AnonymBruker Skrevet 19. juni 2020 #1 Skrevet 19. juni 2020 Jeg er så jævlig deppa og skuffa! Jeg har jobbet knallhardt gjennom hele semesteret, lest og koblet pensum, snakket med studiekamerater og what not. Hvordan i helvette kunne jeg få en E 🤯 jeg står jo, men en E er jo helt latterlig 😭😭 skal be om begrunnelse på den og ut fra det vurdere om det lønner seg å klage.... shit altså. Jeg har nå lest over eksamen og oppgaven igjen, å jeg klarer ikke å se hva jeg har gjort som er så feil 😭 trengte bare en utblåsning... for det her ble en skikkelig dritt dag... nå skal jeg stikke å kjøpe meg en is 😞 Anonymkode: a9f03...ea8
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2020 #2 Skrevet 19. juni 2020 jeg hadde også jobbet bra, men fikk kun D. var syk på eksamen, men presset meg til å gjennomføre. av og til har vi litt uflaks. sett pris på at du ikke strøk; er tross alt verre☺️ ta deg en is og nyt sola Anonymkode: 5ed21...f84 9
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2020 #3 Skrevet 19. juni 2020 Husk at arb.giver vanligvis ikke ser på karakterene. Du har bestått. Anonymkode: 08868...7c9 15
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2020 #4 Skrevet 19. juni 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Husk at arb.giver vanligvis ikke ser på karakterene. Du har bestått. Anonymkode: 08868...7c9 Har fortsatt to år igjen, så jeg får jobbe enda litt hardere Anonymkode: a9f03...ea8
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2020 #5 Skrevet 19. juni 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: jeg hadde også jobbet bra, men fikk kun D. var syk på eksamen, men presset meg til å gjennomføre. av og til har vi litt uflaks. sett pris på at du ikke strøk; er tross alt verre☺️ ta deg en is og nyt sola Anonymkode: 5ed21...f84 Tenker nesten at stryk hadde vært like greit så jeg kunne fått mulighet nr 2 😒 Anonymkode: a9f03...ea8
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2020 #6 Skrevet 19. juni 2020 Føler med deg. Har selv opplevd å lese og lese og lese også ende opp med mye lavere karakter enn det jeg håpa og trodde MEN - selv om jeg ikke klarte skrible ned det jeg hadde i hodet, så viser jeg det i praksis Er flink i jobben min! Anonymkode: 08868...7c9 4
maskinisten Skrevet 19. juni 2020 #7 Skrevet 19. juni 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er så jævlig deppa og skuffa! Jeg har jobbet knallhardt gjennom hele semesteret, lest og koblet pensum, snakket med studiekamerater og what not. Hvordan i helvette kunne jeg få en E 🤯 jeg står jo, men en E er jo helt latterlig 😭😭 skal be om begrunnelse på den og ut fra det vurdere om det lønner seg å klage.... shit altså. Jeg har nå lest over eksamen og oppgaven igjen, å jeg klarer ikke å se hva jeg har gjort som er så feil 😭 trengte bare en utblåsning... for det her ble en skikkelig dritt dag... nå skal jeg stikke å kjøpe meg en is 😞 Anonymkode: a9f03...ea8 Klag. Om du stryker kan du konte. 8
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2020 #8 Skrevet 19. juni 2020 Hvilken type eksamen var det? Sensur er ofte veldig subjektiv desverre. Jeg hadde muligens klaget hvis dette ikke var siste eksamen på et studieløp. D akan du konte i tilfelle du stryker Anonymkode: f6850...e55 2
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2020 #9 Skrevet 19. juni 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Føler med deg. Har selv opplevd å lese og lese og lese også ende opp med mye lavere karakter enn det jeg håpa og trodde MEN - selv om jeg ikke klarte skrible ned det jeg hadde i hodet, så viser jeg det i praksis Er flink i jobben min! Anonymkode: 08868...7c9 Føler at alt jeg har lest er så bortkastet... jeg kan jo pensum, så jeg kan ikke fatte å begripe hva som gikk galt 🤯 Anonymkode: a9f03...ea8 1
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2020 #10 Skrevet 19. juni 2020 Akkurat nå, maskinisten skrev: Klag. Om du stryker kan du konte. Ja jeg tenkte jeg skulle gjøre det, å konte er ikke verdens undergang nå kjenner jeg Anonymkode: a9f03...ea8 3
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2020 #11 Skrevet 19. juni 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hvilken type eksamen var det? Sensur er ofte veldig subjektiv desverre. Jeg hadde muligens klaget hvis dette ikke var siste eksamen på et studieløp. D akan du konte i tilfelle du stryker Anonymkode: f6850...e55 48 timers hjemmeeksamen med alle hjelpemidler. Dette er 1. Året Anonymkode: a9f03...ea8
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2020 #12 Skrevet 19. juni 2020 Kanskje du har misforstått oppgaven. Det du har skrevet er ikke nødvendigvis dårlig, bare feil til oppgaven. Anonymkode: ff8dc...af7 9
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2020 #13 Skrevet 19. juni 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Kanskje du har misforstått oppgaven. Det du har skrevet er ikke nødvendigvis dårlig, bare feil til oppgaven. Anonymkode: ff8dc...af7 Ja det er jo en mulighet 😞 Anonymkode: a9f03...ea8
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2020 #14 Skrevet 19. juni 2020 3 minutter siden, AnonymBruker said: Føler at alt jeg har lest er så bortkastet... jeg kan jo pensum, så jeg kan ikke fatte å begripe hva som gikk galt 🤯 Anonymkode: a9f03...ea8 Var sånn med meg å. Jeg kunne pensum, var bare vanskelig å få det ned på papiret. I praksis - no problem. Anonymkode: 08868...7c9 1
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2020 #15 Skrevet 19. juni 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Var sånn med meg å. Jeg kunne pensum, var bare vanskelig å få det ned på papiret. I praksis - no problem. Anonymkode: 08868...7c9 Jeg er en praktiker mer enn teoretiker, så alt som er praktisk tar jeg så mye lettere 🤦🏼♀️ Anonymkode: a9f03...ea8
maskinisten Skrevet 19. juni 2020 #16 Skrevet 19. juni 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Var sånn med meg å. Jeg kunne pensum, var bare vanskelig å få det ned på papiret. I praksis - no problem. Anonymkode: 08868...7c9 Det viser bare hvor utdatert skolesystemet er. Jeg var en student med middelmådige karakterer, men gjør det godt i jobben min. Det er mye lettere å omsette kunnskapen sin i konkret arbeid enn det er å få det ned i en eksamen. Læringsverdien der er også lav, siden man glemmer raskt etter eksamen. Det finnes jo fag i alle studier som er totalt irrelevante og uinteressante for hva man har tenkt å bedrive senere også. 2
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2020 #17 Skrevet 19. juni 2020 Du kan ha misforstått oppgaven, så snakk med noen studiekollegaer og sjekk hva de har gjort og hvordan de forsto oppgaven. Det kan være du har slurvet med f.eks. kildehenvisninger etc og blitt straffet for det. Det er ganske strengt på hjemmeeksamen! Klag. Du er åpen for å konto, så du har ingenting å tape på det. Du får derimot en begrunnelse og det er jo en god læremulighet i seg selv. Anonymkode: 67cd4...653 6
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2020 #18 Skrevet 19. juni 2020 Be om begrunnelse og meld deg opp til neste eksamen. Iblant er det bare vanskelig å vite hva de er ute etter. Anonymkode: e0663...92f 3
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2020 #19 Skrevet 19. juni 2020 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: 48 timers hjemmeeksamen med alle hjelpemidler. Dette er 1. Året Anonymkode: a9f03...ea8 Jeg hadde også hjemmeeksamen med alle hjelpemidler tillatt, men fikk C. Jeg fikk A på innleveringene og kunne pensumet godt, men fikk allikevel C. Jeg tror det er høyere krav og strengere sensur med en slik eksamensform. Hvis det var vanlig skoleeksamen uten hjelpemidler, ville jeg fått bedre karakter. Anonymkode: 0a947...9f7 1
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2020 #20 Skrevet 19. juni 2020 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er så jævlig deppa og skuffa! Jeg har jobbet knallhardt gjennom hele semesteret, lest og koblet pensum, snakket med studiekamerater og what not. Hvordan i helvette kunne jeg få en E 🤯 jeg står jo, men en E er jo helt latterlig 😭😭 skal be om begrunnelse på den og ut fra det vurdere om det lønner seg å klage.... shit altså. Jeg har nå lest over eksamen og oppgaven igjen, å jeg klarer ikke å se hva jeg har gjort som er så feil 😭 trengte bare en utblåsning... for det her ble en skikkelig dritt dag... nå skal jeg stikke å kjøpe meg en is 😞 Anonymkode: a9f03...ea8 Hvor hardt har en jobbet gjennom semesteret om en kun klarer en E ? Og attpåtil ikke klarer se hva som er gjort så feil ? Manglende kunnskap generelt i faget må det være om en ikke klarer bedre. Sorry men sant . Anonymkode: 371e0...cc2 6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå