AnonymBruker Skrevet 18. juni 2020 #1 Del Skrevet 18. juni 2020 En film om kjekk norsk ungdom på 70-tallet med usedvanlig realistisk og troverdig dialog. Anonymkode: e2105...53a 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guidet Kvinne Skrevet 18. juni 2020 #2 Del Skrevet 18. juni 2020 Hahaha, enig! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2020 #3 Del Skrevet 18. juni 2020 Æsj. For noen eklinger Anonymkode: c5c46...881 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 18. juni 2020 #4 Del Skrevet 18. juni 2020 En av klassikerne det der. I SÆR klasse. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guidet Kvinne Skrevet 18. juni 2020 #5 Del Skrevet 18. juni 2020 Scenen «gelé til middag» som forsøker å forklare bakgrunnen til busscenen (åpningsscenen) kan også anbefales på det varmeste. Koselig hverdagsmiddag på 70-tallet, si! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alkoholist Skrevet 18. juni 2020 #6 Del Skrevet 18. juni 2020 Enig 👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guidet Kvinne Skrevet 18. juni 2020 #7 Del Skrevet 18. juni 2020 Snurp igjen smella di! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 18. juni 2020 #8 Del Skrevet 18. juni 2020 Åååhhh...jeg klarer ikke å se klippet ferdig. Får så fryktelig vondt i anti-autoritet-magen min. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guidet Kvinne Skrevet 18. juni 2020 #9 Del Skrevet 18. juni 2020 Akkurat nå, Hoppetaujenta skrev: Åååhhh...jeg klarer ikke å se klippet ferdig. Får så fryktelig vondt i anti-autoritet-magen min. Bussklippet eller middagsklippet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 18. juni 2020 #10 Del Skrevet 18. juni 2020 Middagen. Fryktelig far det der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guidet Kvinne Skrevet 18. juni 2020 #11 Del Skrevet 18. juni 2020 Akkurat nå, Hoppetaujenta skrev: Middagen. Fryktelig far det der. Ja, grusom!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kågebruker Skrevet 18. juni 2020 #12 Del Skrevet 18. juni 2020 Akkurat nå, Hoppetaujenta skrev: Middagen. Fryktelig far det der. Drittsekk han faren. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 18. juni 2020 #13 Del Skrevet 18. juni 2020 Det var lenge siden jeg hadde sett Gledelig gjensyn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DeLorean Skrevet 18. juni 2020 #14 Del Skrevet 18. juni 2020 35 minutter siden, Guidet Kvinne skrev: Scenen «gelé til middag» som forsøker å forklare bakgrunnen til busscenen (åpningsscenen) kan også anbefales på det varmeste. Koselig hverdagsmiddag på 70-tallet, si! For et skuespill! Tidenes hyggeligste middag uten tvil 😉 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guidet Kvinne Skrevet 18. juni 2020 #15 Del Skrevet 18. juni 2020 1 minutt siden, DeLorean skrev: For et skuespill! Tidenes hyggeligste middag uten tvil 😉 Ja, veldig hyggelig. Wam og Vennerød er i det hele tatt en skattkiste. Jeg vurderer nå å se alt på nytt. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DeLorean Skrevet 18. juni 2020 #16 Del Skrevet 18. juni 2020 41 minutter siden, Guidet Kvinne skrev: Ja, veldig hyggelig. Wam og Vennerød er i det hele tatt en skattkiste. Jeg vurderer nå å se alt på nytt. Gjør det, gjør det! Sett av sommmerferien. De er undervurderte! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guidet Kvinne Skrevet 18. juni 2020 #17 Del Skrevet 18. juni 2020 5 minutter siden, DeLorean skrev: Gjør det, gjør det! Sett av sommmerferien. De er undervurderte! Eventuelt overvurderte. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2020 #18 Del Skrevet 18. juni 2020 1 time siden, Hoppetaujenta skrev: Middagen. Fryktelig far det der. En hedersmann! Lages ikke slike fedre lenger! Anonymkode: 6bd7a...e47 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guidet Kvinne Skrevet 18. juni 2020 #19 Del Skrevet 18. juni 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: En hedersmann! Lages ikke slike fedre lenger! Anonymkode: 6bd7a...e47 Joda, de finnes. Dessverre. Det er bare ikke ansett som innenfor det vanlige lenger, så det foregår mer skjult. Skjønner referansen din, men synes ikke den var så morsom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jabx Skrevet 18. juni 2020 #20 Del Skrevet 18. juni 2020 5 timer siden, Guidet Kvinne skrev: Scenen «gelé til middag» som forsøker å forklare bakgrunnen til busscenen (åpningsscenen) kan også anbefales på det varmeste. Koselig hverdagsmiddag på 70-tallet, si! Denne ekte sanne historien fra virkeligheten er jo illustrerende for hvordan måten man behandles på hjemme former hvordan man oppfører seg mot andre der ute. Fant en Wikipedia-artikkel der det vises til en anmeldelse: "Svend Wam vil med denne filmen vise hvorfor de to ungguttene Lasse og Geir er blitt arbeidssky slappfisker, bråkmakere og hasjrøykere. Det har han lykkes dårlig med." Jeg synes ikke han har lykkes dårlig med det ut ifra det lille jeg har sett. Det er åpenbart at det er den psykiske (og fysiske?) mishandlingen hjemme som forårsaker problemene hans. Han lærer av sin egen far at det er greit å være drittsekk mot andre. Det var kanskje det du mente når du sier at dette forklarer bakgrunnen til busscenen? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå