Gå til innhold

Damer med muskler. Er de kåtere?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva er din erfaring?

Anonymkode: b78b0...391

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Har ikke alle muskler?

Anonymkode: 4da9c...f0d

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hva slags muskler er det snakk om?

Anonymkode: 11d6f...14a

AnonymBruker
Skrevet

Trodde alle hadde like mange muskler jeg 🤷‍♀️

Anonymkode: d332b...386

• Liker 1
Skrevet

Tror trådstarter mener med markerte/store muskler. Men det er hvis jeg legger godvilja til; funker jo det også av og til 🙂

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er godt trent og har definerte muskler (spesielt mage, rygg og overarmer). Jeg er ikke spesielt kåt fordi om jeg har muskler.

Anonymkode: 45c8b...1ce

AnonymBruker
Skrevet
19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er godt trent og har definerte muskler (spesielt mage, rygg og overarmer). Jeg er ikke spesielt kåt fordi om jeg har muskler.

Anonymkode: 45c8b...1ce

Det er fordi du ikke har sterke bein. Trening av bein utløser testosteron. Mindre fett på underkroppen demper østrogenet. Samlet blir forholdet testosteron og østrogen slik at en blir kåtere hvis en trener bein og reduserer fettmengden på kroppen. Men for mye har negativ effekt. Særlig ved lave karbohydrat inntak.

Anonymkode: 624a2...c47

Skrevet

De har iallefall hvitere tenner og større klitt, det er nok den eneste fordelen jeg har sett😅

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kan ha god sexlyst etter en god treningsøkt ja 🙂 Men fordelen for min del med trening er at underlivsmusklene har gitt meg et nytt sexliv, får orgasme mye lettere vaginalt. Rir meg til orgamse på 5min med tykk pikk.....like raskt i doggy 🙂 

Knebøy er tingen!

Anonymkode: 84d68...82e

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
51 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kan ha god sexlyst etter en god treningsøkt ja 🙂 Men fordelen for min del med trening er at underlivsmusklene har gitt meg et nytt sexliv, får orgasme mye lettere vaginalt. Rir meg til orgamse på 5min med tykk pikk.....like raskt i doggy 🙂 

Knebøy er tingen!

Anonymkode: 84d68...82e

Som 🏋️♀️🏃‍♂️🚴‍♂️🏊‍♂️mann er dette noe en kan bekrefte. De best trente kvinnene er ikke lettest å tilfredsstille, de vil ofte holde på lenge, noe som bare er deilig. Disse er absolutt lettest å bidra til får orgasmer, mange orgasmer ♥️. Flotte er de og, med sterke levende kropper. En sterk preferanse for min del.

Anonymkode: 624a2...c47

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...