AnonymBruker Skrevet 18. juni 2020 #1 Skrevet 18. juni 2020 Var en kveld for noen dager siden mannen fingret meg, maserte brystene og suget brystene mine. Kjente at det hadde gjort godt hvis han hadde slikket meg også. Er det kun musa dere slikker eller er det noe mer? Anonymkode: 79c8f...748
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2020 #2 Skrevet 18. juni 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Var en kveld for noen dager siden mannen fingret meg, maserte brystene og suget brystene mine. Kjente at det hadde gjort godt hvis han hadde slikket meg også. Er det kun musa dere slikker eller er det noe mer? Anonymkode: 79c8f...748 Det kommer vel an på den du gjør det med.. Noen slikker musa, noen kun rundt klitten, noen inni vagina og noen tar alt. Noen slikker pupper, mage, bryst, hals osv.. Noen slikker også rumpa/rimming. Men hvorfor spurte du ikke partneren din? "Vil du smake" Anonymkode: 4206c...0e5 3
intexus40 Skrevet 18. juni 2020 #3 Skrevet 18. juni 2020 runketrådalert. INGEN oppegående damer spør om noe så tett. 8
jabx Skrevet 18. juni 2020 #4 Skrevet 18. juni 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Var en kveld for noen dager siden mannen fingret meg, maserte brystene og suget brystene mine. Kjente at det hadde gjort godt hvis han hadde slikket meg også. Er det kun musa dere slikker eller er det noe mer? Anonymkode: 79c8f...748 Jeg skjønner ikke spørsmålet. 4
SpeilEggos Skrevet 18. juni 2020 #5 Skrevet 18. juni 2020 4 timer siden, intexus40 skrev: runketrådalert. INGEN oppegående damer spør om noe så tett. Hahaha, ja pass dere 😅
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2020 #6 Skrevet 19. juni 2020 11 timer siden, intexus40 skrev: runketrådalert. INGEN oppegående damer spør om noe så tett. Nå er vel ikke KG forbeholdt de oppegående? Faktisk langt fra, sist jeg sjekket. Anonymkode: cbb05...192 8
ArneAnd Skrevet 19. juni 2020 #7 Skrevet 19. juni 2020 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Var en kveld for noen dager siden mannen fingret meg, maserte brystene og suget brystene mine. Kjente at det hadde gjort godt hvis han hadde slikket meg også. Er det kun musa dere slikker eller er det noe mer? Anonymkode: 79c8f...748 Slikker alt som slikkes kan. Fra tær til ører. Ikke fått noen klager på dette.
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2020 #8 Skrevet 19. juni 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Nå er vel ikke KG forbeholdt de oppegående? Faktisk langt fra, sist jeg sjekket. Anonymkode: cbb05...192 Syns det er helt fantastisk at andre snakker om andre her inne. Når man ikke kjenner personene her inne. TS. Anonymkode: 79c8f...748
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå