AnonymBruker Skrevet 18. juni 2020 #1 Skrevet 18. juni 2020 5 mnds vaksina igår, og jeg brukte altså 4 timer på å få lagt mini.. Fikk han til å sove 10 ganger, men våknet opp så fort jeg la han ned (bysser alltid i søvn.. ikke fått avvent det enda, tidligere kolikk). Jeg sjekka tempen istad og den var 37,7 så litt høyere enn vanlig men ikke unormalt. Vanskelig å få i han mat.. Jeg prøvde pupp og flaske- nop. Så jeg ga opp og tok han til kjøkkenet, og ga han mm som suppe med skje. Spiste alt. Han var jo sulten, men jeg vet ikke hva som hendte (litt håpløst idag).. Det var så og si umulig å få lagt han, men han sovnet til slutt oppå meg så det gikk seg til, tilslutt heldigvis!! Sovnet kl 22 og det er ekstremt seint for han. Vi har forresten aircooler (23 grader på rommet, fikk det ikke lenger ned) så ser ikke for meg at han skulle vært plaga av varmen for han var i bare bleia. Men når han endelig fikk sovnet var han SKIKKELIG klam og blaut.. jeg pakket han litt godt inn for det om, for huden virket så kald. Kaldsvetting? Vet ikke hvor jeg ville med innlegget, bare dele og høre om andre har erfaringer med vaksine. Smått bekymra som vanlig. Aldri vært slik før på de andre vaksinene så blir litt frustrert. Dette høres vel normalt ut? 😅 Kan de reagere slik selv om de ikke har særlig feber? Noen tips? For har ikke vært så kult å få i han mat, nærmest umulig og det er så varmt, så jeg blir stressa. Anonymkode: 4fbc8...e95
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2020 #2 Skrevet 19. juni 2020 Det er normal reaksjon på vaksine, ville vært mer nøye med væskeinntaket det døgnet enn matinntaket. Du kunne jo også gitt han Paracet. Han er sikkert som vanlig nå dagen etterpå, men ville hvertfall hatt Paracet i bakhånd til neste gang. Anonymkode: e0788...91e
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2020 #3 Skrevet 19. juni 2020 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er normal reaksjon på vaksine, ville vært mer nøye med væskeinntaket det døgnet enn matinntaket. Du kunne jo også gitt han Paracet. Han er sikkert som vanlig nå dagen etterpå, men ville hvertfall hatt Paracet i bakhånd til neste gang. Anonymkode: e0788...91e Jeg ga paracet til slutt, men ble forklart at jeg ikke skulle gi med mindre temperaturen var over 39 eller han var slapp og bare sov 😛 Men altså når han sleit med å spise så ga jeg. Anonymkode: 4fbc8...e95
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå