AnonymBruker Skrevet 19. juni 2020 #41 Skrevet 19. juni 2020 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jada, og jeg har en E på fjerdeåret på jussen, og jeg er advokatfullmektig likevel 🤷🏼♀️ Anonymkode: 86316...a5e Er så godt å se at en E ikke er verdens undergang. Jeg har lært veldig mye av dette da, så da skal jeg jobbe hardt for å ikke gjøre samme feilen igjen Anonymkode: a9f03...ea8 5
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2020 #42 Skrevet 19. juni 2020 Jeg har også en E på juss, hvor karakterer er viktige. Har ikke vært noe problem å skaffe jobb 😊 Anonymkode: 864fe...6e3 1
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2020 #43 Skrevet 19. juni 2020 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg er så jævlig deppa og skuffa! Jeg har jobbet knallhardt gjennom hele semesteret, lest og koblet pensum, snakket med studiekamerater og what not. Hvordan i helvette kunne jeg få en E 🤯 jeg står jo, men en E er jo helt latterlig 😭😭 skal be om begrunnelse på den og ut fra det vurdere om det lønner seg å klage.... shit altså. Jeg har nå lest over eksamen og oppgaven igjen, å jeg klarer ikke å se hva jeg har gjort som er så feil 😭 trengte bare en utblåsning... for det her ble en skikkelig dritt dag... nå skal jeg stikke å kjøpe meg en is 😞 Anonymkode: a9f03...ea8 Skjønner at du er skuffet. Men du? Kos deg med en velfortjent is og tenk på at du har bestått uansett da😊 Gratulerer med det! Anonymkode: 6fbfb...cac 4
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2020 #44 Skrevet 19. juni 2020 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Har fortsatt to år igjen, så jeg får jobbe enda litt hardere Anonymkode: a9f03...ea8 Master på deltid? Hiof? Anonymkode: 6fbfb...cac
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2020 #45 Skrevet 19. juni 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Master på deltid? Hiof? Anonymkode: 6fbfb...cac Bachelor Anonymkode: a9f03...ea8 1
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2020 #46 Skrevet 19. juni 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Skjønner at du er skuffet. Men du? Kos deg med en velfortjent is og tenk på at du har bestått uansett da😊 Gratulerer med det! Anonymkode: 6fbfb...cac Takk 🥰 Anonymkode: a9f03...ea8 2
Ti.09 Skrevet 19. juni 2020 #47 Skrevet 19. juni 2020 Kjenner meg så godt igjen i dette! Jeg fikk også en E, når jeg trodde at jeg gjorde det bra...Men på den lyse siden så er E bestått! 😊 Kjøp deg en is, og gjør noe som du liker! Gratulerer med bestått! 😊 1
Gjest Blondie65 Skrevet 19. juni 2020 #48 Skrevet 19. juni 2020 TS: Du har fortjent isen uansett eksamensresultat. Kanskje er dette den beste E'en i verden fordi den kan du lære noe av og du har mange semestre igjen til forbedre deg. Jeg heier på deg!
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2020 #49 Skrevet 19. juni 2020 1 minutt siden, Ti.09 skrev: Kjenner meg så godt igjen i dette! Jeg fikk også en E, når jeg trodde at jeg gjorde det bra...Men på den lyse siden så er E bestått! 😊 Kjøp deg en is, og gjør noe som du liker! Gratulerer med bestått! 😊 tusen takk ☺️ Jeg har roet meg mye mere nå, takket være mange av dere som sier at det faktisk ikke er verdens undergang! 1 minutt siden, Blondie65 skrev: TS: Du har fortjent isen uansett eksamensresultat. Kanskje er dette den beste E'en i verden fordi den kan du lære noe av og du har mange semestre igjen til forbedre deg. Jeg heier på deg! Tusen takk ❤️ Ja Jeg har lært MYE av denne eksamenen, kommer til å ta til meg alt ja, i tillegg har jeg merket meg at jeg må endre litt på studieteknikken så jeg får litt mer oversikt Anonymkode: a9f03...ea8 1
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2020 #50 Skrevet 19. juni 2020 En E er ikke verdens undergang. Du har funnet ut hva som gikk galt, og da kan du unngå det neste gang. Du kan ta opp eksamen senere - eller la være. Ta deg sommerferie med god samvittighet, spis en is, og kos deg! Hilsen sensor (Som forøvrig har doktorgrad, men jeg har selv strøket på eksamen. Jeg gråt mine modige tårer, rettet ryggen, tok eksamen på nytt, og det gikk helt fint.) Anonymkode: 5d250...75f 3
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2020 #51 Skrevet 19. juni 2020 Jeg har hatt en dritt uke på grunn av sensur og manglende jobb intervju. Føler med deg Ts ❤️❤️❤️ Anonymkode: cbaf1...1b7 1
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2020 #52 Skrevet 19. juni 2020 4 hours ago, AnonymBruker said: Er så godt å se at en E ikke er verdens undergang. Jeg har lært veldig mye av dette da, så da skal jeg jobbe hardt for å ikke gjøre samme feilen igjen Anonymkode: a9f03...ea8 Jeg ser at du har funnet forklaringa på hvorfor. Da kan du "trøste deg" med at det ikke nødvendigvis er fagforståelsen din som er feil, men at du ikke har fått vist det på grunn av at du har feiltolket eksamen. Du har likevel klart å vise tilstrekkelig med fagkunnskap til å få bestått! Det er kjipt å få en E, men det gjør ingenting om du har en E på vitnemålet. Du skal få mange andre karakterer på det også, så det vil jevne seg ut. Anonymkode: 7a800...7ba 1
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2020 #53 Skrevet 19. juni 2020 Jeg vil takke dere som har tatt dere tid til å komme med beroligende ord i dag. Jeg slapper mye mer av og skal se fremover mot et nytt semester hvor jeg veit hva jeg skal gjøre bedre ❤️ Nå skal jeg bare slappe av og nyte sommeren ☺️ Anonymkode: a9f03...ea8 3
Elaine Marley Skrevet 19. juni 2020 #54 Skrevet 19. juni 2020 Tråden er ryddet for brukerangrep, avsporinger, latterliggjøring og svar til dette. Elaine Marley, mod.
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2020 #55 Skrevet 19. juni 2020 1 hour ago, AnonymBruker said: Jeg vil takke dere som har tatt dere tid til å komme med beroligende ord i dag. Jeg slapper mye mer av og skal se fremover mot et nytt semester hvor jeg veit hva jeg skal gjøre bedre ❤️ Nå skal jeg bare slappe av og nyte sommeren ☺️ Anonymkode: a9f03...ea8 Du virker reflektert og moden, og jeg forstår frustrasjonen i det første innlegget, men som mange har sagt så er det likevel bestått og med din holdning og arbeidsvilje er jeg sikker på at dette ikke skjer igjen. Ønsker deg en god og velfortjent sommer! Anonymkode: 9a397...ee8 2
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2020 #56 Skrevet 19. juni 2020 Som de sier på dragvoll, "E, er du med" gratulerer med bestått:) Anonymkode: 83eb7...6e5 4
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2020 #57 Skrevet 19. juni 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du virker reflektert og moden, og jeg forstår frustrasjonen i det første innlegget, men som mange har sagt så er det likevel bestått og med din holdning og arbeidsvilje er jeg sikker på at dette ikke skjer igjen. Ønsker deg en god og velfortjent sommer! Anonymkode: 9a397...ee8 Tusen takk for fine ord ❤️ Jeg hadde litt panikk i første innlegg ja... jeg vil virkelig gjøre det bedre, så jeg skal notere meg alt jeg nå har gjort feil slik at jeg kan ta det videre. Skal også se på studieteknikken min, for jeg tror at jeg har mye å forbedre der. ha en strålende sommer du også ☀️ Anonymkode: a9f03...ea8 1
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2020 #58 Skrevet 19. juni 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Som de sier på dragvoll, "E, er du med" gratulerer med bestått:) Anonymkode: 83eb7...6e5 Takk🥰 Anonymkode: a9f03...ea8
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2020 #59 Skrevet 19. juni 2020 Jeg har også fått E på en (skole)eksamen. Jeg jobba jevnt og trutt og mye gjennom hele semesteret. En del av pensum var å oversette tekster. Etter hvert var jeg drittlei, og jeg droppa en liten tekst. Gjett hva som kom på en av oppgavene. Ja, nettopp den teksten jeg ikke hadde jobba med. Jeg er ganske sikker på at resten av eksamen var grei eller bra, men tipper jeg omtrent strøk på den oppgaven og at det dro meg ned. Det er mulig de lot meg stå for å være snille. Jeg ba aldri om begrunnelse, og angrer på det i dag. Tok den heller aldri på nytt. På et jobbintervju fikk jeg en gang spørsmål om karakteren (siden den var mye lavere enn de andre). Jeg sa det som det var, og det var helt greit. Fikk tilbud om jobb. For min del vet jeg at karakteren ikke gjenspeiler nivået mitt i emnet som helhet, og det er viktigere enn bokstaven som står der. Anonymkode: ef79e...56a 1
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2020 #60 Skrevet 19. juni 2020 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har også fått E på en (skole)eksamen. Jeg jobba jevnt og trutt og mye gjennom hele semesteret. En del av pensum var å oversette tekster. Etter hvert var jeg drittlei, og jeg droppa en liten tekst. Gjett hva som kom på en av oppgavene. Ja, nettopp den teksten jeg ikke hadde jobba med. Jeg er ganske sikker på at resten av eksamen var grei eller bra, men tipper jeg omtrent strøk på den oppgaven og at det dro meg ned. Det er mulig de lot meg stå for å være snille. Jeg ba aldri om begrunnelse, og angrer på det i dag. Tok den heller aldri på nytt. På et jobbintervju fikk jeg en gang spørsmål om karakteren (siden den var mye lavere enn de andre). Jeg sa det som det var, og det var helt greit. Fikk tilbud om jobb. For min del vet jeg at karakteren ikke gjenspeiler nivået mitt i emnet som helhet, og det er viktigere enn bokstaven som står der. Anonymkode: ef79e...56a Takk for utfyllende svar ❤️ Ja jeg er mer praktisk enn teoretisk, så når vi snakker om pensum og bruker det til daglig så bruker jeg det veldig bra, jeg får alltid tilbakemelding om at jeg er flink i praktisk arbeid, så jeg må bare jobbe litt mer med å formulere meg skriftlig tror jeg, i tillegg til at jeg må bli flinkere til å tolke spørsmål. Når jeg leser sensorveiledning så ser jeg helt klart hvor jeg feilet, å det var så åpenlyst også, så det er noe jeg vil ta til meg også. Anonymkode: a9f03...ea8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå