Banankaka04 Skrevet 18. juni 2020 #1 Skrevet 18. juni 2020 (endret) Hei! Jeg har to «venninner» som jeg ikke vet om det er verdt å ta vare på... Jeg skal forsøke å forklare situasjonen... Det har seg slik at magefølelsen min forteller meg at disse «venninnene» ikke er til å stole på... For noen dager siden ble jeg og «venninnene» mine enige om å finne på noe morsomt sammen, alle sammen, men da jeg sjekket chatten vår i går kveld, viste det seg at «venninnene» mine plutselig hadde bestemt seg for at det bare skulle være de to som skulle finne på noe sammen... Jeg spurte dem om hva de snakket om og om jeg ikke skulle være med, men de svarte ikke... Jeg vet at de så mld mi, men de ignorerte meg bare, så nå skal de ha det morsomt sammen i kveld, uten meg... Jeg skjønner bare ikke hvorfor de ikke ønsker å ha med meg, og jeg skjønner ikke hvorfor de ikke ønsker å snakke med meg... Gode venner skal inkludere hverandre, ikke utestengte hverandre! Mulig jeg overreagerer, men jeg ble faktisk lei meg... En ting er at de utestenger meg, en annen ting er at de ikke tør å fortelle meg hvorfor... Bør jeg finne meg noen nye venninner, eller hva tenker dere? Jeg vet ærlig talt ikke om jeg orker å være venner med noen som ikke kan være ærlige med meg... Endret 18. juni 2020 av Banankaka04
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2020 #2 Skrevet 18. juni 2020 Hvilket chat?...felles chat? Det er jo lov å finne på ting uten deg, men da sier man jo fra. At man har lyst å være bare 2 i kveld. Måten det skjer på som er problemet her, aner ikke alderen deres. Om de overser deg uten å gidde å svare så er jo ikke dette venner, det forstår du vel selv? Er så lei av mennesker som ikke eier selvrespekt, lar seg bruke av andre heletiden. Kvinner er kvinner verst dessverre. Så her må du ta et oppgjør, kutt de ut. Mange har "venner" som de tro er "venner, noen de bare henger med av og til. Som det tror er ekte venner.....men sjelden det stemmer. Bruk tid på mennesker som viser deg respekt, ikke overser deg å bruker deg når de vil. Det skal være en gjensidig kontakt, men er lov å takke nei til at alle skal delta på noe en kveld. Å sifra på en ordentlig måte: "nei, i kveld vil vi 2 være alene sammen". Anonymkode: 4b0d0...ca0 2
Snabeltann Skrevet 18. juni 2020 #3 Skrevet 18. juni 2020 Kanskje de planlegger en overraskelse til deg, så du ikke kunne vite noe?
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2020 #4 Skrevet 18. juni 2020 6 minutter siden, Snabeltann skrev: Kanskje de planlegger en overraskelse til deg, så du ikke kunne vite noe? Høres jo ut som at dette ikke er første gangen. Anonymkode: 699d7...8de
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2020 #5 Skrevet 18. juni 2020 1 time siden, Snabeltann skrev: Kanskje de planlegger en overraskelse til deg, så du ikke kunne vite noe? 😂 Anonymkode: 4b0d0...ca0
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2020 #6 Skrevet 18. juni 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvilket chat?...felles chat? Det er jo lov å finne på ting uten deg, men da sier man jo fra. At man har lyst å være bare 2 i kveld. Måten det skjer på som er problemet her, aner ikke alderen deres. Om de overser deg uten å gidde å svare så er jo ikke dette venner, det forstår du vel selv? Er så lei av mennesker som ikke eier selvrespekt, lar seg bruke av andre heletiden. Kvinner er kvinner verst dessverre. Så her må du ta et oppgjør, kutt de ut. Mange har "venner" som de tro er "venner, noen de bare henger med av og til. Som det tror er ekte venner.....men sjelden det stemmer. Bruk tid på mennesker som viser deg respekt, ikke overser deg å bruker deg når de vil. Det skal være en gjensidig kontakt, men er lov å takke nei til at alle skal delta på noe en kveld. Å sifra på en ordentlig måte: "nei, i kveld vil vi 2 være alene sammen". Anonymkode: 4b0d0...ca0 Det er ganske frekt å si. Spesielt i en felles chat. Hvis man ønsker å møtes på tomannshånd, avtaler man det privat også trenger man ikke si noe med mindre det kommer opp i ettertid. Anonymkode: 0c7c8...af0 4
Gjest O.G. Skrevet 18. juni 2020 #7 Skrevet 18. juni 2020 2 timer siden, Banankaka04 skrev: Hei! Jeg har to «venninner» som jeg ikke vet om det er verdt å ta vare på... Jeg skal forsøke å forklare situasjonen... Det har seg slik at magefølelsen min forteller meg at disse «venninnene» ikke er til å stole på... For noen dager siden ble jeg og «venninnene» mine enige om å finne på noe morsomt sammen, alle sammen, men da jeg sjekket chatten vår i går kveld, viste det seg at «venninnene» mine plutselig hadde bestemt seg for at det bare skulle være de to som skulle finne på noe sammen... Jeg spurte dem om hva de snakket om og om jeg ikke skulle være med, men de svarte ikke... Jeg vet at de så mld mi, men de ignorerte meg bare, så nå skal de ha det morsomt sammen i kveld, uten meg... Jeg skjønner bare ikke hvorfor de ikke ønsker å ha med meg, og jeg skjønner ikke hvorfor de ikke ønsker å snakke med meg... Gode venner skal inkludere hverandre, ikke utestengte hverandre! Mulig jeg overreagerer, men jeg ble faktisk lei meg... En ting er at de utestenger meg, en annen ting er at de ikke tør å fortelle meg hvorfor... Bør jeg finne meg noen nye venninner, eller hva tenker dere? Jeg vet ærlig talt ikke om jeg orker å være venner med noen som ikke kan være ærlige med meg... Det er sånn de viser deg at de ikke er venninner av deg.
