AnonymBruker Skrevet 19. juni 2020 #1 Skrevet 19. juni 2020 Naboen har, i følge meg, en merkelig form for humor. Han slenger ut syrlige og stygge kommentarer og ler rått slik at alle tror at han tuller, og ler med. Jeg derimot skjønner ikke spøken når han kaller andre for gamle, stygge, feite, late, dumme osv, selv om han ler etterpå. Det er vanskelig å beskrive siden mye går på tonefall og kroppsspråk, men for eksempel sa han at han var glad vi hadde levegg på terrassen slik at han slapp å se "de bleikfeite kroppene til gubben og gamla til alle tider ", før han lo rått. (Etterpå sa han at han vurderte å sette opp levegg selv, og spurte om tips.) Han sa også til en annen eldre nabo at han var glad de snart flyttet, slik at folk ikke trodde de var kommet til et eldresenter når de kom inn i nabolaget. Og alle, unntatt meg og de eldre, lo. (Jeg vet at de gruer seg til å flytte, men de klarer ikke vedlikeholde huset lenger, og føler seg tvunget til det) Jeg er vanligvis ikke lettstøtt, men slik humor skjønner jeg ikke. Jeg ler vanligvis mye, men jeg synes ikke noe om å gjøre seg morsom på andres bekostning, og nå har jeg blitt den "humørløse tispa i nabohuset (rå latter), nei da, men du må jo tåle en spøk". Er det bare meg som ikke forstår slik humor? Anonymkode: 7ef02...036 13
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 19. juni 2020 #2 Skrevet 19. juni 2020 For en frekk og ufordragelig nabo du har,og totalt blottet for sosiale antenner.
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2020 #3 Skrevet 19. juni 2020 Sånn humor har vi på jobben og mange andre plasser. Det ligger mye sannhet i det som da blir formidlet. Ler så jeg griner til tider😂 Man kan sette på plass kollegaer på den måten uten å gjøre det for seriøst. Helt flott Anonymkode: 334e4...0e0 4
Hasselnøtter Skrevet 19. juni 2020 #4 Skrevet 19. juni 2020 (endret) For meg høres det ikke ut som humor i det hele tatt. Det blir ikke humor bare fordi han ler etter at han har sagt noe slemt. Endret 19. juni 2020 av Hasselnøtter 20
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2020 #5 Skrevet 19. juni 2020 Noen pakker ufordrageligheten sin inn i humor. Anonymkode: a8f1b...1b6 13
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2020 #6 Skrevet 19. juni 2020 Høres ut som en person som egentlig ikke har det så bra med seg selv, så han herser med andre for å føle seg bedre. Stygg oppførsel. Anonymkode: 3e508...85d 11
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2020 #7 Skrevet 19. juni 2020 Han mener egentlig det han sier, men later som ikke ved å slenge på en latter. Anonymkode: 1fa6a...9c8 10
Cinnamondiva Skrevet 19. juni 2020 #8 Skrevet 19. juni 2020 Vel, han høres egebtlig direkte slem ut. Man morer seg ikke på andres bekostning. Slikt gjør man ikke om man faktisk er et ordentlig og redelig menneske. Jeg hadde blitt fly forbanna og satt han på plass virkelig.😡bare sett han på plass du. Og fortsett med å ikke le😇 4
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2020 #9 Skrevet 19. juni 2020 14 minutter siden, Hasselnøtter skrev: For meg høres det ikke ut som humor i det hele tatt. Det blir ikke humor bare fordi han ler etter at han har sagt noe slemt. 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Han mener egentlig det han sier, men later som ikke ved å slenge på en latter. Anonymkode: 1fa6a...9c8 Det er det jeg tenker også. Men det er faktisk godt å høre at jeg ikke er den eneste som reagerer på slikt. De andre ler, av og til litt anstrengt virker det som, men de ler likefullt. Anonymkode: 7ef02...036 2
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2020 #10 Skrevet 19. juni 2020 Kan du ikke si noe sånt som "Ja, det er jo noen som ikke klarer å være morsom uten å rakke ned på andre"? Jeg tenker at ingen har sagt noe om at fyren har dårlig humor, og da kan du jo prøve å snu spøken og se om han syns det er morsomt? Anonymkode: e5062...4cf 9
SoWhat? Skrevet 19. juni 2020 #11 Skrevet 19. juni 2020 Ufyselig fyr. Det er ikke deg det er noe feil med, for å si det sånn.
Hulderen Skrevet 19. juni 2020 #12 Skrevet 19. juni 2020 Så slemt, spesielt den kommentaren til det eldre paret som må flytte. Dette er ikke humor, det er mobbing. 9
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2020 #13 Skrevet 19. juni 2020 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Sånn humor har vi på jobben og mange andre plasser. Det ligger mye sannhet i det som da blir formidlet. Ler så jeg griner til tider😂 Man kan sette på plass kollegaer på den måten uten å gjøre det for seriøst. Helt flott Anonymkode: 334e4...0e0 Og hva skal vi settes på plass for da? Alder, utseende, at plenen ikke er klippet etter naboens standard, at vi soler oss på et sted naboen ikke kan se oss (fordi vi har levegg 🤭)? Anonymkode: 7ef02...036 7
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2020 #14 Skrevet 19. juni 2020 3 timer siden, Hulderen skrev: Så slemt, spesielt den kommentaren til det eldre paret som må flytte. Dette er ikke humor, det er mobbing. Jeg synes også den var veldig slem, men jeg ble sinna på de som lo av kommentaren også. Han skulle fått føle seg dum da, ikke de eldre som "spøken" gikk ut over. Anonymkode: 7ef02...036 5
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2020 #15 Skrevet 19. juni 2020 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Kan du ikke si noe sånt som "Ja, det er jo noen som ikke klarer å være morsom uten å rakke ned på andre"? Jeg tenker at ingen har sagt noe om at fyren har dårlig humor, og da kan du jo prøve å snu spøken og se om han syns det er morsomt? Anonymkode: e5062...4cf Han blir furten om spøken går andre veien. Anonymkode: 7ef02...036 2
maskinisten Skrevet 19. juni 2020 #16 Skrevet 19. juni 2020 Dette er vel en type som smykker seg med at han snakker rett fra levra og idoliserer folk som Siv Jensen, Sylvi Listhaug og Donald Trump... 2
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2020 #17 Skrevet 19. juni 2020 2 minutter siden, maskinisten skrev: Dette er vel en type som smykker seg med at han snakker rett fra levra og idoliserer folk som Siv Jensen, Sylvi Listhaug og Donald Trump... Hvor han står politisk vet jeg ikke, men han liker å si at han snakker fra levra, og at han kaller en spade for en spade, ja Anonymkode: 7ef02...036
maskinisten Skrevet 19. juni 2020 #18 Skrevet 19. juni 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hvor han står politisk vet jeg ikke, men han liker å si at han snakker fra levra, og at han kaller en spade for en spade, ja Anonymkode: 7ef02...036 Ingen i sentrum eller til venstre i politikken uttaler seg slik ihvertfall.
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2020 #19 Skrevet 19. juni 2020 Ja ja de dukker oppi blant- De som elsker å more seg på andres bekostning men litt råtten nedfallsfrukt er ikke noe å ta alvorlig. Anonymkode: 233be...346 1
Calypso Skrevet 19. juni 2020 #20 Skrevet 19. juni 2020 Gøy at det alltid er de med dårligst humor som sier ting som "du må jo tåle en spøk!" og lignende. Er kanskje en grunn til at man ikke ler. 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå