Bree Skrevet 12. juli 2005 #21 Skrevet 12. juli 2005 Jeg får aldri nok venner. Noen ganger blir bekjente venner, og venner blir bekjente. Og så blir vennene som ble bekjente venner igjen. Det går i sykluser, har jeg funnet ut - og avhenger av livssituasjon og slikt. Jeg trives med venner jeg kan gjøre ting sammen med, og en venninne som er nybakt mamma vil neppe bli med på fottur eller ta en helaften med rødvinssludring... Når det er sagt, har jeg noen få venner som alltid vil være der. De er oftest folk jeg ble kjent med i yngre dager, og selv om vi ikke alltid ser mye til hverandre, er det aldri feil å ringe for å prate. Og vi stiller alltid opp for hverandre om vi trenger noen.
lillesky Skrevet 12. juli 2005 #22 Skrevet 12. juli 2005 Jeg har mange bekjente, men ingen gode venninner. De jeg hadde føler jeg at har sklidd bort fra meg... (Send gjerne pm hvis du (er ei god potensiell venninne som) bor i Vestfold eller Skien/Porsgrunn )
Gjest Kålungen Skrevet 13. juli 2005 #23 Skrevet 13. juli 2005 Jeg har mange venner, 4 "bestevenninner" som jeg ser så og si hver dag, og som jeg kan snakke om alt med. I tillegg til de har jeg mange andre som jeg også treffer ofte, av begge kjønn. Syns ikke man kan få for mange venner.
Gjest SumoBryter Skrevet 13. juli 2005 #24 Skrevet 13. juli 2005 Helst vil jedg ha en eller to gode venner som har tid til meg og som jeg kan dele ting med og som viser like mye interesse for aa vaere med meg som jeg med de.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå