Gå til innhold

Sidetmedord.no

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg kom i kontakt med en veldig utspekulert mann der inne. Som liksom skulle redde folk og jeg bet på. Han var egentlig kun ute etter bilder av meg. Drev og sendte meg bilder av seg selv, og når jeg sa at jeg ikke var interessert i bilder men samtale, så ble han forbannet på meg. Synes det er kvalmt og skummelt at sånne folk utnytter sårbare mennesker på den måten, det kan gå ordentlig ordentlig galt. 

Så jeg vil advare psykisk syke og andre i krisesituasjoner mot sidetmedord.no.

Anonymkode: 3b57c...8d7

Og dette meldte du selvsagt fra om? 

Anonymkode: 861e4...593

• 4 måneder senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet
På 19.6.2020 den 22.35, AnonymBruker skrev:

Har ringt mental helses hjelpetelefon. Er det det samme? Fikk ikke så mye ut av de to samtalene jeg hadde, men satt pris på å i det hele tatt kunne snakke med noen... Kommer aldri til å ringe igjen. 

Pass på hva du sier. Du er ikke virkelig anonym. 

Anonymkode: 889bd...679

Er man ikke anonym?!! 

Anonymkode: 3f296...69e

Skrevet

Jeg har hatt noen veldige gode erfaringer med sidetmedord. Men også noen grusomme. Jeg kommer ikke til å kontakte sidetmedord igjen etter hendelsen min i dag med dem. Noen av dem har ikke empati i det hele tatt. Noen av dem burde ikke jobbe der. 

Skrevet
På 20.6.2020 den 11.44, AnonymBruker skrev:

Neste gang får du holde det for deg selv slik at du ikke kaster bort ressursene deres. Du ville dulles med og få oppmerksomhet, og slike som deg ødelegger for dem som virkelig er i nød. Det er faen ikke rart folk har fordommer mot psykisk syke .

Er du korka? Om den personen ikke slet hadde den personen ikke kontaktet dem. Folk som deg gjør at folk heller vi ta selvmord enn å få hjelp. Skjerp deg. Det der var bare ekkelt sagt av deg. 

• Liker 3
Skrevet
On 6/21/2020 at 10:17 AM, AnonymBruker said:

Og dette meldte du selvsagt fra om? 

Var jeg som skrev det du siterte. Ja, det gjorde jeg. Men jeg har sett i ettertid at han er der inne fremdeles, med nytt brukernavn. Kjenner igjen skrivestil og ord han bruker ofte, og info om seg selv som han legger ut.. Jeg bruker ikke den siden der noe mer pga utspekulerte folk som det der. Det eneste han var intr i med meg på slutten var utseende mitt og bilder av meg. Altså en godt voksen mann på faren min sin alder som lurer bilder ut av sårbare, i verste fall suicidale mennesker. 

Anonymkode: fe353...917

• Liker 1
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har hatt noen veldige gode erfaringer med sidetmedord. Men også noen grusomme. Jeg kommer ikke til å kontakte sidetmedord igjen etter hendelsen min i dag med dem. Noen av dem har ikke empati i det hele tatt. Noen av dem burde ikke jobbe der. 

Hva sa de?

• 1 år senere...
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 19.6.2020 den 20.29):

Dårlig erfaring med meldingstjenesten og chattetjenesten, dessverre.

Anonymkode: 9b8e6...c45

Samme her, de svarer ikke på hva du skriver på chatten. Så man får ikke mye igjen for det

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...