Gå til innhold

Smykker på menn

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Kjæresten min (voksen mann) har plutselig fått et sterkt ønske om å bruke gullkjede og gullarmbånd. Jeg synes det er så lite tiltrekkende og ekstremt harry. Er dette noe jeg kan ha en mening om? Jeg vet ikke om det er riktig av meg å føle at jeg blir mindre tiltrukket av han når han har på smykker..

Anonymkode: 7d954...7c3

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Bortsett fra giftering i gull, synes jeg gulllsmykker på menn er blodharry! Så enig med deg der. Sølv (evt hvitt gull) kan gå.

Og jo, du har fint lov å bli mindre tiltrukket - spørsmålet er bare hvordan få det formidlet og om han tar det til seg...

Anonymkode: 481ec...e7b

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer an på hvordan han er som person. Er han en grei og kjekk mann, så spiller det ingen rolle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Samboeren min går alltid med smykke og armbånd når vi skal ut på noe. Jeg synes heller ikke det er noe særlig pent heller men eg ser at han føler seg så fin når han tar det på så jeg lar være å si noe. Synes han er flottest når selvtillitten er på topp 😊

Anonymkode: d353a...497

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ville du syns det var greit om han ga uttrykk for at han syns du var mindre sexy/tiltrekkende når du hadde på en viss type øredobber, klokke eller skjerf? Hvis ja, si fra på en fin måte, hvis nei-hold munn. 

Anonymkode: 87bf9...33c

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

En jeg datet hadde et gullsmykke rundt halsen, fordi de tilhørte hans bestefar som ikke er blant oss mer. 

Eksen min gikk alltid med smykker, ringer og armbånd, fordi det var sånn han pyntet seg. 

Anonymkode: d64fb...016

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...