Gå til innhold

Så lettet og glad for at det ikke var vondt med noe i rumpa

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har gruet meg lenge til analsex eller finger i rumpa. Livredd det skulle gjøre vondt. I går kveld fikk jeg endelig en finger i rumpa av elskeren min. Vi hadde ikke lange forspillet/oppvarming, siden jeg blir fort kåt og våt. Brukte ingen glid. Han visste hva han drev med. Tok det forsiktig. Det var faktisk godt når han tok fingeren inn, og så inn og ut. Tror faktisk nesten jeg kom litt. 

Tror dere jeg klarer å få penisen hans også i rumpa da? At jeg synes det også er godt? 

Stor fare for at han fikk avføring på fingeren? Hadde ikke bæsjet den dagen. 

Anonymkode: 398c8...671

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

STOR forskjell på en finger og penis i rumpa? Vet jo penisen er mye tykkere. Men? 

Anonymkode: 398c8...671

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det seksuelle sitter mest i hodet, så om du ønsker en penis i rumpa, tenner på tanken og tror at du vil ha en god opplevelse av det (ikke anspent, uvillig og redd), så tror jeg det skulle gå bra med tålmodig og flink elsker. 

Men "tror faktisk at jeg nesten kom litt"???? Man pleier å vite om man får orgasme eller ikke, så da lurer jeg litt på om ikke tråden er skrevet av gutt som fantaserer om å gjøre dette, men er redd for å få bæsj på fingrene. Og ja det kan skje. På penis også. Derfor skyller mange seg litt før analsex, men det er likevel ikke noe garanti, og det må man tåle om man ønsker analsex. 

Anonymkode: 25a9c...049

• Liker 6
Skrevet

Ikke verdt å vente på at det skal gjøre vondt før du bruker glidemiddel. Bruk heller mye i starten og trapp ned.

Før eller senere får dere kontakt med avføring. Da er det fordel med gode opplevelser i forkant så dere vet at rutinene rundt skylling og slikt er verdt innsatsen. Og at dere som par takler eventualitetene.

AnonymBruker
Skrevet

Du tror nesten at du kom litt? Hvor erfaren er du egentlig? 

Anonymkode: 4e220...684

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tror dere jeg klarer å få penisen hans også i rumpa da? At jeg synes det også er godt? 

Dette vil jo bero på hvor forsiktigere dere er. Utvid og bruk mye glidemiddel. Ikke gå RETT på penis, selv om du en dag har hatt en fing i analen

Anonymkode: f8815...f6d

AnonymBruker
Skrevet

En fing i forhold til en penis er ikke en konstant. Peniser kan være av enormt stor forskjell. Er den 8 cm eller 22 cm lang? Er den tynn, eller tykk? Forskjellen kan være 1:6 eller mer. Fingre varierer mindre. 

Med andre ord kan en liten lett smettes inn, men en svær pikk trenger du lenger tid med. 

Min erfaring er at kvinner lett kommer med en i analen og finger på kliten. Mange slipper stresset med at en stor penis skal treffe punkter i skjeden som kan gjøre vondt. 

Så analt samleie er å foretrekke når mannen har lang. Selv liker jeg best vanlig vaginal vaniljesex, selv om min pikk er medisinsk sett svær.

Anonymkode: 2fc9f...5d2

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

troll.

Anonymkode: 2d11c...2ad

AnonymBruker
Skrevet

Så bra for deg TS. Øver du jevnt og trutt så får du til slutt inn et brannslukkingsapparat. 

Anonymkode: 09754...629

AnonymBruker
Skrevet
10 hours ago, AnonymBruker said:

Så bra for deg TS. Øver du jevnt og trutt så får du til slutt inn et brannslukkingsapparat. 

Anonymkode: 09754...629

Har sett folk stappe inn en kjegle på størrelse et lite brannslukningsapparat ja. ( På Fetlife) Bretta rasshølet rundt og trappa inn. 

Anonymkode: 8a6e7...8de

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...