Gå til innhold

Vielse. Klokkeslett?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Der vi skal gifte oss kan vi velge mellom 2 kl.slett.

Nemelig kl 14.00 og kl 16.00

og vi er veldig usikre på hva vi skal velge.

Velger vi kl 14.00 har vi jo god tid til fotografering o.l og kan nyte en god middag etter dette. Skal kanskje ha middagen på en båt, og da er det kasnkje greit å ha den første vielsen.

Kl 16.00 får vi jo bedre tid om morgenen (som om jeg kommer til å greie å sove lenge den morgenen), og da får også de som reiser ned får å se på oss bedre tid til å venne seg til tidsforskjellen (antar at de som kommer ned kommer 1-2 dager før), og da etter at vielsen er ferdig og vi har gjort alt det andre man må gjøre (fotografering ol) er kl kasnkje litt mer lik middagstid.

Noen som har noen synspunkter på dette?

Videoannonse
Annonse
Gjest Svimle
Skrevet

Hei!

Jeg ville hatt vielsen kl 14, rett og slett fordi ting tar tid etter vielsen. Dermed blir ikke middagen alt for sen, og dere får en lengre fest! For som du sier, jeg vil nok ikke få sove lenge den dagen..

Men det er nå min mening da! :)

Skrevet

Jeg tror jeg ville valgt kl. 14 selv - både fordi at det da er lenger igjen av dagen og fordi som du skriver, man er allikevel tidlig oppe! Dessuten, det er greit å ha god tid til fotografering mm. og heller avslutte ikke så altfor sent, dersom folk har jet-lag... :wink:

Skrevet

Vi heller jo mest for kl 14.00...

men det er jo greit med noen synspunkter...

kunne jo hende noen kom med en kjempebra ide på hvorfor vi skulle ha vielsen kl 1600 også :roll::wink:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...