AnonymBruker Skrevet 19. juni 2020 #1 Skrevet 19. juni 2020 Jeg har dette displayet på mitt bad, men jeg greier ikke finne ut av om det gjelder varmekablene eller avtrekk eller hva det betyr. Jeg kan endre fra 15 til 20 feks, og så står det et lite % ved siden av, og det er det som får meg til å stusse. Jeg merker ikke noe særlig forskjell på de ulike innstillingene heller, så jeg kan ikke bare prøve meg frem og kjenne etter. Ingen bruksanvisning foreligger, og ingen leverandør jeg kan ringe. noen som vet?😅 Anonymkode: 12c8a...e9f
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2020 #2 Skrevet 19. juni 2020 Gjetter på at det er luftfuktighet. Slik at viften går på automatisk om fuktigheten blir høyere enn det du har bestemt. Har du en annen bryter for varmekablene? Anonymkode: 98cb6...fd7 2
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2020 #3 Skrevet 19. juni 2020 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Gjetter på at det er luftfuktighet. Slik at viften går på automatisk om fuktigheten blir høyere enn det du har bestemt. Har du en annen bryter for varmekablene? Anonymkode: 98cb6...fd7 Takk for svar! Det høres jo rimelig ut ja. Jeg har ingen annen bryter for varmekablene, og det er jo litt rart.. Anonymkode: 12c8a...e9f
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2020 #4 Skrevet 19. juni 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Takk for svar! Det høres jo rimelig ut ja. Jeg har ingen annen bryter for varmekablene, og det er jo litt rart.. Anonymkode: 12c8a...e9f Kanskje den dekker begge to? Den knaopen som det står M på, er ikke det mode? Kanskje du kan gå inn der og styre begge, ved å bytte mellom dem? Anonymkode: b98f1...b7a 2
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2020 #5 Skrevet 19. juni 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kanskje den dekker begge to? Den knaopen som det står M på, er ikke det mode? Kanskje du kan gå inn der og styre begge, ved å bytte mellom dem? Anonymkode: b98f1...b7a Høres logisk ut. Ts: kan du vippe av dekselet? Ta forsiktig tak under eller på høyre side og løft opp. Er ikke sikker, men sannsynligvis er det mulig. Isåfall så står det nok navnet på modellen. Da kan du (eller vi) sannsynligvis google oss frem til en bruksanvisning Anonymkode: 98cb6...fd7 1
solmåneogstjerner Skrevet 19. juni 2020 #6 Skrevet 19. juni 2020 https://m.proff.elko.no/aktuelt/elko-super-tr-article1098-1129.html 1
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2020 #7 Skrevet 19. juni 2020 Vi har disse displayene på alle rom med varmekabler, så jeg vet det er varmekabler. Men hos oss står det et Celsius-tegn der du har et prosenttegn, så jeg gjetter at din ikke er til varmekabler? Anonymkode: 88fdf...f09 3
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2020 #8 Skrevet 19. juni 2020 6 minutter siden, solmåneogstjerner skrev: https://m.proff.elko.no/aktuelt/elko-super-tr-article1098-1129.html Tusen takk!!🤩👏🏼🙌🏼 Anonymkode: 12c8a...e9f 1
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2020 #9 Skrevet 19. juni 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Vi har disse displayene på alle rom med varmekabler, så jeg vet det er varmekabler. Men hos oss står det et Celsius-tegn der du har et prosenttegn, så jeg gjetter at din ikke er til varmekabler? Anonymkode: 88fdf...f09 Det ser ut til at den gjelder begge deler, som en over her nettopp lærte meg Anonymkode: 12c8a...e9f
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2020 #10 Skrevet 19. juni 2020 19 minutter siden, AnonymBruker skrev: Høres logisk ut. Ts: kan du vippe av dekselet? Ta forsiktig tak under eller på høyre side og løft opp. Er ikke sikker, men sannsynligvis er det mulig. Isåfall så står det nok navnet på modellen. Da kan du (eller vi) sannsynligvis google oss frem til en bruksanvisning Anonymkode: 98cb6...fd7 Får ikke vippet av dekselet nei. Kanskje hvis jeg tar hardt i, men tør ikke ta sjansen. Men nå var det en lenger ned her som sendte meg link til bruksanvisning😄 Anonymkode: 12c8a...e9f
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2020 #11 Skrevet 19. juni 2020 26 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kanskje den dekker begge to? Den knaopen som det står M på, er ikke det mode? Kanskje du kan gå inn der og styre begge, ved å bytte mellom dem? Anonymkode: b98f1...b7a Sånn var det, takk for hjelpen! Anonymkode: 12c8a...e9f
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2020 #12 Skrevet 19. juni 2020 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vi har disse displayene på alle rom med varmekabler, så jeg vet det er varmekabler. Men hos oss står det et Celsius-tegn der du har et prosenttegn, så jeg gjetter at din ikke er til varmekabler? Anonymkode: 88fdf...f09 Har forsøkt å endre temperaturen nå, men den hopper bare tilbake til 27°, synes det er litt høyt😅 vet du hvordan jeg senker? Anonymkode: 12c8a...e9f
solmåneogstjerner Skrevet 19. juni 2020 #13 Skrevet 19. juni 2020 (endret) 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har forsøkt å endre temperaturen nå, men den hopper bare tilbake til 27°, synes det er litt høyt😅 vet du hvordan jeg senker? Anonymkode: 12c8a...e9f https://m.proff.elko.no/elko-super-tr/plus-elko-super-tr-ph-article2407-1515.html Last ned bruksanvisning 😊 mulig 27 grader er det som er i rommet nå. (?) Endret 19. juni 2020 av solmåneogstjerner 1
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2020 #14 Skrevet 19. juni 2020 Det er en termostat, har ingenting med vifta di å gjøre. Den styrer varmekablene og kan enten styres som termostat med rom- eller gulvføler, da står det Celcius bak verdien. Den kan også brukes som regulator og da kan den for eksempel avgi prosentandeler av full effekt på varmekablene dine. Les bruksanvisningen, og siden den hopper til 27 automatisk kan det være at du ikke har tilkoblet temperaturføler og derfor må bruke innstillingen som regulator. Anonymkode: 0a360...df8
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2020 #15 Skrevet 19. juni 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er en termostat, har ingenting med vifta di å gjøre. Den styrer varmekablene og kan enten styres som termostat med rom- eller gulvføler, da står det Celcius bak verdien. Den kan også brukes som regulator og da kan den for eksempel avgi prosentandeler av full effekt på varmekablene dine. Les bruksanvisningen, og siden den hopper til 27 automatisk kan det være at du ikke har tilkoblet temperaturføler og derfor må bruke innstillingen som regulator. Anonymkode: 0a360...df8 Ser at den har innebygd romføler så bare gå inn i menyen og endre innstilling til romføler. Anonymkode: 0a360...df8
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2020 #16 Skrevet 19. juni 2020 27 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ser at den har innebygd romføler så bare gå inn i menyen og endre innstilling til romføler. Anonymkode: 0a360...df8 30 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er en termostat, har ingenting med vifta di å gjøre. Den styrer varmekablene og kan enten styres som termostat med rom- eller gulvføler, da står det Celcius bak verdien. Den kan også brukes som regulator og da kan den for eksempel avgi prosentandeler av full effekt på varmekablene dine. Les bruksanvisningen, og siden den hopper til 27 automatisk kan det være at du ikke har tilkoblet temperaturføler og derfor må bruke innstillingen som regulator. Anonymkode: 0a360...df8 Tusen takk, det var veldig oppklarende!😊 Anonymkode: 12c8a...e9f 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå