Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Skjønner ikke greia med tatovering? Hva er poenget med å få brennmerket noe søppel på kroppen sin for resten av livet? For det første ser det stygt ut og for det andre er det mange som angrer etterhvert. Kanskje ikke like kult å ha tatoveringer av drager og annet tull når man passerer 40.

Nå er det jo slik at ekstremt mange har det så det er ikke noe «tøft» og unikt lenger heller. Så hvorfor gidder folk i det hele tatt?

Andre her som ser ned på slike?

Anonymkode: ec733...015

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Absolutt ingen grunn til å se ned på mennesker som er anderledes. Bare fordi andre tenker forskjellig fra deg er de ikke mindre verdt. 

Tenk hvor kjedelig det ville være om alle akkurat var som deg. 

Jeg skjønner heller ikke greia med tatoveringer, men det er også mange andre ting som mange tydeligvis har sansen for og glede av som jeg heller ikke skjønner. Da tenker jeg at det er fint vi mennesker er forskjellige og at jeg enda har ting igjen å lære og oppdage. 

• Liker 32
AnonymBruker
Skrevet

Jeg gjør det samme. Synes det ser thrashy og stygt ut. Spesielt slike som alle under 30 år har nå virker det som. Spesielt fødselstall i romertall på kroppen, Palmer, løver, drømmefangere og dødningshoder. 

Anonymkode: be472...d7f

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

nei

Anonymkode: 9c89f...41f

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Nei.
Men kanskje jeg må begynne å se ned på folk som ser ned på folk med tattoveringer eller andre folk som skiller seg litt ut.

Anonymkode: 53fd4...b36

• Liker 17
Skrevet

nei.. om 40 år har nesten alle innlagte  av min generasjon på sykehjem en  tatovering .

• Liker 11
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Skjønner ikke greia med tatovering? Hva er poenget med å få brennmerket noe søppel på kroppen sin for resten av livet? For det første ser det stygt ut og for det andre er det mange som angrer etterhvert. Kanskje ikke like kult å ha tatoveringer av drager og annet tull når man passerer 40.

Nå er det jo slik at ekstremt mange har det så det er ikke noe «tøft» og unikt lenger heller. Så hvorfor gidder folk i det hele tatt?

Andre her som ser ned på slike?

Anonymkode: ec733...015

Nå er det ikke alle som har tattiser inn your face men er enig om en snakker om de som tar tatoveringer i ansiktet, jeg må ærlig talt si at akkurat de er jeg nok litt dømmende ovenfor.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Har generelt problemer med å forstå folk som ser ned på andre om de har en tatovering eller to. Merkelig. Tror jeg kanskje ser ned på sånne som deg, så jeg er jo ikke bedre😉

Anonymkode: 9c89f...41f

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet

Jeg var førti da jeg tok min første tatovering, så den var gjennomtenkt, gitt. Bare se ned på meg du, det er helt i orden. :)

Anonymkode: 394d5...a86

• Liker 12
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 40 og har flere tatoveringer. Om andre også har tatoveringer spiller vel ingen rolle, jeg har også på meg skjørt i dag selv om mange andre også går med skjørt...

Jeg synes tatoveringene mine er skikkelig fine, og har spart i et par år nå til en stor en jeg planlegger på ryggen . Mamma hater dem, men jeg kan ikke leve livet mitt for folk som henne og ts 🤷🏼‍♀️

Da jeg fikk min dørste for snart 25 år siden sa alle «æsj, tenk når du nærmer deg 40» og aller festligest «huff, tenk når skinnet bare henger og du er på gamlehjem!»

Vel, når den tid kommer ser jeg neppe så vakker ut uansett, så da spiller det bel liten rolle...?

Jeg liker ikke tatoveringer i ansikt og på hender/fingrer, og det er veldig mange tatoveringsmotiver jeg synes er råstygge, så det er ikke som at jeg applauderer absolutt alle tatoveringer. Men jeg synes en pent plassert pent utført tatovering av et kult/vakker motiv er råstilig.

Anonymkode: 9e224...abe

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Jeg kunne ikke brydd meg mindre om at du ser ned på meg. Orker ikke kaste bort tid på å tenke ned andre. Du må syns hva du vil😀du skal hverken gå med eller betale tatoveringene mine,så 😅

Anonymkode: 320b9...555

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Tok min første tatovering da jeg var over 40. Så nei, jeg ser ikke ned på dem, deres valg. Akkurat som at jeg ikke ser ned på folk som går med det jeg synes er stygge klær. Eller har en hårfrisyre jeg synes er mindre pen. Synes ikke alle tatoveringer er fine, heller ikke alle steder på kroppen det er fint, men ser ikke ned på dem som har det allikevel. Har da bedre ting å tenke på enn å dømme folk ut i fra det. 

Anonymkode: 23152...45b

• Liker 7
Skrevet

Du må leve et ganske uproblematisk liv om det at folk har tatovering er noe du kaster bort tiden din på å bry deg om.

• Liker 10
Skrevet

Jeg har ingen tatoveringer og vil aldri ha det heller, men jeg elsker at folk er forskjellige og at noen tar det helt ut, enten det er i form av tøffe tatoveringer, dollete dukke, fin frognerfrue, bohem eller ihuga fjellmann.

Jeg elsker fargerike mennesker i alle varianter ❤️

• Liker 12
AnonymBruker
Skrevet

Blander meg ikke inn i hva andre mennesker ønsker å ha på kroppene sine, og skjønner ikke helt at det er noe å henge seg opp i. 

Er i siste halvdel av 30-årene og har et par små tatoveringer selv. Ville nok ikke tatt de på nytt om jeg hadde valget, men kan ikke påstå at jeg angrer på de heller. Det spiller liksom så liten rolle.

Anonymkode: 42f13...b80

• Liker 4
Gjest Lama_Drama
Skrevet
1 minutt siden, Oslodamen skrev:

Jeg har ingen tatoveringer og vil aldri ha det heller, men jeg elsker at folk er forskjellige og at noen tar det helt ut, enten det er i form av tøffe tatoveringer, dollete dukke, fin frognerfrue, bohem eller ihuga fjellmann.

Jeg elsker fargerike mennesker i alle varianter ❤️

Dette. Takke faen for at vi alle er forskjellige.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ser ikke ned på deg selv om du er forskjellig fra meg :) 

Anonymkode: fc6bd...ee2

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Oj... ser ned på - intet mindre? Jeg har ikke for vane å se ned på folk, uansett hva det nå måtte være. Å se ned på folk er en stygg vane å legge seg til, så lenge folk ikke skader seg selv eller andre syns jeg de får være som de vil.

Anonymkode: 47bd3...c07

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ser ikke ned på folk av den grunn, men jeg synes tatoveringer er utrolig stygt. 

Anonymkode: 93e00...b6e

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Tatoveringer er sjeldent pent, og blekk fra de legger seg i lymfekjertlene. Lykke til med det. 

Jeg beundrer de som står mot dette teite presset idag. Det vitner om integritet. 

Anonymkode: a5290...df0

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...