Gjest MACprøver Skrevet 3. juli 2005 #1 Skrevet 3. juli 2005 Hei! Har tenkt å prøve et nytt merke,siden jeg er så lei av det jeg har brukt til nå...MAC kosmetikk, er ikke det mye brukt av makeup-artister?! Uansett...noen som har erfaringer med sminken derfra-tenker da særlig på foundation,rouge,maskara og lipgloss,siden det er det jeg bruker mest... Takker for svar!!
Gjest siri piri Skrevet 3. juli 2005 #2 Skrevet 3. juli 2005 Mener at glossene skal være veldog bra, pluss at de finnes i mange nyanser.
Gjest Gjesta Skrevet 3. juli 2005 #3 Skrevet 3. juli 2005 Lipglossene er knallbra, og finnes i vanvittig mange farger. Ellers har de øyenskygger i alle regnbuens farger, men jeg synes ikke de sitter så vanvittig godt. Rougene er også bra, og jeg kunne godt tenkt meg solpudderet derfra. Hvis du liker pudderfoundation som dekker litt, burde du teste Studio Fix, som også finnes i et utall farger.
Rosenrød Skrevet 3. juli 2005 #4 Skrevet 3. juli 2005 Har solpuddere derfra, det er virkelig å anbefale! Ellers liker jeg også øyenskyggene deres, og sminkekostene er veldig bra.
Gjest setnia Skrevet 4. juli 2005 #5 Skrevet 4. juli 2005 Husk at MAC sminke ikke er å finne i Norge....
Morea Skrevet 4. juli 2005 #6 Skrevet 4. juli 2005 Slenger meg på og anbefaler glossene. Har kjempemasse fine farger i øyenskygger og neglelakk. Men er enig i at enkelte av skyggene ikke sitter kjempegodt.
Ling Skrevet 4. juli 2005 #7 Skrevet 4. juli 2005 Har klar gloss, foundation Studio Fix og noe skygger. Veldig bra, men jeg tror det de scorer høyest på er utvalg av farger og også produkter - det er helt utrolig! Her er linken til websiden: http://www.maccosmetics.com ...og som tidligere nevnt fåes ikke dette Kanadisk merket i Norge... :cry:
Cathie Skrevet 4. juli 2005 #8 Skrevet 4. juli 2005 Er det ingen nettsteder dette kan bestilles fra heller? Syns å huske at jeg så det i tyskland eller england en gang?? Kan det stemme?
Gjest Gjesta Skrevet 4. juli 2005 #9 Skrevet 4. juli 2005 Er det ingen nettsteder dette kan bestilles fra heller? Syns å huske at jeg så det i tyskland eller england en gang?? Kan det stemme? Du får MAC i de fleste land i Europa, unntatt Norge. Tyskland, England, Nederland, Danmark, muligens også i Sverige. SN har bittelitt MAC, men stort sett utrangerte farger og uinteressante ting. :-(
Cathie Skrevet 4. juli 2005 #10 Skrevet 4. juli 2005 :-( Fant ut at de hadde det i gøteborg.. Får ta en liseberg/shopping tur i august da... Hehe
Ling Skrevet 5. juli 2005 #11 Skrevet 5. juli 2005 Man kan få kjøpt MAC på Kastrup! ...for de som måtte lande der i løpet av sommer'n!
lene24 Skrevet 5. juli 2005 #12 Skrevet 5. juli 2005 jeg skal til gøteborg snart, så da skal jeg jammen med finne den butikken!!!!!!!
Gjest gjest1 Skrevet 5. juli 2005 #13 Skrevet 5. juli 2005 Mac var en gedigen antiklimaks for meg. "Alle" i USA snakker om Mac, men jeg synes ikke det var noe særlig. Oppskrytt. Men wow, de har alle mulige øyeskygger. Bare synd kvaliteten er middels.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå