Anonymer94 Skrevet 18. juni 2020 #1 Del Skrevet 18. juni 2020 Blitt singel... men finnes det noe nettsider/apper som man kan bli kjent med andre? (uten om facebook osv) Og som er gratis og bruke? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2020 #2 Del Skrevet 18. juni 2020 Tinder? Anonymkode: 8db03...c08 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2020 #3 Del Skrevet 19. juni 2020 Tinder og Happen er vel de som er gratis? Anonymkode: 6d072...590 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lolalot Skrevet 19. juni 2020 #4 Del Skrevet 19. juni 2020 Tinder må du vel betale for å se hvem du matcher med?Måtte ivertfall jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2020 #5 Del Skrevet 19. juni 2020 1 minutt siden, Lolalot skrev: Tinder må du vel betale for å se hvem du matcher med?Måtte ivertfall jeg Jeg har aldri betalt for verken Tinder eller Happn, og har alltid sett hvem jeg matcher med. Men man får ikke sniktittet på hvem som har likt deg. Anonymkode: cd6b2...3c4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå