Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hos meg er det ingen sammenheng. Har omtrent ikke menssmerter, men riene mine var grusomt vonde 😖

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ingen sammenheng hos meg heller. Lite menssmerter, men sterke riesmerter fra omtrent første rie.

Anonymkode: efdf7...098

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har svært vond menstruasjon. Kaster opp og ligger på badegulvet i to timer den første dagen. Jeg fikk høre motsatt av jordmor, at livmoren min sannsynligvis var «bedre trent» på sammentrekninger slik at det ville gå raskere og at jeg sannsynligvis hadde høyere smerteterskel. Får ikke brukt smertestillende når det er som verst, siden jeg kaster det opp med en gang.

Fødselen gikk veldig fint, gikk inn på føden med 9 cm åpning og baby var ute på to timer. Var skikkelig vondt, men jeg tålte det og fikk ikke smertestillende. Var for langt i gang til å få epidural. 

Anonymkode: 78c09...598

AnonymBruker
Skrevet
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har svært vond menstruasjon. Kaster opp og ligger på badegulvet i to timer den første dagen. Jeg fikk høre motsatt av jordmor, at livmoren min sannsynligvis var «bedre trent» på sammentrekninger slik at det ville gå raskere og at jeg sannsynligvis hadde høyere smerteterskel. Får ikke brukt smertestillende når det er som verst, siden jeg kaster det opp med en gang.

Fødselen gikk veldig fint, gikk inn på føden med 9 cm åpning og baby var ute på to timer. Var skikkelig vondt, men jeg tålte det og fikk ikke smertestillende. Var for langt i gang til å få epidural. 

Anonymkode: 78c09...598

Det blir jo bare et anekdotisk bevis, men det har vært ganske nøyaktig likt for meg. Kaster opp og er helt ute av spill første dag av mensen  Og to timers fødsel hvor jeg kom inn på føden med 9 cm og syns det hele gikk veldig greit første gang samt en rask og grei fødsel uten smertelindring andre gang også. 

Anonymkode: 36782...ef8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...