Gå til innhold

Svak positiv eller skyggestrek?

Xxmm94

Anbefalte innlegg

Jeg er 9 DPO nå, syntes ikke like godt på bildet. Men er dette en veldig svak positiv eller kun en skyggestrek? Hva er deres tolkning? Og bør jeg ta en Clear Blue digital eller vente? 

3DCD6B79-7FCA-49B6-AC80-ACD05FA103FF.thumb.jpeg.14791af3239f3162d5f3a87dd72cb695.jpeg

Endret av Xxmm94
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Veldig vanskelig å si, ville holdt en knapp på skyggestrek siden jeg ikke ser farge på den. Jeg ville ha ventet med en CB, de koster jo en god del mer enn slike tester :) Test igjen om et par dager :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Enig med Patriotpaula! Det er vanskelig å si om det er skygge eller en suupersvak strek. Ville tatt en ny test om et par dager.

Anonymkode: 77ef0...92a

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var svak positiv, tok en digital noen timer etter 🌸😍

2D84AE76-5AEE-4F47-8FCE-5ACF8E620A23.jpeg

Endret av Xxmm94
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
9 timer siden, Xxmm94 skrev:

89299F42-CBB2-416E-8C5D-52E602346C30.jpeg

Jeg hadde nesten ikke strek på baby plan billig test,kjøpte også en digital som viser Gravid 1-2. Verdt hver krone når man blir så usikker av å se en skygge av en strek😅

Anonymkode: 6f611...6dd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 7 måneder senere...

Annonse

Hei dere. Jeg ser tråden er gammel men jeg håper noen kan svare. 

Vi har prøvd i 1 år. Jeg går på hormonbehandling hos gynekolog. Ikke ivf. Jeg setter eggløsningssprøyta. Denne kan gi falsk positiv test i opptil 10 dager. Den satte jeg sykluadag 12 på dagen. Jeg har testet med billigstrimmel hver syklus og den er alltid blendahvir. Idag er det dag 24. 12 dager etter sprøyta ble satt så den burde være ute. Jeg tok en test nå og fikk litt sjokk da det dukket opp en strek. Skal selvfølgelig teste videre de neste dagene. Har hatt så menssmerter i det siste og det hadde jeg ikke forrige svangerskap derfor jeg overhodet ikke har hatt trua. Men plutselig var det en strek. Den er kjempesvak, men før har det overhodet ikke vært noen strek. Kan dere hjelpe meg, tenker dere dette er strek/ skyggestren? Det står at så lenge det er farge så er det strek. Selvom den er kjempesvak og det er svak svak farge. Alle innspill og erfaringer mottas med stor takk. 

Jeg e rlei av alle sprøyter og hele greia ❤️

IMG_20210204_062909.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sannapanto skrev (4 timer siden):

Hei dere. Jeg ser tråden er gammel men jeg håper noen kan svare. 

Vi har prøvd i 1 år. Jeg går på hormonbehandling hos gynekolog. Ikke ivf. Jeg setter eggløsningssprøyta. Denne kan gi falsk positiv test i opptil 10 dager. Den satte jeg sykluadag 12 på dagen. Jeg har testet med billigstrimmel hver syklus og den er alltid blendahvir. Idag er det dag 24. 12 dager etter sprøyta ble satt så den burde være ute. Jeg tok en test nå og fikk litt sjokk da det dukket opp en strek. Skal selvfølgelig teste videre de neste dagene. Har hatt så menssmerter i det siste og det hadde jeg ikke forrige svangerskap derfor jeg overhodet ikke har hatt trua. Men plutselig var det en strek. Den er kjempesvak, men før har det overhodet ikke vært noen strek. Kan dere hjelpe meg, tenker dere dette er strek/ skyggestren? Det står at så lenge det er farge så er det strek. Selvom den er kjempesvak og det er svak svak farge. Alle innspill og erfaringer mottas med stor takk. 

Jeg e rlei av alle sprøyter og hele greia ❤️

Jeg tror du er gravid! Streken er tydelig, og 12 dager etter sprøyten ble tatt så skal falsk hcg være ute. Ta en digital i morgen så får du klart svar! 😄 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amatariel skrev (25 minutter siden):

Jeg tror du er gravid! Streken er tydelig, og 12 dager etter sprøyten ble tatt så skal falsk hcg være ute. Ta en digital i morgen så får du klart svar! 😄 

Amatariel skrev (25 minutter siden):

Tusen takk for svar. Jeg e rlitt i sjokk. Håper inderlig. Hadde vært så fett. 

Jeg skal teste med clearblue digital imorgen 😊❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...