AnonymBruker Skrevet 18. juni 2020 #1 Skrevet 18. juni 2020 Kvinne 36 år, i alle år har jeg brutt sex akten når det nærmer seg orgasme, jeg blir rett og slett uvell, nyter forspill, all berøring, men med ett orgasme følelsen kommer blir all berøring ekkel etterpå, særlig brystene. Hvorfor er det slik? Anonymkode: 8bee5...7c9
GrønnNellik68 Skrevet 18. juni 2020 #2 Skrevet 18. juni 2020 Vet bare at det er ikke godt å bli tatt på rett etter en orgasme men vente noen minutter så er det greit igjen. Aner ikke hvorfor det er sånn. Derfor vanskelig å skjønne de som får såkalte serie orgasmer... kjennes fysisk umulig. Ved onani gidder en jo ikke å fortsette .. blir for sliten i fingrene .. så fornøyd med en 1
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2020 #3 Skrevet 18. juni 2020 Det er det orgasmen er til. Det er klimakset du ønsker deg som kåt. Når du kommer er jobben med reproduksjon gjort, og hjernen kan tenke på helt andre ting enn kåte greier. Noen forskere mener også at grunnen til at menn blir slitne etter en orgasmen. Er at de skal sovne der sammen med den nygravide hunnen. Slik at han kan bli litt glad i henne, og være til hjelp som far når barnet blir født. Anonymkode: e4eb1...435 1
bjone Skrevet 19. juni 2020 #4 Skrevet 19. juni 2020 På 18.6.2020 den 8.41, Bente1234 skrev: Vet bare at det er ikke godt å bli tatt på rett etter en orgasme men vente noen minutter så er det greit igjen. Aner ikke hvorfor det er sånn. Derfor vanskelig å skjønne de som får såkalte serie orgasmer... kjennes fysisk umulig. Ved onani gidder en jo ikke å fortsette .. blir for sliten i fingrene .. så fornøyd med en Bare en 🙈
GrønnNellik68 Skrevet 19. juni 2020 #5 Skrevet 19. juni 2020 2 timer siden, bjone skrev: Bare en 🙈 Ved onani orker jeg ikke mer... 1
bjone Skrevet 19. juni 2020 #6 Skrevet 19. juni 2020 47 minutter siden, Bente1234 skrev: Ved onani orker jeg ikke Det holder det.. og særlig i denne varmen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå