Gjest Sjokoman Skrevet 3. juli 2005 #1 Skrevet 3. juli 2005 Stresser litt med musikken "DJ'en" skal spille. Han som skal styre musikken er også gjest i bryllupet, og for at han ikke skal være bundet opp til å styre musikken hele kvelden, skal vi prøve og lage en liste over sanger vi ønsker evt få de på en cd. Noen som har noen forslag til fine sanger, eventuelt har en slik liste? Hjelp mottas med STOOOOOR takknemlighet!!
Lillepusen Skrevet 3. juli 2005 #2 Skrevet 3. juli 2005 Vi har tenkt til å brenne cd`er med forskjellig musikk som gjestene kan styre selv. Skal høre med en eller to om de vil være "DJ", eller så setter vi den på fra starten og bytter bare når den er ferdig... Vi har laget en liste med musikk som vi skal ha. Der er det alt fra rolige klinesanger, vals, swing, rock, og type "postgirobygget"-sanger. Jeg kan sende det til deg på mail hvis du vil? Bare send meg mailadressen din du på pm eller no... Men dette er jo sanger som betyr noe for oss da. Mange av dem iallefall... Så det er jo ikke sikkert du synes det er noe bra. :-? Blir uansett bra for oss da! Derfor jeg lagde den ...
Gjest Gjest_ida_* Skrevet 15. juni 2008 #3 Skrevet 15. juni 2008 (endret) hei:) jeg skal være dj i min søsters bryllup og sliter litt jeg og. lurte på om det var mulig å få se den listen din jeg også xxx:) takk. Innlegget redigert. Reglene. Arwen (mod) Endret 15. juni 2008 av Arwen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå