Gå til innhold

Kan jeg bruke stroppekjole? Dame 50+

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
22 timer siden, Giggi skrev:

Som overskriften sier: 

Har kjøpt meg lang sommerkjole med spaggistropper. Kan ikke bruke bh under.  Skal nå gå tur med bikkja og det er varmt. 

Er det innafor at en dame 50+ går uten bh? Store bryster men de henger der se skal og er lite saggete i forhold til alder. Føles så nakent ut og er usikker på kotyme. 

Du kan viss du vil🤗 men jeg, som også er 50 pluss, ville kjøpt en bh med "usynlige" stropper, eller kjøpt usynlige stropper til en bh jeg har. Men det er jeg. Vet om flere på vår alder som har sluttet med bh pga at de syns det er mer behagelig og naturlig👍

Anonymkode: 2299b...42d

• Liker 2
Skrevet
21 timer siden, Giggi skrev:

😁😁 Jeg vet. Synes det er gøy når jeg diskuterer som mann og får annerledes tilbakemeldinger enn som dame.

Men er nok dame og har vært det hele tiden. 

Det er egentlig ikke så viktig hvem du er. Temaet er jo aktuelt for mange.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Du kan viss du vil🤗 men jeg, som også er 50 pluss, ville kjøpt en bh med "usynlige" stropper, eller kjøpt usynlige stropper til en bh jeg har. Men det er jeg. Vet om flere på vår alder som har sluttet med bh pga at de syns det er mer behagelig og naturlig👍

Anonymkode: 2299b...42d

Usynlige stropper, mener du da slike fæle gummigreier? Det ser helt fryktelig ut. En vanlig bh-stropp som stikker opp er utrolig mye bedre enn enn en remse plastfolie over skulderen.

Anonymkode: 73896...f66

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...