AnonymBruker Skrevet 18. juni 2020 #21 Skrevet 18. juni 2020 Jeg går ikke ute uten BH, men det er fordi JEG ikke liker det. Bryr meg ikke om andre synes det er innafor. Greit for meg om andre gjør det, men hvis det er viktig for deg at du har pent antrekk, så er det fort ikke det. Store litt saggete pupper og spagstraps er ikke bestevenner. Blir du arrestert? Neppe. Bikini-bh og løst skjørt eller shorts er jo magisk nå. Anonymkode: b826e...9e1 2
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2020 #22 Skrevet 18. juni 2020 35 minutter siden, Giggi skrev: Ble feil da jeg registrerte meg. Idiot. Vi kan se de tidligere innleggene dine: "Jeg er en voksen mann på 45 ..." Anonymkode: 73896...f66 2
Hjertefisk Skrevet 18. juni 2020 #23 Skrevet 18. juni 2020 Kvinne på 32 her. Jeg synes godt du kan gå med spaghettistroppkjole uten bh. Min mor er 60 og går både med og uten bh. Jeg ser ikke forskjell i det hele tatt med mindre plagget hun bruker er tettsittende eller tynt. Hun også har ganske bra kropp i forhold til alder, men jeg vet at hun har til vane å bruke bh når hun er ute blandt folk. Er kjolen tettsittende, slik at puppene er synlige gjennom kjolen? I så fall, regn med noen blikk når du går tur med hunden. Er kjolen mer løssittende, go for it! Vi er tross alt i år 2020. Tror det er ytterst få mennesker som ville blitt krenket av å se konturene av en pupp. 2
Giggi Skrevet 18. juni 2020 Forfatter #24 Skrevet 18. juni 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Idiot. Vi kan se de tidligere innleggene dine: "Jeg er en voksen mann på 45 ..." Anonymkode: 73896...f66 😁😁 Jeg vet. Synes det er gøy når jeg diskuterer som mann og får annerledes tilbakemeldinger enn som dame. Men er nok dame og har vært det hele tiden. 2
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2020 #25 Skrevet 18. juni 2020 28 minutter siden, Giggi skrev: Synes ikke det er noe fint når bh-en synes. Kan jo kjøpe en i hudfarge? Eller en som matcher stroppene på kjolen. Anonymkode: 2148f...4c1 2
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2020 #26 Skrevet 19. juni 2020 Klart du kan! Om du likevel ikke vil, kan du bruke bikini-BH i en farge du synes passer til kjolen. Hudfarget sees likevel, og jeg synes det blir litt «gammel dame». Det finnes også BH uten stropper (jeg synes de er for stive og varme om sommeren),og BH man teiper fast. Selv vurderer jeg teste en variant av sistnevnte. Anonymkode: 0c376...ef4
Roci Skrevet 19. juni 2020 #27 Skrevet 19. juni 2020 13 timer siden, Giggi skrev: Synes ikke det er noe fint når bh-en synes. Kan jo kjøpe en i hudfarge? Da er det faktisk penere med en bh med stropper i en farge som matcher kjolen. Du kan jo evt. skaffe deg en stroppeløs BH? 1
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2020 #28 Skrevet 19. juni 2020 13 timer siden, Giggi skrev: Synes ikke det er noe fint når bh-en synes. Kan jo kjøpe en i hudfarge? Rød bh synes ofte mindre under klær enn hudfarget. Og hvis du vil bruke bh, men ikke liker at stroppene synes, kan du kjøpe en stroppeløs bh med blanke stropper. Anonymkode: 85543...1e6 1
Adrenalina61 Skrevet 19. juni 2020 #29 Skrevet 19. juni 2020 Ts, drit i andres meninger å gå i det du vil. 3
Gjest Anonymus Notarius Skrevet 19. juni 2020 #30 Skrevet 19. juni 2020 Hjemme rundt veggene synes jeg man kan bruke hva man vil, uansett alder. Hadde det vært på jobb eller på fest hadde det vært noe annet.
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2020 #31 Skrevet 19. juni 2020 13 timer siden, Giggi skrev: Den kan brukes i hagen på varme dager så den beholdes 😁 Er vokst opp med at man ikke går uten bh offentlig. Trodde det var noe man skjønte av seg selv. Jeg har likevel gått uten siden september, helt det ble varmere. Grunnen til det, var at ingen kunne se at jeg ikke hadde bh under de tjukke klærne. Men nå må jeg gå med t-skjorte, og da kan jeg ikke gå uten bh under lenger. Anonymkode: 4b8ac...b53
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2020 #32 Skrevet 19. juni 2020 Hvis du ikke er komfortabel uten bh så prøv stroppeløs. Det er forøvrig ikke farlig om stroppene vises. Jeg er også 50+ og ser egentlig ikke problemet - men så brukte jeg ikke bh overhodet før jeg var nesten 50 og da rett og slett fordi jeg hadde litt vel gjennomsiktig topp. Hender ofte fortsatt at jeg går uten. Anonymkode: 8da60...6b6 2
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2020 #33 Skrevet 19. juni 2020 20 minutter siden, Roci skrev: Da er det faktisk penere med en bh med stropper i en farge som matcher kjolen. Du kan jo evt. skaffe deg en stroppeløs BH? Stroppeløs faller bare ned. Jeg hater dem. Anonymkode: 4b8ac...b53
Gjest Lama_Drama Skrevet 19. juni 2020 #34 Skrevet 19. juni 2020 Jeg bruker aldri BH. Free the boobs. Ja, du kan gå i spagettistropper. Helt klart!
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2020 #35 Skrevet 19. juni 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Stroppeløs faller bare ned. Jeg hater dem. Anonymkode: 4b8ac...b53 Så ta på blanke stropper på den stroppeløse bh-en da! Du er 50+, ikke 16. Du vet at det finnes, og så hjelpeløs er du ikke. Du har fått mange gode tilbakemeldinger her. Gjør som du vil, vil du bruke bh så finnes det løsninger. Vil du ikke bruke bh, så lar du det være. Anonymkode: 85543...1e6 2
Giggi Skrevet 19. juni 2020 Forfatter #36 Skrevet 19. juni 2020 39 minutter siden, AnonymBruker skrev: Så ta på blanke stropper på den stroppeløse bh-en da! Du er 50+, ikke 16. Du vet at det finnes, og så hjelpeløs er du ikke. Du har fått mange gode tilbakemeldinger her. Gjør som du vil, vil du bruke bh så finnes det løsninger. Vil du ikke bruke bh, så lar du det være. Anonymkode: 85543...1e6 Nå siterte du ikke meg som er TS altså ...
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2020 #37 Skrevet 19. juni 2020 Gå med det du vil! Det er hundre grader ute, og drit om noen blir støtt av spagettistropper. Å hate spagettistropper er forøvrig et av de mange surrealistiske fenomenene på kg. Anonymkode: ad241...4c7 2
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2020 #38 Skrevet 19. juni 2020 Det er heller ikke farlig å vise bh-stroppene sine. Anonymkode: ad241...4c7 1
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2020 #39 Skrevet 19. juni 2020 15 timer siden, Ullvott skrev: Det skal MYE til for at spagettistroppekjole ser bra ut på en dame med store pupper uansett alder, og når man er over 50 hjelper det ikke at de sagger lite for alderen. Sorry, men den kjolen kan du likegjerne gi til Fretex først som sist. Drit i denne kommentaren, bruk den sommerkjolen DU vil og føler deg vel i. Om du vil bruke stroppekjoler så gjør det😊 Har mange lange sommerkjoler med tynne stropper over skuldrene, bruker de MED bh under og ser flott utgi de. 😉❤️ 49 med både pupper,mage og rumpe!! 😘 Anonymkode: 7d732...b7b 4
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2020 #40 Skrevet 19. juni 2020 36 minutter siden, AnonymBruker skrev: Drit i denne kommentaren, bruk den sommerkjolen DU vil og føler deg vel i. Om du vil bruke stroppekjoler så gjør det😊 Har mange lange sommerkjoler med tynne stropper over skuldrene, bruker de MED bh under og ser flott utgi de. 😉❤️ 49 med både pupper,mage og rumpe!! 😘 Anonymkode: 7d732...b7b Enig.Jeg er og over 50. Går aldri uten bh, selv om jeg har veldig små pupper. Rett og slett fordi jeg ikke synes det er stilig på noen. Jeg gikk heller ikke uten bh da jeg var 20. Jeg synes personlig ikke at det gjør noe om bhstroppene vises. Har bh-er i allslags farger og div stroppekjoler og singletter med smale stropper. Anonymkode: c77d2...6b6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå