Gjest Myztica Skrevet 3. juli 2005 #1 Skrevet 3. juli 2005 Kan noen hjelpe meg med denne gåten her??? er egentlig ikke så gla i gåter, men... jeg finner ikke ut hva svaret er, og det irriterer meg! :evil: gåten er som følger: Jeg har 2 armer, en foran og en bak. Jeg lyser i mørket og glitrer i lyset. Noen spiser meg og andre kaster meg. Jeg trives best i jord. Hva er jeg??
Malie Skrevet 14. juli 2005 #4 Skrevet 14. juli 2005 Er det noen som vet svaret på denne gåten? Eller er det bare et gåtevirus uten noe fornuftig svar?? Har leitet og leitet på nettet etter svaret, men finner ikke noe... Klarer jo ikke å finne ut av det på egen hånd
Gjest Gjest Skrevet 27. februar 2006 #10 Skrevet 27. februar 2006 Jeg har funnet ut svaret. ← Hva er svaret da?
marta Skrevet 28. februar 2006 #15 Skrevet 28. februar 2006 dytter denne opp litt.. får ikke sove godt om natten lenger..
Gjest Myztica Skrevet 28. februar 2006 #18 Skrevet 28. februar 2006 OJJ, er det liv på denne tråden?? Helt glemt det jeg... Nå ble jeg nysgjerrig igjen...
marta Skrevet 28. februar 2006 #19 Skrevet 28. februar 2006 OJJ, er det liv på denne tråden?? Helt glemt det jeg... Nå ble jeg nysgjerrig igjen... ← haha... det er jeg som holder liv her, men ingen som klarer og komme med svaret..
Trampe Skrevet 28. februar 2006 #20 Skrevet 28. februar 2006 Jeg har hørt denne før.... og hun som fortalte meg den mente det var et gåtevirus.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå