Gå til innhold

Kan jeg bruke stroppekjole? Dame 50+

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som overskriften sier: 

Har kjøpt meg lang sommerkjole med spaggistropper. Kan ikke bruke bh under.  Skal nå gå tur med bikkja og det er varmt. 

Er det innafor at en dame 50+ går uten bh? Store bryster men de henger der se skal og er lite saggete i forhold til alder. Føles så nakent ut og er usikker på kotyme. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Dame? Står jo at du er mann ?

Anonymkode: dc801...0ac

• Liker 1
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ble feil da jeg registrerte meg. 

Skrevet

Klart du kan! 

• Liker 1
Skrevet

Det skal MYE til for at spagettistroppekjole ser bra ut på en dame med store pupper uansett alder, og når man er over 50 hjelper det ikke at de sagger lite for alderen. Sorry, men den kjolen kan du likegjerne gi til Fretex først som sist. 

• Liker 7
Skrevet
1 minutt siden, Ullvott skrev:

Det skal MYE til for at spagettistroppekjole ser bra ut på en dame med store pupper uansett alder, og når man er over 50 hjelper det ikke at de sagger lite for alderen. Sorry, men den kjolen kan du likegjerne gi til Fretex først som sist. 

Den kan brukes i hagen på varme dager så den beholdes 😁 

Er vokst opp med at man ikke går uten bh offentlig. 

Skrevet
2 minutter siden, Giggi skrev:

Da skjønner jeg ikke hvorfor du spør nå i en alder av over 50. Det er ikke tidspunktet å begynne på, i alle fall. 

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Avslørt! Liker du damekjoler? Spennende synes du?

Anonymkode: 22084...7eb

Skrevet
1 minutt siden, Ullvott skrev:

Da skjønner jeg ikke hvorfor du spør nå i en alder av over 50. Det er ikke tidspunktet å begynne på, i alle fall. 

Hvorfor ikke? Om jeg har en unødvendig hang-up på at man må ha bh så er det jo helt innafor å spørre og evt endre på tankesettet. 

Er interessant å høre hva andre mener og om alle sier null bh er null problem så er det jeg som har et problem. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, Giggi skrev:

Den kan brukes i hagen på varme dager så den beholdes 😁 

Merkelig. Vi er jevngamle og vokste vel begge opp på 70-tallet. Jeg eide ikke engang en bh før jeg var 20.

Anonymkode: 9f1d5...d42

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
22 minutter siden, Giggi skrev:

Ble feil da jeg registrerte meg. 

Ok.

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Merkelig. Vi er jevngamle og vokste vel begge opp på 70-tallet. Jeg eide ikke engang en bh før jeg var 20.

Mora mi brant ikke bh-en sin for å si det slik ... Synes det er så jævlig varmt: full overgangsalder, hetetokter, 28 grader og bh-en føles ut som den kveler meg om dagen. 

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

😅👍🏻 Samme her!

Men hvorfor kan man ikke bruke bh med spaghettistropper? Gjør det noe at bh-en syns?

Anonymkode: 2148f...4c1

• Liker 8
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

😅👍🏻 Samme her!

Men hvorfor kan man ikke bruke bh med spaghettistropper? Gjør det noe at bh-en syns?

Anonymkode: 2148f...4c1

Synes ikke det er noe fint når bh-en synes. Kan jo kjøpe en i hudfarge? 

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, Giggi skrev:

Synes ikke det er noe fint når bh-en synes. Kan jo kjøpe en i hudfarge? 

Du skal da bare gå tur med hunden, ikke sitte på en fancy cafe 

Anonymkode: 88659...400

• Liker 6
Skrevet

Du skal da bare gå tur med hunden, ikke sitte på en fancy cafe 

Anonymkode: 88659...400

Sant ... 

AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, Giggi skrev:

Mora mi brant ikke bh-en sin for å si det slik ... Synes det er så jævlig varmt: full overgangsalder, hetetokter, 28 grader og bh-en føles ut som den kveler meg om dagen. 

Vi er forskjellige men jeg ville heller gått i shorts og bikini topp enn i en kjole uten bh. Men mine pupper er ikke der de skal så føler meg ikke komfortabel uten bh. Gjør det som er behageligst. Er det noen som ikke liker det så skrew 'em. 

Anonymkode: 96198...894

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Drit i hva folk mener! Det er varmt! (Jeg hadde ikke gått tur med hunden i denne varmen heller, men det er meg!) 
Om noen kikker; hva så? Du kjenner ikke dem og de kjenner ikke deg? Og så er det glemt etter 5 sekunder allikevel... 

Anonymkode: 50df7...fdc

• Liker 6
Skrevet

Drit i hva folk mener! Det er varmt! (Jeg hadde ikke gått tur med hunden i denne varmen heller, men det er meg!) 
Om noen kikker; hva så? Du kjenner ikke dem og de kjenner ikke deg? Og så er det glemt etter 5 sekunder allikevel... 

Anonymkode: 50df7...fdc

Takk ☺

Vi skal bare ned i veien og hun skal bade siden det er så varmt. Ikke lurt gå lang tur nå. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg går ikke ut uten bh nå, men spagettistropper bruker jeg. Er 49. En kveldstur med hunden går sikkert fint, men jeg gjør det ikke selv. 

Anonymkode: 567ca...cce

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...