AnonymBruker Skrevet 18. juni 2020 #1 Skrevet 18. juni 2020 Iblant? Hvordan gjør dere det med sovesituasjoner? Anonymkode: 617b9...e5d
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2020 #2 Skrevet 18. juni 2020 Ja, men hun sovner ikke alene 😝 Hun sovner inntil meg i senga mi også flytter jeg meg når hun har sovnet 😅 Har sikret senga slik at baby ikke kan falle ut. Hun sover alle dubbene sine alene i senga og mellom 19 til jeg legger meg på kveldene. Etter siste amming på kveld flytter jeg henne over i bedside. Anonymkode: c8d20...aaa 1
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2020 #3 Skrevet 18. juni 2020 Ammer henne i søvn på kvelden her, og flytter henne over i bedside når hun har sovna dypt. Har babycall med video og sjekker innom med jevne mellomrom. På dagtid sover hun litt overalt, i senga med meg, babynest på sofaen med tilsyn, i vogna etc. Anonymkode: 79ad9...fdb
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2020 #4 Skrevet 18. juni 2020 Ja, men det er ganske nylig. Hun har alltid sovet oppå oss eller i senga sammen med oss, men nå har jeg endelig klart å få henne til å sove i bedside crib både på dag og natt. Tok ca en uke hvor jeg gradvis flyttet henne over. Nå sover hun stort sett bare i egen seng men hun kan bli kavete på natten/tidlig morgen, da roer hun seg først igjen når hun får sove tett inntil meg i vår store seng. Anonymkode: e9923...67e
boblevann Skrevet 18. juni 2020 #5 Skrevet 18. juni 2020 Min gjorde ikke det, ikke tale om. Sov i bæresjal/sele på dagtid og jeg la meg med han om kvelden. Gikk seg til ved ca 6 mnd, da sov han litt i vogn av og til på dagtid og jeg kunne legge han alene om kvelden.
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2020 #6 Skrevet 18. juni 2020 Babyen her på 4 mnd. kan sove alene. Vi har lagt henne i egen seng noen ganger, og hun sover like godt der. Men hun våkner annenhver time for mat, og hvis jeg har henne liggende ved siden av meg i sengen og ammer liggende, spiser hun i et par minutter og sovner igjen. I egen seng våkner både hun og jeg mer til ved hver mating. Så akkurat nå sover babyen og jeg i en dobbeltseng på gjesterommet. Flest mulig får mest mulig søvn på den måten. Storesøster sov absolutt ikke alene hverken på dagtid eller natten på samme alder. Anonymkode: aef33...4f7
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2020 #7 Skrevet 18. juni 2020 Min er 4 mnd sover sammen med oss. Kan sove alene på dagen uten trøbbel. Anonymkode: 00189...2ae
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2020 #8 Skrevet 19. juni 2020 Mi på 12 uker sover fint alene i en liten vugge ved siden av vår seng 😊 legger henne etter amming i 22 tiden da hun gir tegn rundt 21 -2130 at hun begynner å bli trøtt, så da begynner vi kveldsstellet. Hun sover da fint i vuggen frem til hun vakner i 5-6 tiden på morgen og vil ha mat 😊 dette har hun gjort i noen uker nå, å det er såå deilig å kunne få sove mer enn 2-3 timer i strekk 😊 Anonymkode: d0fdf...e13
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2020 #9 Skrevet 19. juni 2020 Har lagt i egen seng hele veien. Fra han var 3 uker fant han søvnen selv mellom syv og åtte. Slik er det fortsatt, han er snart 4 måneder. Veldig deilig å ha noen timer alene med min mann på kveldstid 🙂 Anonymkode: f83e1...eef 2
missnorway94 Skrevet 19. juni 2020 #10 Skrevet 19. juni 2020 Sovet i egen seng på vårt rom fra start. 4,5 mnd. Sover fra kl 19.30-20.00 til ca 08 med 1-2 amminger mellom det og har gjort det siden han var rundt 2 mnd.
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2020 #11 Skrevet 20. juni 2020 Min er 1.5 år og sover ikke alene. Anonymkode: fb330...0bb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå