AnonymBruker Skrevet 18. juni 2020 #1 Skrevet 18. juni 2020 I denne varmen.. hva har dere på dere? hva er greit å ha på seg? Hvor kort shorts f.eks og er det greit med singlet? Anonymkode: cc5a7...155
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2020 #2 Skrevet 18. juni 2020 Shorts og singlet/t-skjorte. Ingen «regler» ang bekledning til oss, så jeg bruker normalt korte shortser, men ikke sånne «rumpeballene henger ut»-shortser, de bruker jeg hjemme. Anonymkode: 584f9...7b5 2
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2020 #3 Skrevet 18. juni 2020 Jeg dropper de shortsene og skjørtene som er kortere enn til midten av låret. Ingen regler i min barnehage, men føler ikke det passer seg. Singlet kan jeg helt fint gå med. Anonymkode: 0d8cb...7cb
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2020 #4 Skrevet 18. juni 2020 Det meste er greit i barnehage, så lenge man ikke viser FOR mye hud. Jeg personlig syns f.eks. singlet og en litt lenger shorts er helt innafor. Selv er jeg ikke så komfortabel i shorts og singlet pga. kroppen, men reagerer ikke på at andre bruker det. Har man derimot en shorts med lengde som en hotpants er det selvfølgelig ikke innafor. Og trenger jo ikke helt åletrange shortser og singleter heller da, så går det bare fint. Anonymkode: 560fd...3fb
fresia Skrevet 20. juni 2020 #5 Skrevet 20. juni 2020 Jobber på barneskole. Bruker shorts/skjørt/kjoler som stopper midt på låret og singletter uten utringning
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå