Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Skal lage bleiekake og vil ha bleier som er mest mulig hvite, uten masse farger og mønster (tullete, I know 😂)

Men blir glad for svar 😄

Anonymkode: bcda2...646

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Pampers er vel grønne i alle størrelser, tror jeg. Uansett ville jeg ikke valgt dem, for pampers stinker ofte når det kommer urin i bleien. De har noe slags lotion i bleien, noe som egentlig ikke er nødvendig.

Anglamark er mest mulig hvite, de har bare et lite bilde øverst foran og øverst bak, og det kan de lett skjule når du ruller og fester bleiene.

Kiwi sine bleier tror jeg også er ganske lite dekorerte.

Anonymkode: 9c659...2db

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Pampers er vel grønne i alle størrelser, tror jeg. Uansett ville jeg ikke valgt dem, for pampers stinker ofte når det kommer urin i bleien. De har noe slags lotion i bleien, noe som egentlig ikke er nødvendig.

Anglamark er mest mulig hvite, de har bare et lite bilde øverst foran og øverst bak, og det kan de lett skjule når du ruller og fester bleiene.

Kiwi sine bleier tror jeg også er ganske lite dekorerte.

Anonymkode: 9c659...2db

Tusen takk for svar 😀👍

AnonymBruker
Skrevet

Om noen har bilde av ulike bleier i str. 2 blir jeg glad 🙈

AnonymBruker
Skrevet

Bleiekake? Hva faen er en bleiekake? Spiser dere bleier med sjokolade og krem? Ja, håper det er sjokolade og krem og ikke mig og bæsj. Velbekomme! 

Anonymkode: 905dd...1f8

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Bleiekake? Hva faen er en bleiekake? Spiser dere bleier med sjokolade og krem? Ja, håper det er sjokolade og krem og ikke mig og bæsj. Velbekomme! 

Hvorfor tar du deg bryet med å legge igjen kommentar her, når du ikke har noe svar på det jeg spør om? 

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor tar du deg bryet med å legge igjen kommentar her, når du ikke har noe svar på det jeg spør om? 

Jeg lurte på hva en bleiekake er for noe. Høres ikke veldig godt ut. 

Skrevet

Libero touch er hvite med svakt mønster som ikke viese gjennom klær. Er også en kvalitetsbleie😊

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Änglamark er nesten helt hvite! De er også favorittbleiene til oss og alle jeg kjenner, og økonomiske 😊

Styr unna Pampers, fulle av parfyme

Anonymkode: c6a60...625

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Pampers sine er vel de som er hvitest. Men jeg vet ikke om jeg ville brukt de likevel. Til en bleiekake bør du styre unna libero Newborn iallefall, selv om det er gode bleier. 

Anonymkode: 32500...530

AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Pampers sine er vel de som er hvitest. Men jeg vet ikke om jeg ville brukt de likevel. Til en bleiekake bør du styre unna libero Newborn iallefall, selv om det er gode bleier. 

Pampers sine er da ikke hvitest?? De er de eneste jeg har sett som er fulle av farge, absolutt hele bleia

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kiwi sine str 1 og 2 var helt hvite da jeg fikk barn.

Anonymkode: 1be7b...93f

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Pampers sine er da ikke hvitest?? De er de eneste jeg har sett som er fulle av farge, absolutt hele bleia

Pampers 1 og 2 er hvite, de andre størrelsene er fargede.

Men jeg ville ikke kjøpt pampers. Elendige bleier. Libero touch har svakt mønster og er gode å bruke for en nyfødt. Jeg ville foretrukket å få bleiekake med den bleien.

Anonymkode: 692f5...b17

AnonymBruker
Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Var de Liberobleiene jeg kjøpte først, og de hadde så mange farger- derfor denne tråden 😂

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Var de Liberobleiene jeg kjøpte først, og de hadde så mange farger- derfor denne tråden 😂

Bruk libero bleiene inni kaka også har du pampers bleiene ytterst 😊

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Änglamark er nesten helt hvite! De er også favorittbleiene til oss og alle jeg kjenner, og økonomiske 😊

Styr unna Pampers, fulle av parfyme

De er kjempegode! Og kåret til best i test blant billigmerkene, også! :) 

Anonymkode: 8c874...fef

• Liker 2
Skrevet
17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg lurte på hva en bleiekake er for noe. Høres ikke veldig godt ut. 

Den skal jo (selvsagt) ikke spises 🤷‍♀️ Bleiekake gir man vordende mor i babyshower, finnes ingenting som er spiselig med den. Bygges gjerne i 2-3 etasjer og pyntes med bånd og smokk/flaske/koseklut etc 😊

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Bruk libero bleiene inni kaka også har du pampers bleiene ytterst 😊

GOD idé! 😀👏

Skrevet

Coop änglamark er helt hvite med en liten figur helt øverst(både foran og bak). Kiwi sin Lillego´ serie er helt hvite :)

AnonymBruker
Skrevet

Pampers sine er hvite i str 1 og 2. De har bare en tynn gul stripe på seg. 

Og hvilke bleier man liker eller ikke er like forskjellig som det er antall mødre. Noen hater pampers, andre elsker de. Det kommer mest an på ungen. 

Anonymkode: ab5f9...d75

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...