AnonymBruker Skrevet 18. juni 2020 #1 Skrevet 18. juni 2020 Hei, - Nå har jeg forstått at ikke alle er like gira på det å bli slikka og jeg hadde en situasjon nå nylig med ei som sa hu ikke likte det, men at hun kunne prøve. Tror hun gjorde det for å være grei i og med at jeg fortalte at jeg hadde en fetisj for det. Dama kom skikkelig av det og i ettertid har vi møttes 3 ganger (på ei uke) hvor hun har bedt meg om å gjøre det igjen. Dette er ganske rart å si, men jeg synes det er så enormt sexy og intimt med slikking at jeg ikke behøver å komme selv. Føler jeg får samme nytelse av å se noen andre få nytelse. Jeg skjønner ikke helt greia, men det virker som jeg får en slags mental nytelse av å se noen nyte? Er det flere som har det slik at de føler for å bare gi, men ikke få noe tilbake? 😮 Anonymkode: 2e156...267 4
MuffinStud Skrevet 18. juni 2020 #2 Skrevet 18. juni 2020 Ja, definitivt. Men jeg skjønner jo at den andre personen føler seg eksponert og også kanskje objektivisert/tilsidesatt. Så det er kanskje ikke bare den mekaniske slikkingen som gjorde susen i ditt tilfelle, men også hvor mye lyst du gav uttrykk for både på henne og musa hennes. Jeg har forstått på forumet her at det er noen som rett og slett ikke liker at det slikkes der nede, men det er vel også en del som føler seg sårbare når noen ligger nesedypt i skrittet på de. Å "gi uten å få noe tilbake" høres så oppofrende ut. La meg heller si at slikking er en fullgod kjappis. 1
eventyrer Skrevet 18. juni 2020 #3 Skrevet 18. juni 2020 Jeg har det akkurat som deg. Elsker å slikke.... Det å merke.- høre og føle hvordan kvinnen nyter er helt fantastisk. 5
ToMan Skrevet 18. juni 2020 #4 Skrevet 18. juni 2020 Ja jeg er enig med deg og har de samme opplevelsen og følelsene som deg. Jeg synes også det er noe ekstra intimt og sexy med å slikke fitta til kjæresten min. Det å se, høre, smake og føle at hun nyter. Gir et voldsomt kikk når hun kommer og at jeg merker orgasmen jager gjennom kroppen hennes. Mental nytelse er vel kanskje en riktig beskrivelse. Og det intime ved at hun lar meg komme så nær hennes mest intime soner og åpner seg helt opp. Kan uten tvil si meg enig i at hennes nytelse gir meg også nytelse og at jeg ikke forventer eller trenger å få noe tilbake ved alle tilfeller. Det å kunne gi og få og noen ganger kun sette den andres nytelse på dagsorden er en flott ting i et forhold synes jeg. Hver sin gang å kun bare motta. 5
Geojak Skrevet 18. juni 2020 #5 Skrevet 18. juni 2020 Jeg elsker å slikke. Om vi har sex, et kjapt møte på badet e.l. og jeg ikke får slikket henne, mangler det liksom noe. Slikker henne hver gang, og hun nyter det 😍 og jeg nyter å se og merke at hun nyter 😘 1
Gjest Paramount Skrevet 19. juni 2020 #6 Skrevet 19. juni 2020 22 timer siden, AnonymBruker skrev: Er det flere som har det slik at de føler for å bare gi, men ikke få noe tilbake? Det er ikke uvanlig at giveren får større tilfredsstillelse enn mottakeren, det gjelder i mange sammenhenger. Om ikke du får det gjengjeldt med det samme så får du uansett noe tilbake. Du får en kvinne som elsker seg selv. Kvinner som blir slikket regelmessig får en annen bevissthet i forhold til seg selv. Veldig få kvinner skjønner virkelig hvor spesielle og deilige de er for en mann, ikke før de er blitt slikket regelmessig til orgasme. Samleie er funksjonell sex og dekker et fysisk behov, slikking er både en fysisk nytelse og en intim kjærlighetserklæring. Kjærlighet er smittsomt, og overføres best ved fysisk kontakt, og aller best med tunga.
Bamseklemmer Skrevet 19. juni 2020 #7 Skrevet 19. juni 2020 På 18.6.2020 den 12.38, AnonymBruker skrev: Er det flere som har det slik at de føler for å bare gi, men ikke få noe tilbake? 😮 Skulle nesten tro det var jeg som skrev som anonym😅...Uten den orale gleden med en kvinne blir jo ikke sexen det samme uansett hvor flink du er til å gjøre andre ting. Jeg blir skikkelig gira og lykkelig av å høre kvinner nyter det jeg gjør, det er nesten som å spille på et instrument med tunga. Jeg har også opplevd kvinner som ikke ville bli slikket som har snudd mening. Det tror jeg kommer av at menn som elsker å slikke også kan sine teknikker. Hørsel og syn er like viktig som tungebruk og ikke minst skaffe henne tillit til å vil bli slikket... 3
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2020 #8 Skrevet 19. juni 2020 Noen tips til hvordan gjøre det bra? Anonymkode: 43aec...d1e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå