Gå til innhold

Huset/leiligheten til brudeparet

Anbefalte innlegg

Gjest Eier ikke fantasi
Skrevet

Hei!!!

Trenger hjelp -FORT!!

Et vennepar giftet seg i går, og i morgen kommer de hjem til sin leilighet i rekkehus.

Hva gøy kan vi gjøre til de kommer hjem????

Kom med nye, gamle, tradisjonelle tips...

Vi vil ikke gjøre "hærverk" hvis dere skjønner hva jeg mener, bare morsomme, gjerne litt sprøe, ting, som er enkle å ordne opp i.

De kommer med bil i morgen mandag fra Kristiansand, og tirsdag kjører jeg de til Gardermoen da de drar på bryllupsreise til ikke mindre enn Jamaica og all-inclusive....

Fort dere å svar......

Videoannonse
Annonse
Gjest sommergjest
Skrevet

Kan ikke fordra sånt selv-kan dere ikke finne på en HYGGELIG overraskelse til brudeparet i stedet? :-)

Skrevet

Hva med å sørge for at det er helt ryddig og pent, ferdiglaget mat, stearinlys/telys, roseblader i sengen og en flaske champagne/vin og to glass ved siden av?

Jeg ville ihvertfall ha satt uendelig stor pris på at noen ville gjøre det så komfortabelt som mulig for oss, og gjerne romantisk, så vi kunne ha slappet av før den lange flyreisen dagen etterpå. :-)

Husk på at brudeparet gjerne er slitne og fulle av inntrykk som må fordøyes, samt at de endelig har sjansen til å slappe litt av, så noen "morsomme pek" faller gjerne ikke i smak akkurat denne perioden. :)

Gjest Eier ikke fantasi
Skrevet

Ja jeg skal ikke gjøre noe fælt, og jeg vet de bare tar det med godt humør!! Har ikke lyst til å gjøre noe de synes er teit..

Men koselige ting har jeg også gjerne på lista!

Kom med forslag!!

Skrevet

Da vi kom hjem på bryllupsnatta var det pyntet med tyll på dørhåndtakene ute, leiligheten var shina og sengen pent redd opp. På sengen lå det mer tyll, rosa roser, en flaske champagne og et nydelig kort. I kjøleskapet stod det en pose med tapas-nattmat.

Gjett om vi hadde en koselig bryllupsnatt!

Jeg syns dere skal gjøre noe sånt. Siden de har så kort tid hjemme, noe som gjør det behagelig og ustressende for de å komme hjem. Lillemilla hadde gode forslag med ferdiglaget mat, nyvasket leilighet og champagne!

Skrevet

Og kanskje pynte med ballonger (inne)?? Eller en bukett eller to, lett synlig? Uansett kjempekoselig at du tar på deg å gjøre litt koselig der!!! :)

Gjest Dalwhinnie
Skrevet

Det finnes rosa hjerte-post its, og noen venner av meg kom hjem til en leilighet med rosa hjerter på alle veggene + champagne i kjøleskapet.

Gjest Eier ikke fantasi
Skrevet

Hihi

Likte det med søte rosa hjerte-post-it's!

Trenger noen gode ord å skrive på de da!!! Kom igjen...

:hjerte:

Så tenkte jeg å skaffe et sånt stort kort med hilsen på!

Så da kan jeg jo skaffe en flaske vin, to glass har de sikkert som jeg finner, og noen roser og legge det pent på senga!

Gjest Dalwhinnie
Skrevet
Hihi

Likte det med søte rosa hjerte-post-it's!

Trenger noen gode ord å skrive på de da!!! Kom igjen...

:hjerte:

Du trenger ikke skrive noe som helst på dem. Bare la veggene være overstrødd med søte, rosa hjerter. :-)

Gjest Eier ikke fantasi
Skrevet

Da var det gjort!! Så nå venter vi bare på at de kommer hjem i kveld!

Takk for tipsene!

Det ble post-it-hjerter på inngangsdør/verandaen/takrenner osv ute, og vin og stort kort med noen bilder fra den store dagen!

:velkommen:

Gjest Brudeberta 06/07
Skrevet

Hvordan gikk det?

:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...