Gå til innhold

må avlive :(

Anbefalte innlegg

Gjest Gitte
Skrevet

nå er det vel egentlig ganske endelig... ikke bestemt når det skal skje enda, men hun har blitt så skrøplig at det er ikke mer håp.. har hatt den nusselige bissevovven siden hun var valp, og nå er hun 10.. så jeg er lei meg :(

Videoannonse
Annonse
Gjest Violetta
Skrevet

Det var fælt å høre. Jeg vet hvordan du har det. Man blir jo så glad i dem. Det er et tungt, tungt ansvar man tar på seg når man får kjæledyr. :cry: :trøste:

Skrevet

:trøste:

Vet hvor vondt det er. Kondolerer.

Skrevet

:klem:

Tenk på at hun vil få det bedre av å slippe.

Gjest seroxata
Skrevet

huff, det er så utrolig trist å måtte avlive kompisen sin:( har vært gjennom det to ganger, og er aldri noe gøy...

Det som jeg har trøstet meg med, er at de får det bedre der de kommer, og ser for meg at de leker sammen i dyrehimmelen.... :cry:

Det er så ufattelig trist!

For meg så var det godt å være med til de sovna inn, for da hadde de noen kjente rundt seg..

men gjett om jeg lå over de og grein... huff, føler med deg:( :trøste:

Skrevet

Oj, har en hund selv, kan tenke meg hvor grusomt du har det nå... du får prøve å trøste deg med at den har hatt et godt liv med noen som har vært glad i den. Vet det er en mager trøst, men tross alt har alt en ende, men den dagen det skjer er det helt fryktelig...

Syns virkelig synd på deg nå...

Skrevet

Jeg har vært der og vet hvor grusomt du har det nå. Kan ikke si noe, ord blir så fattige... :klem:

Gjest Gitte
Skrevet

uff syns det er så fælt... sitter å ser på hun å sånn hele tiden nå.. tenk at du ikke skal være her mer... gråter bare jeg tenker på det jeg... "hvem var det som sa, bare en hund.."

Gjest Violetta
Skrevet
uff syns det er så fælt... sitter å ser på hun å sånn hele tiden nå.. tenk at du ikke skal være her mer... gråter bare jeg tenker på det jeg... "hvem var det som sa' date=' bare en hund.."[/quote']

Den som sa det har ikke hatt hund selv. Men tenk for et godt liv hunden har hatt. Kanskje det hjelper. :trøste:

Gjest Gitte
Skrevet

ja jeg vet hun har hatt et godt liv, og fordi vi elsker henne lar vi henne heller slippe enn å seigpine hu i 2-3 år til kun fordi vi ikke vil miste henne... men trist allikevel, hun har liksom alltid vært der..

Skrevet

Hvis hunden har det vondt, ja da forstår jeg. Trist uansett.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...