Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Min observasjon på stranden er mottsatt. Det er da ingen som går i teeny weeny string bikini lenger. Finne deg en mindre folksom badeplass? 

Anonymkode: db56d...78c

• Liker 12
Skrevet

Den generelle trenden er vel at folk er mer innpakket enn på mange år. Menn i string-bikini har vel aldri vært et vanlig syn på norske strender?

• Liker 6
Gjest rains of castamere
Skrevet

Så synd for deg. 

AnonymBruker
Skrevet

Slutt å gå på stranda hvis du ikke tåler å se kropp, og dropp den "alle bør ta hensyn til lille meg"-holdninga di.

Anonymkode: 5a833...8af

• Liker 35
AnonymBruker
Skrevet

På stranda må du faktisk bare ifinne deg i at folk har forskjellig badetøy. Kan ikke si at jeg hadde blitt i ekstase over å se en mann i speedo, men man kan jo strengt talt ikke legge føringer på badetøy 

Anonymkode: a93a8...874

• Liker 19
Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Da får du la vær å dra på stranda. 

AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Var litt usikker på hvor jeg skulle legge dette, men det dreier det jo om en slags sosial omgang... 

Men altså seriøst, jenter og damer. Når skal det bli mote å dekke normalt rumpa si litt på stranda igjen. Jeg er så lei av å få omtrent tredd ræva til folk på meg når jeg bader og sitter jeg på håndkle og slapper av så går det folk forbi med skinkene dinglende ute. 

Jeg syns kropp er deilig og flott, men kan ikke noe være litt innpakka? Jeg liker ikke å få en kropp jeg ikke vil se på "pressa" på meg. Hva med hvis det blir mote for mannfolk også. Å fytti det blir enda verre. Og jeg digger flotte manne rumper, bare ikke når de blir pressa på meg. 

Anonymkode: 7eda1...2c3

Da må du rett og slett være hjemme og ikke på stranda. 

Anonymkode: bd538...704

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet

Mens jeg er litt enig med deg! Synes også det er en overvekt av bikinitruser som dras laangt opp over midjen - hva er greia 🤷🏼‍♀️😅

Anonymkode: fa918...147

• Liker 30
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Mens jeg er litt enig med deg! Synes også det er en overvekt av bikinitruser som dras laangt opp over midjen - hva er greia 🤷🏼‍♀️😅

Anonymkode: fa918...147

Har no sett drøssevis med bilder fra 70-80 tallet hvor dette var moten, så akkurat det er no ikke nytt.

Hvis man ikke tåler å se en rumpe eller at bikinitrusen er dradd for langt opp så bør man faktisk ikke gå på stranden 🤦‍♀️

Anonymkode: 78b21...157

• Liker 25
AnonymBruker
Skrevet

Burde innføre heldekkende badedrakter, det er fryktelig respektløs ovenfor visse religiøse grupper å gå i bikini.

Anonymkode: 00fec...791

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Masse rumper og pupper som dingler for tiden men det går jo greit det og med tanke på 1 metersregelen så regner jeg ikke med at de gnikker ræva i tyrnet på deg.. :P 

Anonymkode: 3f6e6...693

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Burde innføre heldekkende badedrakter, det er fryktelig respektløs ovenfor visse religiøse grupper å gå i bikini.

Anonymkode: 00fec...791

Enkelte ultra-religiøse grupper drar til egne badesteder der de bader med fulldekkende badetøy på.

Anonymkode: 78f67...865

• Liker 3
Skrevet

Jeg er faktisk enig med deg TS 🤪 Får helt makk av alle stringbikiniene der ute. Det ser jo mildt sagt så harry og trashy ut at jeg ikke engang har ord 🙈

MEN det er MIN mening og folk må faktisk få kle seg slik de vil.... Jeg kan velge å kikke en annen vei, heldigvis.

• Liker 31
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er helt enig med TS! Regner med du snakker om bikinitrusene som bare er er en «streng» bak, som er blitt vanlig blant særlig unge de siste årene. Synes de viser alt for mye av deler av kroppen som ikke er så pen og gjør rompa skikkelig lang og stygg. Vanlig bikini og toppløs synes jeg er helt Ok.

Anonymkode: ab940...1e6

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Enig! Virker som at stringbikini har blitt det store. Synes ikke noe om det.

Anonymkode: 2a090...45e

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Jeg var tenåring på 90-tallet, og vi var alle toppløse på stranden, gjerne med stringbikini som underdel. Det var normen. Syns det motsatte av deg, at nå dekker alle seg til mye mer. Aldri sett så mange badedrakter på jenter som nå. 

Anonymkode: 57743...fb5

• Liker 16
Skrevet

Jeg tenker, hva gjør man på stranda? Noe så kjedelig og tenk å ødelegge en hel dag eller flere der liksom..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...