Gå til innhold

Orgasme er ekkelt?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kvinne 36 år, i alle år har jeg brutt sex akten når det nærmer seg orgasme, jeg blir rett og slett uvell, nyter forspill, all berøring, men med ett orgasme følelsen kommer blir all berøring ekkel etterpå, særlig brystene. Hvorfor er det slik? 

Anonymkode: 8bee5...7c9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet bare at det er ikke godt å bli tatt på rett etter en orgasme men vente noen minutter så er det greit igjen. Aner ikke hvorfor det er sånn. Derfor vanskelig å skjønne de som får såkalte serie orgasmer... kjennes fysisk umulig. Ved onani gidder en jo ikke å fortsette .. blir for sliten i fingrene .. så fornøyd med en

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er det orgasmen er til. Det er klimakset du ønsker deg som kåt. Når du kommer er jobben med reproduksjon gjort, og hjernen kan tenke på helt andre ting enn kåte greier. 

Noen forskere mener også at grunnen til at menn blir slitne etter en orgasmen. Er at de skal sovne der sammen med den nygravide hunnen. Slik at han kan bli litt glad i henne, og være til hjelp som far når barnet blir født. 

Anonymkode: e4eb1...435

• Liker 1
Skrevet
På 18.6.2020 den 8.41, Bente1234 skrev:

Vet bare at det er ikke godt å bli tatt på rett etter en orgasme men vente noen minutter så er det greit igjen. Aner ikke hvorfor det er sånn. Derfor vanskelig å skjønne de som får såkalte serie orgasmer... kjennes fysisk umulig. Ved onani gidder en jo ikke å fortsette .. blir for sliten i fingrene .. så fornøyd med en

Bare en 🙈

Skrevet
2 timer siden, bjone skrev:

Bare en 🙈

Ved onani orker jeg ikke mer... 

• Liker 1
Skrevet
47 minutter siden, Bente1234 skrev:

Ved onani orker jeg ikke 

Det holder det.. og særlig i denne varmen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...