Gå til innhold

Hvor mye dopapir har dere igjen?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Dere som hamstret enorme mengder rundt 12. mars.

Anonymkode: ac1b5...afe

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

For ikke å snakke om gjær. Var jo utsolgt absolutt over alt.

Anonymkode: 5b5f6...b91

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Var akkurat tom nå. Så varte i 3 mnd. 

Anonymkode: 1fd33...b3e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Har måtte handle flere runder :) hamstet fordi det var salg som jeg alltid gjør. Feilberegnet og kjøpte mindre enn vanlig, men mye mer enn mange. Sekkesalg og et veldig stort hus, så det er helt naturlig.

Anonymkode: 77827...9b9

Skrevet

Godt spørsmål. 

Lurer i tillegg på hvor mye vond hermetikk folk sitter med, av typen spagetti ala capri. 

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Kjøpte en sekk lambi på coop obs, den var tom nå på mandag så passet bra at de hadde kampanje igjen denne uka🤪

Anonymkode: e7e46...f03

Skrevet

Jeg pleier å få en storsekk hver jul. Den holder til neste jul og vel så det.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det pussige er at når man stiller dette spørsmålet, så svarer de fleste:

"Nei, jeg handler alltid i store partier så slipper jeg å handle så ofte. Hadde ikke noe med korona å gjøre"

Utrolig sammentreff at alle la storhandelen på 12 og 13. mars.

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Som kjent går prisene opp 1.juli - og økningen på varer som toalettpapir er minst 10% - så jeg hamstrer fortsatt, jeg.

Anonymkode: 47608...dfd

AnonymBruker
Skrevet

Har 16 ruller igjen. 

Anonymkode: 281c3...f09

AnonymBruker
Skrevet

Er i risikogruppa. Var nesten tom for dopapir når samfunnet blei «stengt» ned, så den dagen kjøpte eg 2 pk istedenfor 1 pakke med dopapir. Har igjen nokre rullar. Så holder nok nokon veker til. Har brukt det meste eg kjøpte igrunn. Einaste bomkjøpet var 1 boks nugatti. Eg et ikkje nugatti, likar ikkje nugatti såe 🙈😂 men i mitt klokke hode så tenkte eg at om eg måtte isolere meg og blei tom for sjokolade så hadde eg iallfall nugatti om nøden blei for stor 🤣

Anonymkode: 28d3d...33e

• Liker 1
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det pussige er at når man stiller dette spørsmålet, så svarer de fleste:

"Nei, jeg handler alltid i store partier så slipper jeg å handle så ofte. Hadde ikke noe med korona å gjøre"

Utrolig sammentreff at alle la storhandelen på 12 og 13. mars.

Tok selv storhandelen i januar og det hadde alt med "korona" å gjøre.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Vi storhamstret dopapir, men ble tomme etter rundt tre uker. Så vi hamstret igjen da, og på nytt noen uker etter det igjen. Og sånn fortsetter vi. 

Anonymkode: f994b...ebe

• Liker 1
Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vi storhamstret dopapir, men ble tomme etter rundt tre uker. Så vi hamstret igjen da, og på nytt noen uker etter det igjen. Og sånn fortsetter vi. 

Ville ikke kalt det å "hamstre" hvis det bare holder til 3 uker. 1 års forbruk minimum.

AnonymBruker
Skrevet
13 minutter siden, Iceman skrev:

Ville ikke kalt det å "hamstre" hvis det bare holder til 3 uker. 1 års forbruk minimum.

Alle andre kalte det å storhamstre, så da antar jeg det var det. Vi fikk i hvertfall mange stygge blikk og kommentarer. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Har en halv sekk igjen og skal kjøpe 2 nye, tilbud hos Obs. Gjær blir ikke dårlig med det første, tenker at det blir litt mer gjærbakst utover høsten og vinter.

Vi hamstret ingenting vi ikke bruker uansett, og vi handlet større kvanta fra midten av februar. Alle som se på nyheter 11.mars burde skjønt at Norge følger etter Danmark og tatt seg en tur til butikken senest kl 1930.

Anonymkode: 4e803...0ef

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Har en god del igjen. Ganske greit å slippe å kjøpe toalettpapir når man er på butikken.

Anonymkode: 1f9bb...93c

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
19 hours ago, Guidet Kvinne said:

Godt spørsmål. 

Lurer i tillegg på hvor mye vond hermetikk folk sitter med, av typen spagetti ala capri. 

Den holder i 40 år. Blant annet fordi den er så vond. Helt super nødmat!

Anonymkode: a2300...26c

• Liker 3
Skrevet

700 ruller ca.

AnonymBruker
Skrevet
20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har kjøpt 5L dunker med laxoberal. Så det problemet løser seg selv👌

Anonymkode: 12ee1...f80

• Opprett ny...