Gå til innhold

Antistoff-test

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Da dette startet i midten av mars ble jeg syk. Ganske ille syk, med feber, intens hoste og orket kun å ligge i senga i nesten en uke. På den tiden var det ganske restriktivt mtp. hvem som kunne testes, så jeg ble ikke testet siden jeg ikke er i noen risikogruppe/er ikke helsepersonell, etc. 

Nå i uken møtte jeg noen venner for kaffe for første gang siden tiltakene, og de visste at jeg hadde vært syk i mars, men ikke hvor syk. Når de hørte hvor ille det var mente de at det kunne være Corona (jeg er helt enig i at det kunne vært det), og mente veldig sterkt at jeg burde gå til legen og teste meg for antistoffer. Selv føler jeg det er bortkastet, både mtp. penger og legens ressurser, men de var veldig insisterende på at jeg burde testes. Burde jeg det? Det er vel bare et ja eller nei, og i tilfellet ja så kan jeg slappe litt mer av..? Har det noe mer for seg å testes for antistoff?

Anonymkode: 5fe16...1cd

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg var syk i starten av Mars og har tatt antistoff-test, får svar senere i dag. Legen og jeg fant ut at det var like greit å bare sjekke, så er man litt tryggere :)

Anonymkode: 8cb41...bdc

• Opprett ny...