Gå til innhold

Sydentur til Danmark

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Skulle egentlig dratt til Spania i sommer som vi alltid gjør men pga reiseråd holder vi oss til de landene vi får lov til å dra til. Det vi ønsker er hotell ved stranden, vet ikke om det er mere vind enkelte steder i Danmark, eller ikke, helst utendørs svømmebasseng og ellers litt " syden stemning". Noen som har noen tips hvor vi kan dra i Danmark da?

Anonymkode: 97b01...065

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Mer syden stemmning på sørlandet enn i Danmark.

Anonymkode: 6929f...172

AnonymBruker
Skrevet

Fint i Danmark, men mye vind overalt hvor jeg har vært ved kysten.

Sist vi var der leide vi hus m innendørs basseng. Det ble mye bading der, lite på stranda pga all vinden. Dette var sør i Danmark, på østkysten/Falster.

Anonymkode: bb236...cde

AnonymBruker
Skrevet

København har fine strender, og mindre vind enn jeg har opplevd i nord-Danmark. Lei sykler, stranda er en sykkeltur fra sentrum. Veldig vakker by og blide mennesker, også har de stort tivoli dere burde besøke i sentrum (dersom det åpnes for sommeren naturligvis).

Anonymkode: f7b24...f44

AnonymBruker
Skrevet

Noen som vet om de har voksenhotell i Danmark? Hadde sett frem til en uke i Spania uten barn, men det blir jo ikke 🙈

Anonymkode: 3cc2c...90c

Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

København har fine strender, og mindre vind enn jeg har opplevd i nord-Danmark. Lei sykler, stranda er en sykkeltur fra sentrum. Veldig vakker by og blide mennesker, også har de stort tivoli dere burde besøke i sentrum (dersom det åpnes for sommeren naturligvis).

Man har vel ikke lov til å oppholde seg i København enda?

Jeg hadde reist til Sørlandet jeg TS. 

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Sirah skrev:

Man har vel ikke lov til å oppholde seg i København enda?

Jeg hadde reist til Sørlandet jeg TS. 

Jo, så lenge du er der i minst 6 netter.

Skrevet

Fyn et fint. Både nord og sør. Var der en del når ungene var små. Følte ikke det blåste så mye der. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...