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2020 #8 Skrevet 18. juni 2020 30 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er ganske frekt å si. Spesielt i en felles chat. Hvis man ønsker å møtes på tomannshånd, avtaler man det privat også trenger man ikke si noe med mindre det kommer opp i ettertid. Anonymkode: 0c7c8...af0 Nei, frekt er det ikke. Anonymkode: 4b0d0...ca0
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2020 #9 Skrevet 18. juni 2020 12 minutter siden, AnonymBruker said: Nei, frekt er det ikke. Anonymkode: 4b0d0...ca0 jo Anonymkode: 08c2f...abd 1
Morten1 Skrevet 18. juni 2020 #10 Skrevet 18. juni 2020 Private avtaler mellom 2 parter tar man ikke i felleschatt. Har sett dette flere ganger også i sosiale sammenkomster. Hvis jeg foreslår noe så får man lite svar, gi det noen minutter så er det en annen som foreslår det samme og da er plutselig en eller flere med og planlegger rett forran trynet ditt uten å inkludere. Sånn er det blitt og det er greit det, men man trenger ikke å gjøre slikt åpenlyst. 1
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2020 #11 Skrevet 18. juni 2020 6 timer siden, Banankaka04 skrev: Hei! Jeg har to «venninner» som jeg ikke vet om det er verdt å ta vare på... Jeg skal forsøke å forklare situasjonen... Det har seg slik at magefølelsen min forteller meg at disse «venninnene» ikke er til å stole på... For noen dager siden ble jeg og «venninnene» mine enige om å finne på noe morsomt sammen, alle sammen, men da jeg sjekket chatten vår i går kveld, viste det seg at «venninnene» mine plutselig hadde bestemt seg for at det bare skulle være de to som skulle finne på noe sammen... Jeg spurte dem om hva de snakket om og om jeg ikke skulle være med, men de svarte ikke... Jeg vet at de så mld mi, men de ignorerte meg bare, så nå skal de ha det morsomt sammen i kveld, uten meg... Jeg skjønner bare ikke hvorfor de ikke ønsker å ha med meg, og jeg skjønner ikke hvorfor de ikke ønsker å snakke med meg... Gode venner skal inkludere hverandre, ikke utestengte hverandre! Mulig jeg overreagerer, men jeg ble faktisk lei meg... En ting er at de utestenger meg, en annen ting er at de ikke tør å fortelle meg hvorfor... Bør jeg finne meg noen nye venninner, eller hva tenker dere? Jeg vet ærlig talt ikke om jeg orker å være venner med noen som ikke kan være ærlige med meg... Så leit. Og dårlig gjort. Synes du skal trekke deg litt tilbake nå, og la dem komme til deg. Jeg ville selv blitt usikker hvis to venninner gjorde dette mot meg. Nå synes jeg de må bevise ovenfor deg at du betyr like mye. Ellers har jeg desverre ikke noe annet råd til deg enn å gå videre. Livet er for kort til dårlige venner. Anonymkode: ea8dc...c1b
Cinnamondiva Skrevet 18. juni 2020 #12 Skrevet 18. juni 2020 Vel, hadde jeg vært deg så ville jeg bare ha kuttet de ut. Følg magefølelsen din. Den har rett. Og heller se deg om etter nye og bedre venner😇
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2020 #13 Skrevet 18. juni 2020 Trekk deg litt unna, og Finn andre å henge med.. vis at du ikke sitter å venter på de og gi de den makta. Vis at du klarer deg uten de og gå LED hevet hode Anonymkode: 8fc18...298
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå