AnonymBruker Skrevet 18. juni 2020 #1 Skrevet 18. juni 2020 Hei Jeg har et problem med ekstrem svetting, og da spesielt på ryggen, brystet, lysken, og magen, litt i nakken på beina, og på armene også. (Ikke under armene, i ansiktet,på eller i hodebunnen) Jeg har sluttet å bry meg om at andre ser at jeg er våt på ryggen, men det er plagsomt for meg, og jeg forstår at det kan være ekkelt for andre også. Jeg kan sitte stille og rolig i en stol, reise meg opp, og være klissvåt på ryggen, og setet på stolen har våte merker. Uhygienisk og uappetittelig! Jeg kontaktet lege om dette for noen år siden, men han bare lo av meg, sa at det kunne han ikke gjøre noe med, og jeg har ikke snakket med andre leger om det etter det. Det er slik at jeg alltid må ha med meg noe jeg kan knytte rundt livet, for når jeg blir varm om jeg har på meg feil bukser ser det ut som om jeg har tisset på meg, i tillegg til at jeg er kliss våt på ryggen og magen. Det handler ikke om overgangsalder, jeg har hatt dette i rundt 8-10 år nå, og har gått på østrogentilskudd hele tiden. Jeg er ikke overvektig, og jeg slik jeg ser det er det ingen påviselig grunn til at jeg har dette problemet. Noen tips? Anonymkode: 97549...0dd
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2020 #2 Skrevet 18. juni 2020 Man kan ta botox i sverte kjertlene så svetter man mindre har jeg hørt. Kanskje du får hjelp der ☺ ring en salong eller Google det litt. Har ikke mye peiling. Anonymkode: d2adf...9de
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2020 #3 Skrevet 18. juni 2020 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Man kan ta botox i sverte kjertlene så svetter man mindre har jeg hørt. Kanskje du får hjelp der ☺ ring en salong eller Google det litt. Har ikke mye peiling. Anonymkode: d2adf...9de Jeg har lest litt om det, men det gjelder visst kun for mindre områder, som f.eks under armene. Anonymkode: 97549...0dd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå