Gå til innhold

Hva er greia med Anders Tegnell?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

:)

Anonymkode: 834f7...4ca

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Han bruker et sånn merkelig barnehagespråk. Det gjør at det han prøver å forklare høres helt useriøst ut. "Nej, det va nu lite konstig, det da, vi tyckade vi hadde plattat kurvan på et väldigt bra sätt och att viruset måste vara ganska bra på att sprida sig, men viruset er lurig så det er det oppenbarligen inte. Och antikropparna fans inte kvar och... "

Skjønner ikke at de svenske journalistene går på det der, uten seriøse motspørsmål.

(dette var ikke et Tegnell-sitat, men ord og vendinger han kunne brukt ut fra hva jeg har lest av uttalelser av ham)

Anonymkode: a6e8f...a03

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Han bruker et sånn merkelig barnehagespråk. Det gjør at det han prøver å forklare høres helt useriøst ut. "Nej, det va nu lite konstig, det da, vi tyckade vi hadde plattat kurvan på et väldigt bra sätt och att viruset måste vara ganska bra på att sprida sig, men viruset er lurig så det er det oppenbarligen inte. Och antikropparna fans inte kvar och... "

Skjønner ikke at de svenske journalistene går på det der, uten seriøse motspørsmål.

(dette var ikke et Tegnell-sitat, men ord og vendinger han kunne brukt ut fra hva jeg har lest av uttalelser av ham)

Haha ja skjønner

AnonymBruker
Skrevet

:)

AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har du virkelig kjøpt det? 

Anonymkode: d2e74...572

Vurderer

Gjest Blondie65
Skrevet

Tiden vil vise hvem som har valgt riktig strategi. Det er ingen tvil om at svenskene har valgt noe helt annet enn Norge og Danmark. Men vi har ikke fasit enda på hva som er rett.

Personlig synes jeg at det ikke går helt an å "strunta i" gamle og personer i risikogruppen i håp om at man oppnår flokkimunitet raskere. På den annen side, hvis det er slik at vi likevel må gjennom korona før eller siden så er jeg ikke 100 % sikker på at langvarig nedstenging av samfunnet er bærekraftig heller.

Den som lever får se - bokstavelig talt - hvilken strategi som var rett.

AnonymBruker
Skrevet
19 timer siden, Blondie65 skrev:

Tiden vil vise hvem som har valgt riktig strategi. Det er ingen tvil om at svenskene har valgt noe helt annet enn Norge og Danmark. Men vi har ikke fasit enda på hva som er rett.

Personlig synes jeg at det ikke går helt an å "strunta i" gamle og personer i risikogruppen i håp om at man oppnår flokkimunitet raskere. På den annen side, hvis det er slik at vi likevel må gjennom korona før eller siden så er jeg ikke 100 % sikker på at langvarig nedstenging av samfunnet er bærekraftig heller.

Jepp

AnonymBruker
Skrevet
19 timer siden, Blondie65 skrev:

Vel, nå er jo alt nesten åpent igjen da, og kontroll på smitte. Så hva tenker du på når du sier «langvarig nedstengning»?

Anonymkode: 1c65a...678

Gjest Blondie65
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Vel, nå er jo alt nesten åpent igjen da, og kontroll på smitte. Så hva tenker du på når du sier «langvarig nedstengning»?

Synes du ikke det har vært langvarig nedstengning du da? Hvor festlig er det for de bransjene som nå har fått brukket ryggraden fullstendig og ikke greier å reise seg igjen? Hvor gøy blir det når reiseoperatørene dør en etter en til høsten?

AnonymBruker
Skrevet
20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja

AnonymBruker
Skrevet

De norske fornøyelsesparkene har åpnet, men i Sverige kommer de til å fortsette å være stengt og for ikke lov å åpne pga. smittespredningen i Sverige, så hvem har egentlig langvarig nedstenging? 

AnonymBruker
Skrevet

Greia med Tegnell, han gjør vel bare jobben sin? Oppdrag: "Vi er et fullstendig skakkjørt land økonomisk (blant annet), og har ikke råd til å stenge ned noe som helst, så nå må du som statsepidemiolog finne på "gode" grunner til å la være å stenge ned." Stakkars mann.

Anonymkode: 322aa...a05

• 3 uker senere...
AnonymBruker
Skrevet

Ok

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...