bor i Oslo-området. Det eneste er vel at man får blikk. Men det gjelder om man er trent eller utrent. Folk glaner uansett. Anonymkode: dc963...cac Ja da folk slenger med leppa ganske ofte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2020 #43 Del Skrevet 21. juni 2020 https://www.ellos.no/ellos-collection/badedrakt-jennifer/7000274-01?extcmp=01_NO_SEM_G4&LGWCODE=700027401%3B87173%3B4797&gclsrc=aw.ds&gclid=Cj0KCQjwirz3BRD_ARIsAImf7LO76oW5PT6V-smrnrZs6M70f2A0wmQrp4PahpzRr3XaD6BDovoSdYsaAk1WEALw_wcB Jeg bruker noe som denne bare kortere. Men jeg ville glant mer på deg som er godt pakket inn når du bader enn de som bare går i badedrakt. Kjøp deg en våtdrakt eller noe. Stusser på de som bruker det å, men tenker at de har sin grunn. Anonymkode: 26ec5...eb1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2020 #44 Del Skrevet 21. juni 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: https://www.ellos.no/ellos-collection/badedrakt-jennifer/7000274-01?extcmp=01_NO_SEM_G4&LGWCODE=700027401%3B87173%3B4797&gclsrc=aw.ds&gclid=Cj0KCQjwirz3BRD_ARIsAImf7LO76oW5PT6V-smrnrZs6M70f2A0wmQrp4PahpzRr3XaD6BDovoSdYsaAk1WEALw_wcB Jeg bruker noe som denne bare kortere. Men jeg ville glant mer på deg som er godt pakket inn når du bader enn de som bare går i badedrakt. Kjøp deg en våtdrakt eller noe. Stusser på de som bruker det å, men tenker at de har sin grunn. Anonymkode: 26ec5...eb1 Men hvorfor ville du glant? Jeg forstår at det er uvanlig at man ikke går i vanlig badetøy, men det er jo ikke pent å glane bare fordi noen gjør noe som er annerledes. Hvis jeg hadde stått og gaula, dansa og gjort mye ut av meg, er det forståelig, men klesvalg og utseende skader/forstyrrer ingen tenker kr. Anonymkode: 3082f...9fc 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2020 #45 Del Skrevet 21. juni 2020 Sånn vil jeg også ha. Ja noe som tildekker mener jeg. Tåler ikke sol, har nesten ikke pigment, og har heller ikke lyst til å gå nesten naken blandt folk, bare fordi det er det vanlige og alle gjør det, på stranda. Rare greier at det er det å nesten naken som er «påbudt» på stranda. Se for deg bikini på Karl Johan liksom. Da hadde folk steila gitt. Og om du kom i vanlig truse og bh i bikinesetting : nei fysj, feil stoff, skandale. Rart det er med sedvaner. « Du har å gjøre som andre, takk. Ellers skal du få høre det. Her er vi nesten nakne og sånn har det vært de siste tiår så bare gjør det. Ikke spør» Anonymkode: 1f336...17d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2020 #46 Del Skrevet 21. juni 2020 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Sånn vil jeg også ha. Ja noe som tildekker mener jeg. Tåler ikke sol, har nesten ikke pigment, og har heller ikke lyst til å gå nesten naken blandt folk, bare fordi det er det vanlige og alle gjør det, på stranda. Rare greier at det er det å nesten naken som er «påbudt» på stranda. Se for deg bikini på Karl Johan liksom. Da hadde folk steila gitt. Og om du kom i vanlig truse og bh i bikinesetting : nei fysj, feil stoff, skandale. Rart det er med sedvaner. « Du har å gjøre som andre, takk. Ellers skal du få høre det. Her er vi nesten nakne og sånn har det vært de siste tiår så bare gjør det. Ikke spør» Anonymkode: 1f336...17d Enig, og gjør man noe som er annerledes må du forvente å høre det, og godta det for du legger opp til det sjøl. Og samtidig sier folk at du skal være deg selv og tørre å leve livet slik du selv vil, men da må det være i "riktig retning" (greit å kaste klærne, men ikke kle på seg, etc) Vi sier at vi er et så tolerant samfunn og alt det der, men jeg ser ikke det. Når kvinner blir angrepet pga klesplagg den ene eller den andre veien, så synes jeg ikke man faller innafor det å være tolerant. Anonymkode: 3082f...9fc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 21. juni 2020 #47 Del Skrevet 21. juni 2020 På 19.6.2020 den 15.14, AnonymBruker skrev: Men jeg vil ikke. Jeg føler meg ikke komfortabel å ha på så lite klær. Er man ikke velkommen, mener du? Anonymkode: 3082f...9fc Noen muslimske kvinner bader jo fullt påkledd så det er bare å gjøre, er jo ikke et ukjent syn i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå