AnonymBruker Skrevet 18. juni 2020 #1 Skrevet 18. juni 2020 Går lange turer hver dag, teller kalorier og er aktiv. Kan faktisk ikke gjøre mer! Drikker masse vann, men kroppen tviholder på vannet. Jeg blir obstipert annenhver dag og føler kroppen ikke kvitter seg med vann og avfall som vanlig, pga varmen. Noen som har det på samme måte? Noen tips til andre ting jeg kan gjøre? Anonymkode: 0e49e...c89
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2020 #2 Skrevet 18. juni 2020 Får du nok vann? Man blir oftere obstipert av å være dehydrert, ikke når man drikker mye. Anonymkode: cd55e...18e
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2020 #3 Skrevet 18. juni 2020 Mager trøst, men du er ikke alene. Anonymkode: a7a2b...ac8
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2020 #4 Skrevet 18. juni 2020 Men om det er vannvekt, gjør det noe, da? Hvorfor skal du ned i vekt? Er det for å slanke deg? Da er det jo fett du ønsker miste, i så fall. Det er revnende likegyldig om du da holder på vann og vekten ikke viser nedgang. Du kan fint miste fett selv om du ikke går ned i vekt pga vannet. Anonymkode: 1d5f1...bc9 1
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2020 #5 Skrevet 18. juni 2020 Akkurat likt her, hvis det er en trøst. Du er flink som går tur selv i varmen da🙂 Det orker ikke jeg etter jobb når det er så varmt, så det blir mye stillesitting i skyggen på ettermiddagen. Men fatt mot, det blir forhåpentligvis snart kaldere😄 Anonymkode: 05790...414
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2020 #6 Skrevet 18. juni 2020 Dropp treninga, spise mindre. Da vil du fortsatt gå ned i vekt Anonymkode: 8fec6...036
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå