AnonymBruker Skrevet 18. juni 2020 #1 Del Skrevet 18. juni 2020 Er det bare jeg som blir oppblåst og nesten litt uvel av folsyre? Litt forstoppet Anonymkode: 23c30...620 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2020 #2 Del Skrevet 18. juni 2020 Jeg har gått på folat i 4 år nå og merker ingenting Anonymkode: c7250...485 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2020 #3 Del Skrevet 19. juni 2020 Jeg får kviser i ansiktet umiddelbart hvis ikke jeg tar det med mat. Og får ikke sove hvis jeg tar den før leggetid. Rare greier! Anonymkode: b8148...2a2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2020 #4 Del Skrevet 19. juni 2020 Fra felleskatalogen: Bivirkninger Beskrivelse av frekvensintervaller Vis sortert på frekvens Organklasse Bivirkning Gastrointestinale Mindre vanlige Flatulens, kvalme, oppblåsthet Hud Sjeldne Erytem, kløe, urticaria Immunsystemet Ukjent frekvens Anafylaktisk reaksjon, overfølsomhet Så du er nok ikke alene om å oppleve de plagene, siden flatulens, kvalme, og oppblåsthet er de mest vanlige (om ikke vanlige) bivirkningene. Anonymkode: ac1a6...1dc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2020 #5 Del Skrevet 19. juni 2020 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg får kviser i ansiktet umiddelbart hvis ikke jeg tar det med mat. Og får ikke sove hvis jeg tar den før leggetid. Rare greier! Anonymkode: b8148...2a2 Dette har absolutt ingenting med folsyre å gjøre. Anonymkode: 83866...8ce 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ullvott Skrevet 19. juni 2020 #6 Del Skrevet 19. juni 2020 Ingen bivirkninger. Jeg går på det med jevne mellomrom på grunn av dårlig opptak. Men de bivirkningene du nevner står i Felleskatalogen, så det er absolutt en mulighet. At bivirkningen er sjelden betyr at det statistisk er max 1 av 100 som får det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minienthe Skrevet 19. juni 2020 #7 Del Skrevet 19. juni 2020 Jeg ble helt Cruella DeVille av det tilskuddet der. Hormonell (?), bitchy, null lunte etc men så fort jeg kuttet det ut så var jeg tilbake til mitt vanlige jeg i løpet av noen dager. Testet i flere omganger for å se om det var tilfeldig men like ille hver gang. Ikke gjorde jeg andre endringer heller. Legen mistenkte at det kom innunder den "overfølsomhet" som er listet fra FK over men snodig reaksjon uansett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Syersken Skrevet 20. juni 2020 #8 Del Skrevet 20. juni 2020 Takk! Har prøvd å google selv, men fant ingenting! 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå