Effie Skrevet 15. september 2002 #1 Del Skrevet 15. september 2002 For noen uker siden leste jeg i en eller annen avis at det er kommet/skal komme en ny butikk i Oslo som er litt sånn IKEA-aktig, dvs. de selger møbler og annet utstyr til hjemmet for en billig penge. Noen som vet hva denne butikken/kjeden heter? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Romle Skrevet 15. september 2002 #2 Del Skrevet 15. september 2002 Det kan umulig være Ahlens de mener?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 15. september 2002 #3 Del Skrevet 15. september 2002 Tror du mener Bolia. Du kan gå inn å sjekke på www.bolia.no ellers ligger selve butikken i Drammensveien 6. Jeg har ikke vært der enne, men møblene ser veldig fine ut på nettet da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tullerusk Skrevet 16. september 2002 #4 Del Skrevet 16. september 2002 Det stod i aftenposten, men der var jo ingen adresse til internett. Du kan jo kun kjøpe disse møblene på nettet, så tusen takk for adressen! :D Åååå så mye lekkert her var da, nå fikk jeg jammen lyst på ny sofa, og så billig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Effie Skrevet 17. september 2002 Forfatter #5 Del Skrevet 17. september 2002 Ja, Bolia var det!! :D Kjempetakk til gjest! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå