Gå til innhold

Fare for at mange menn melder seg ut?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvis man mislyktes i ung/"ung" alder. 

Man kan naturligvis senke kravene eller bli mer desperat med alderen også, men hva om manglende interesse fra damer over mange år virker motsatt? At man mister interessen, evt er sur og bitter for at det gikk dårlig da man var på riktig side av 40-årsgrensen.

Det er ikke gitt at man gidder lenger, og bare aksepterer fortiden. Skal man liksom bare godta at damene blir stadig mer interessert etter hvert som alderen tynger mer og mer? Hva med alt man gikk glipp av da man var yngre? Godt mulig at mange synes det er teit med litt løse relasjoner når man har passert 40, men det kan jo skyldes at man ikke gidder fast/seriøst forhold som følge av alt man gikk glipp av, alle nederlagene osv. Ingen selvfølge at menn skal stå der med åpne armer når damene falmer, begynner å vurdere menn annerledes osv.

Anonymkode: 51dd8...24a

• Liker 3
Skrevet (endret)

Må det være enten eller? 
Jeg mener man først og fremst på ha ett åpent sinn. Det som har vært, har vært. Det får du ikke gjort noe med uansett. Det du kan få gjort noe med er her og nå og fremover. Len deg tilbake. Ikke tenk så mye. Lev er mye bedre ...

—ikke visste jeg at alle disse dagene som kom og gikk at det var selve livet—

Tror den var sånn😊

Endret av Bente1234
  • Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Jeg føler det litt sånn. Det var ei dame jeg var "head over heels" for ca 15 år siden. Vi møttes tilfeldigvis i byen for et år siden. Da viste hun interesse ved venneforespørsel og derretter iniative til treff etc. Ingen grunn til å treffes med tanke på ingen vennskap historikk oss i mellom eller noe lignende. Da følte jeg at hun var en kapittel som jeg var over. Var veldig kald tilbake fordi jeg ikke ville gi henne noe form for forhåpninger... Ingen bitterhet fra min side. Men når mitt iniative og forførelse ikke førte noe vei for ca 15 år siden, så er det litt for seint å angre nå.. Den båten har desverre gått

Anonymkode: d179f...dfc

• Liker 3
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg føler det litt sånn. Det var ei dame jeg var "head over heels" for ca 15 år siden. Vi møttes tilfeldigvis i byen for et år siden. Da viste hun interesse ved venneforespørsel og derretter iniative til treff etc. Ingen grunn til å treffes med tanke på ingen vennskap historikk oss i mellom eller noe lignende. Da følte jeg at hun var en kapittel som jeg var over. Var veldig kald tilbake fordi jeg ikke ville gi henne noe form for forhåpninger... Ingen bitterhet fra min side. Men når mitt iniative og forførelse ikke førte noe vei for ca 15 år siden, så er det litt for seint å angre nå.. Den båten har desverre gått

Der kjente du på hva du følte da du traff henne igjen. Og kjente at dette var over. Mange har jo bestemt seg på forhånd at båten har gått uten å ha kjent på hvordan det kjentes å møtes igjen. 

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Du høres veldig bitter og dømmende ut. At nå kommer de løpende, nå som de er gamle og mindre attraktive? 

Du må huske på at man er i stadig utvikling gjennom livet. Med alder og livserfaring så endrer det man ønsker seg i alle relasjoner seg. Det som var attraktivt når man var 25 er ikke lenger attraktivt når man er 45. Kanskje du selv ikke var en bra fyr da du var 25 heller, men har blitt en mann som flere kvinner ser gode sider ved nå? 

Anonymkode: b29a0...ae6

• Liker 19
Skrevet

Slutt å sutre over fortiden, legg bort bitterheten, og lev heller livet. Ta det som tilbys. Gå på date, finn din store kjærlighet. Bedre sent enn aldri! :) 

• Liker 17
AnonymBruker
Skrevet
49 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du høres veldig bitter og dømmende ut. At nå kommer de løpende, nå som de er gamle og mindre attraktive? 

Du må huske på at man er i stadig utvikling gjennom livet. Med alder og livserfaring så endrer det man ønsker seg i alle relasjoner seg. Det som var attraktivt når man var 25 er ikke lenger attraktivt når man er 45. Kanskje du selv ikke var en bra fyr da du var 25 heller, men har blitt en mann som flere kvinner ser gode sider ved nå? 

Anonymkode: b29a0...ae6

Som mann, kjenner jeg litt på det samme som den du svarer.

Og bli valgt bort i ung alder men plutselig blitt god nok senere?? Ingen god følelse. INGEN vil være 2 (eller 3-4 valget). Eller være det trygge stødige valget man slår seg til ro med. Det fornuftige valget etter å ha rast fra seg med de som fikk blodet til å bruse men ikke var forholdsmateriale.

Ingen vil være den mannen. Mulig kun menn kan relatere til det. men det har endel med stolthwet og demaskulering og gjøre. Jeg har blitt forsøkt sjeket opp av dama som dro hjem med andre og endte opp gravid med en shitbag. Etter at jeg ble med sikker og på meg selv, fikk en bra jobb og fikk trent meg opp så ble plutselig mer interessant. men damer fra undommen sliter jeg med å gi en ny sjangse.

Anonymkode: 5e678...94b

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Kjenner meg litt igjen i det du skriver. Som ung var jeg ikke kjekk nok for noen, men nå kommer de krypende. Blir egentlig bare irritert, synes det er ydmykende heller enn smigrende å plutselig være bra nok for alle de som ikke fikk de de egentlig ville ha

Anonymkode: ea1f6...d0f

• Liker 8
Gjest theTitanic
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Man kan naturligvis senke kravene eller bli mer desperat med alderen også, men hva om manglende interesse fra damer over mange år virker motsatt? At man mister interessen, evt er sur og bitter for at det gikk dårlig da man var på riktig side av 40-årsgrensen.

Det er ikke gitt at man gidder lenger, og bare aksepterer fortiden. Skal man liksom bare godta at damene blir stadig mer interessert etter hvert som alderen tynger mer og mer? Hva med alt man gikk glipp av da man var yngre? Godt mulig at mange synes det er teit med litt løse relasjoner når man har passert 40, men det kan jo skyldes at man ikke gidder fast/seriøst forhold som følge av alt man gikk glipp av, alle nederlagene osv. Ingen selvfølge at menn skal stå der med åpne armer når damene falmer, begynner å vurdere menn annerledes osv.

Her er du på god vei til å bli bitter. Damene får ikke øynene opp for deg fordi de har "falmet" og ikke får bedre. Høres ut som om du vil "hevne" at du ikke har hatt suksess tidligere og vil la det gå utover den stakkaren som faktisk finner på å like deg nå. Det vil være slemt mot henne og også deg selv som går glipp av noe bra bare for å ri en gammel kjepphest. 

AnonymBruker
Skrevet
51 minutter siden, Million skrev:

Slutt å sutre over fortiden, legg bort bitterheten, og lev heller livet. Ta det som tilbys. Gå på date, finn din store kjærlighet. Bedre sent enn aldri! :) 

Bedre aldri enn alt for sent. Eneste grunnen til å være sammen med en dame over 40 er hvis man har mange gode minner fra familielivet sammen fra før. 

Anonymkode: bf2fb...177

• Liker 2
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

du har gått videre med livet, synes at det var bra at du var kald mot henne, det er sunn å se framover og ikke tilbake! 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Mange menn som har tippet 40 gir opp kvinner. Selv er det kun seksuellt for min del nå, er umulig å ha et forhold slik samfunnet er i dag. En kvinne blir aldri fornøyd, altfor stor risiko å få barn. Pga det fleste kvinner stikker etter 2-3år maks.

Så da er livet som single best, livet er så kort. Da kan man ikke kaste det bort på å jage etter kvinnfolk.

Anonymkode: f3538...759

• Liker 3
Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

De mennene man anså som tapere da man var ung er ikke menn man tenker bedre om når man er eldre....

AnonymBruker
Skrevet
25 minutter siden, O.G. skrev:

De mennene man anså som tapere da man var ung er ikke menn man tenker bedre om når man er eldre....

Mange unge menn som ble sett på som geeks (nerder), så mange som tapere, innadvendte og rare. Men mange av dem blir plutselig populære som voksne når de har en høy inntekt, bil, hus og båt. De "kule" gutta som hang rundt som var typisk bad boys er ikke like interessante lengre når prioriteringene til damene endres. 

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
7 hours ago, AnonymBruker said:

Du forventer tydeligvis at damene skulle godta deg da du hadde dine feil og var en særing. Men nå når det er din "tur" til å gosta, så nekter du. Så da er du tydeligvis like ille som damene du kritiserer. De ville ikke ha deg da fordi de var misfornøyd med deg. Du vil ikke ha dem nå fordi du er misfornøyd med dem

Så da kan du ihvertfall forstå hvordan de tenkte, for du tenker slik nå selv

Anonymkode: 2e4da...b67

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Jeg stusser stadig oftere over disse trådene. Det skal være så synd på menn som blir valgt bort som partnere når de er unge og som ikke får oppmerksomhet fra kvinner før de har passert 40? Samtidig vises det ikke samme sympati fra de samme menn i disse trådene for kvinner som har blitt valgt vekk. Menn er jo ikke alene om å ha det sånn! 

Jeg klarer ikke å synes synd på deg ts. Du har fått større muligheter men velger å oppføre deg som en drittsekk. Mange kvinner på samme alder som har vært valgt bort vil fortsatt bli valgt bort. De har grunn til å lage tråder på kg om at livet er urettferdig. 

Anonymkode: 80532...589

• Liker 13
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er dame, og har alltid blitt valgt vekk. Og siden jeg er dame blir jeg visst bare mindre verdiløs med alderen også, så jeg ser ikke hva som er så galt med å være en mann som plutselig blir attraktiv? Om det virkelig er slik det er. Høres jo ut som en drøm å plutselig få litt anerkjennelse for din eksistens.

Anonymkode: 1340d...1c1

• Liker 12
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Bedre aldri enn alt for sent. Eneste grunnen til å være sammen med en dame over 40 er hvis man har mange gode minner fra familielivet sammen fra før. 

Anonymkode: bf2fb...177

Du virker sykelig opptatt av tall, av alder, heller enn personlighet, og veldig bitter. Ikke kledelig.

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet
59 minutter siden, Million skrev:

Du virker sykelig opptatt av tall, av alder, heller enn personlighet, og veldig bitter. Ikke kledelig.

Han er kanskje opptatt av alder men kvinner er ikke bedre når de dømmer menn etter høyden... Eller ikke minst hvor mye han har i lommeboka.. 

• Liker 3
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Mange unge menn som ble sett på som geeks (nerder), så mange som tapere, innadvendte og rare. Men mange av dem blir plutselig populære som voksne når de har en høy inntekt, bil, hus og båt. De "kule" gutta som hang rundt som var typisk bad boys er ikke like interessante lengre når prioriteringene til damene endres. 

Nerdene som er innadvente, rare og sett på som tapere blir aldri populære. Se bare på en type som Bill Gates, han har faktisk alltid vært karismatisk til tross for sine merkelige greier.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...